Otsi kohta kus sa saad ja lükka ennast sisse

Ma ei tea isegi, miks mul see “Kes aias” lugu meelde tuli kui ma praegu meie järgneva nädala peale mõtlesin… aga kõik on nii fully booked, et kui keegi meiega kohtuda tahab, peab end julmalt plaanidesse sisse lükkama. Lihtsalt tuleb meiega ühes või teises kohas liituda. Siiani igatseme eelmise aasta Tai-tutvust Laurat! Kahju, et ta sel korral siin pole.

Täna nägime Katal ka vist blogilugejaid, olid teised seal ja teretasid meid, ma takerdusin parasjagu oma juhtmetesse ja ei saanud arugi, kui tere hüüti. Sorry! Tere :)

Päeval arutasime, et mis teeme siis veel ja kuhu randa lähme jne ja Meelis ütles, et ah, vaatame jooksvalt… Ma ütlesin, et iga kord vaatame jooksvalt ja lõpptulemusena me kuskile ei jõua, sest plaan pole paigas ja siis on juba liiga hilja.

Õhtusöögi võtsime turult, tulime hotelli lobbysse sööma ja plaane paika panema.

Võtsime kamba peale kaks krokodilliliha varrast (50bahti tk), ühe kanavarda (30bahti tk), ühed ribid (120bahti), pad thai kanaga (60bahti) ja ühe ilma kanata (30bahti), sheigid (30/40bahti tk) ja see kõik kokku maksis meile 440 bahti ehk 11,60€ ehk 3,87€ per nägu õhtusöök.

Meelis ütles hästi – krokodill ja ribid oli juba raiskamine, saaks palju odavamalt. Nii on – näiteks ainult kanavarrastega maiustadas ja ilma kanata padthaid võttes, oleksime kokku hoidnud 180 bahti. Mis oleks üks uus õhtusöök juba :)

Lisaks leidsin ma turult friteeritud liha, oooo, sõber Ainar (ja Mallu ilmselt ka) armastaks seda samapalju nagu mina. Nagu ostaks kotiga porkbelly kamarat.

Kuuma ja krõbedat. Megahea! Ma ainult ei saa palju süüa seda, süda läheb pahaks, maotud teavad – dumping.

Aga see selleks. Meie järgmiste päevade plaan on nii tihe, et ise ka ei usu.

Homme hommikul kell seitse sõidame Phi Phi saarele, oleme seal kaks päeva. Kusjuures, nad ei müü enam tänaval seda 2days1night paketti, mida vanasti. Viies kohas pakuti ainult laevapileteid, et otsige hotell kohapealt. Hinnad olid 1500-1000 bahti, võimalik, et annab nõks alla ka kaubelda, aga me võtsime piletid Phuket.ee lehe kaudu, hind 871bahti (koodiga “marimell” 757 :)). Buss tuleb hommikul järgi, viib sadamasse, laevaga Phi Phile ja tule tagasi millal ise tahad, sadamast viib transfeer hotelli ikka :) eks reisist ja hindadest kirjutan eraldi ka.

Reedel lähme kuskile randa – Karonile ilmselt. Käime võimalikult palju erinevaid randu sel korral läbi, et naabripoiss ikka maksimumi reisist saaks. Reede õhtul lähme Patongi peotuurile (kes liituda tahab, viis vaba kohta saadaval hetkel, saab osta siit – hind sisadab kõiki jooke ja sissepääse, kood “marimell” annab veel 10% alla ka!)

Laupäeval jälle mingi rand – ehk võtame suuna Nai Harni randa, mis minu isiklik lemmik ei ole, aga kõik kiidavad ja ühtlasi on see 2013. aastal valitud TripAdvisori poolt Aasia top10 randade sekka, olles seal kuuendal kohal.

Õhtul on Katal Hiina uusaasta pidustused, ehk tulekukepidu. Sinna lähme tuktukiga, et naabripoiss ka selle kogemuse saaks. Praegu vurab ta teist päeva rolleriga ja on väga tubli esimese korra kohta!

Pühapäeva hommikul lähme koos blogilugejatega marimelli saaretuurile, kuhu kohti kahjuks enam pole… õhtul ilmselt jälle Bangla ring :)

Ja esmaspäevaks orgunnisime me endale terveks päevaks bussi, et minna lennujaama taha randa päikest võtma ja lennukeid ootama, et vahvaid pilte teha. Pärast seda sõidame Super Cheapi, mis on megamegasuur pood kus kõik kohalikud oma kraami ostavad ja sealt leiab tõesti kõike – autorehvidest ja akvaariumikaladest värske galangali ja sajaliitrise sojakastmeni. Meil on kuus blogilugejat ka kaasa tulemas. Tervitused Sandrale! Iseenesest on neli kohta vabad ja kui keegi peaks veel tahtma tulla meiega, siis võib mulle kirjutada. Koos on odavam. Kohatasu on hetkel 6€.

No ja teisipäeva hommikul lendame Bangkokki ja veedame seal kolm päeva ja ongi reis läbi ja tuleme tagasi kargesse Eestisse.

Hedon on siiani olnud hea laps, ilusti maganud ja toimetanud, vaatab meie pilte ja mängib lapsehoidja koeraga, käib mitu korda päevas koeraga jalutamas ja on ühesõnaga tubli :) Siin üks vana pilt Hedontsist, kus ta koera jalutab!

10 thoughts on “Otsi kohta kus sa saad ja lükka ennast sisse

1. Just tulin Phi-Philt – laevapiletid ja transfeer per nups 700 raha. 871 tundub natukene palju.

2. Tere, Marimell. Kas tegite mingeid süste ka enne Taisse sõitu?
    Ja soovin teile imekaunist puhkust! :)

3. Minul oleks selline küsimus, et kuna te seal Tais olete tihedad külalised.. siis kas te elementaarseid asju tellite/ütlete kohalikus keeles või pursite ikka inglise keelt?

1. Mida teame, ütleme kohalikus keeles. Aga nad ei saa me aksendist aru, me ei oska nii nagu vaja venitada :)

4. Appiii…. ma nii tahaks seal olla ja oma tädide käest kanavarrast ja krokodilli osta! Suu jookseb vett… Oleks teadnud siis oleks detsembri asemel praegu läinud ja teiega ühinenud sest lennujaama taga rannas jäi kahjuks käimata. Aga next year!

5. Mina igatsen kaaa Taid ja teid jaaa.. Appi, ära pilte mõtlegi siia postitada…