Meie Odessa: Ibiza Beach Club

Me peatume Odessas sellises linnaosas nagu Arkadia, mida soovitati lastega peredele, et ilusad rannad. See on keskusest umbes 7-8 kilomeetri kaugusel ja tegemist on täieliku peomekaga. 400 meetrit randa ja peole. Seega nats naljakas, et seda meile soovitati, aga.. Me oleme piirkonnaga enam kui rahul! Kesklinnas poleks lapsega midagi teha, siin kohe hommikul randa ja..

Jah, siin on lõbustuspark ja veepark, ilusad ja lastesõbralikud rannaklubid, aga ka möll ja pidu, mis kestab.. Hommikuni. Peod jäävad aga õhtuti piisavalt kaugele, et mitte segada. 500 meetrit on ju piisav!

Arkadia on õhtuti nagu Tallinna vanalinn korda kümme, aga samas ma noortele soovitaks seda kohta küll. Kui lapsed pole harjunud vaikuses magama ja on seltskondlikud, nagu meie Hedon, siis pole siin häda midagi.

Kell 22 veel linnavahel trippida ja strobo valgust igast baarist saada, valju muusikat.. Kui see last ei sega, siis sobib siia tulla küll.

Kohe esimesel hommikul tulime Ibiza Beach Clubi, kus on tasuline sissepääs, olenevalt kohast 120-1200 grivnat ehk 4-43€.

Vahemärkusena, keegi kuskil kommenteeris, et pidime jube vara minema, et kohta saada.. Oleme läinud umbes 11 ajal ja lastebasseinide juures on ruumi olnud küll ja veel :)

Kõige tavalisem tool koos madratsi ja rätikuga maksab 10€ per nägu, lapsed tasuta, samas kui rentida endale selline mõnus pesa, kus külgedel lendlevad kardinad ja peakohal vari, oma lauake, patjademeri ja mõnus olemine, tuleb kukrut kergendada 43€ võrra. Kui rätik koju jääb ja seda soovid, siis 2,8€ lisaks.

Rannaala on kõige odavam – 4€ eest saad mere ääres tooli, madratsi, vihmavarju ja rätiku. Rannaala on vaikne ja puhas, erinevalt tasuta rannaalast, mis on tegelikult kohe seal kõrval.

Tasuta alal on inimesed pigem rätikutel, aga võimalus on osta ka 2,8€ eest tooli-madratsi-vihmavarjukombo. Rätikurent on poole odavam kui klubialal -1,4€.

Aga see tasuta rand on nii ülerahvastatud, lärmakas ja täis mingit pööblit, kes libistavad otse pudelist õlut, korgid ja suitsukonid lendavad sinna samma jalge ette maha ja… Liiv on kõikjal märg ja räigelt ära tambitud ja selline tunne nagu sa oleks mingile sea songermaale sattunud. Ausalt, ma ei tahtnud oma kollast rätikut kotist väljagi võtta. Ei võtnudki! Kaevasime Hedonile augu suht vee äärde, tõime talle pudeliga vett ja tal oli lõbus, samas lubasin ma endale, et rohkem ma sinna tasuta randa ei lähe. Mojito oli ka imeliku maitsega.

Söögid pole samuti Ibizas kallid – bruschettad värske soolalõhega (4,5€) või avokaado-tomati-sibulaga (1,9€). Neid sõime me ise ja lõhe oli tõesti värske ja hea. Eelroogade hinnad jäävadki 2-8€ piirimaile, loomulikult võib ka 12€ eest kalamarja tellida. Supid 3-4€, praed ja grillroad 5-11€. Kala on kallis igal pool, siingi maksab lõhesteik 13€, karbid 7€. Viimaseid soovitab soojalt! Alati on igal pool mingi valgeveinikastmes, mulle tavaliselt see ei sümpatiseeri, aga punased kastmed pole kunagi veel alt vedanud! Ka see mitte!

Lastepraed – kanafilee kartulipudruga on Hedoni lemmik (2,6€), kanasupp (1,40€), lõhepasta (5,7€), friikad (1,9€). Magustoidud, mis mind täiesti külmaks jätavad jäävad 1-7€ vahele, jäätis näiteks ongi eur, samas hunnik käsitöö komme 7€, koogi saab kätte 3€ eest.

Arvestades, et tegemist on luksusliku rannaklubiga, on minu meelest hinnad pigem soodsad. Kui ma mõtlen meie rannaputkade peale, siis maksab seal isegi näkane burks 4-5 euri. Siin saab selle eest juba korraliku prae.

Kui rääkida jookidest – õlu maksab “klubialal” 2€, tasuta rannas eur, mojito 5€, tasuta alal 2,3€; kokteilide hinnad ongi Ibizas keskmiselt 2,5-6€; pooleteisteliitrine Sangria kannus maksab 12,5€. Tasuta alal sellist luksust pole – menüüs ongi õlu ja mojito, vesi ja karastusjoogid.

Aga kui tulla ala enda juurde, siis tegemist jagub siin nii alla meetrimehel kui täiskasvanul. Mitmed erinevad basseinid ja erinevad võimalused päikest võtta – tavalised toolid, vees olevad toolid, pesad, kiiged jnejne Lastebasseini ümber on üsna rahulik, samas teiselpool, kus sügavam bassein aga samasugused päevitusvõimalused käib räme kokteilitamine ja ala on suht täis olenemata kellaajast. Me täna täheldasime – seal on piffid, meie alal on sünnitanud naised, mitte enam nii siledad piffid!

Soovitame soojalt tulla. Teenindus kiire ja korralik. Okei, baarist saab kiiremini, aga tunde ka teenindajat ootama ei pea. Söögid-joogid head. Hinnad on tegelikult keskmised, aga selleks ju puhkus ongi, et natuke raha raisata! Või noh, see oleneb ka kellega ja kuhu minna. Lapsega on siin mugavam, Tais ma pole kunagi isegi rannatooli ostnud, ma nagunii seal ei peesitaks nagu kuningakass, istun tavaliselt vee-liiva piiril või ujun.

Kuigi nii jääb mulje, et väga kallis pole, kulus meil terve päeva jooksul (olime esimesel päeval nõks üle nelja tunni) Ibiza Beach Clubis 66,4€ – pesa, söögid, joogid.

Samas meie reisi kolmandal päeval võtsime toolid pesa asemel ja olulist vahet ei täheldanud, peale selle, et kui esimesel päeval magas Hedon nagu hedonist muiste Möet’i patjade vahel, siis kolmandal päeval pidi ta kärus magamisega leppima. Raha kulus 57€, olime pikemalt ja sõime-jõime jälle rohkem.

Ainuke miinus, kui seda miinuseks saab nimetada, on jootraha nurumine. Nad tulevad arvet tuues konkreetselt halama, et “saan vähe palka ja minu palk ongi tip, jäta ikka sitaks tippi!” Kui esimesel korra oli meil ainult toitude arve ja joogid ostsime baarist, siis teisel korra oli kogu arve koos ja maksin nö letti, siis oli veits ebamugav hakata temaga vaidlema, et tahaksin 90 grivna asemel 30 grivnat tippi anda.. Kuna ta seal jauras nagu segane, siis lugesin talle ühe-kahe grivnaseid veel kolmekümne jagu juurde ja kõik olid rahul.

Ükspäev käisime shoppamas ka, eks lähme veel, teen sellest eraldi postituse. Näiteks sellest, kuidas ühed kingad täiega klikkisid ja ma nende pärast poodi sisse läksin, aga kuna minu numbrit polnud, lahkusin kahe kleidiga :) Plaanis on kindlasti ka veeparki minna, turule ja.. Eks näis!

Rohkem pilte Instagramis (@marimell.eu ja @meelistomson), Facebookis (marimell) ja Meelise Snapis (@meelistomson). Snapis on ilmselt kõige rohkem kraami liikumas!

7 thoughts on “Meie Odessa: Ibiza Beach Club

1. Kuidas esmamuljel tundub, kas Odessa v Bulgaaria?

Tundub mõnus ja rand ka ok!

1. Odessa! Ja Arkadia! Olen käinud Bulgaarias nii Sunny Beachil kui Golden Sandsil ja iga kell tuleks siia tagasi!

2. Mina olin see “vara vaja minna” kommenteerija. Ise elasime Nemo lähedal hotellis (jala u 1km) hotell oli väga ok. Lapsi ei olnud, aga olid kohalikud ukrainlased kaasas, kes siis tõesõna igat grivnat lugesid (kusjuures meie omasid : D) aga kui nyyd vaatan neid summasid, siis thanks god, et lugesid. Vb kohalikega nad nii ei kauple ka, sest jootraha ei ole meilt kunagi küsitud ( ei Odessas, Lvivis kui Kiievis).
    Aga Odessa on mõnus, isegi kui ei ela sellises hotellis ☺

1. Täna näiteks sain arve, seal oli lõppsumma.. Maksin ja jätsin veits tippi ka. Tegin arvest pilti, et pärast hea blogida, et sõime seda ja seda, maksis nii palju.. Avastasin nüüd, et sinna oli tipp juba lisatud, maksin topelttippi :D

3. See on nyyd siis uus eestlaste Egiptus või Tai nagu olen aru saanud…

1. Ei tea. Need kohad on ikka erinevad. Taid ma ei vaheta oma elus ilmselt nii pea mingi uue sihtkoha vastu. Aga kui mul on valida – Türgi, Kreeka, Bulgaaria.. Siis tulen Odessasse :)

4. Pidasin silmas sihtkoha populaarsust. Sellest et need erinevad kohad on saab iga “lauajalg” ka aru :)