Reisile kaasa: plaan ja tegelikkus

Ma juba mõne aja eest tegin endale kappi riiuli kuhu hakkasin vaikselt loopima asju, mis reisile kaasa tulevad…

No juhuks kui on külm – püksid või retuusid, kampsun, tagi; sama kraam Hedonile.

Juhuks kui on palav – see kleit, lähme kärutama – see kleit, kui õhtul välja – see kleit, toas olemise kleit, bassuäärde ja hommikusöögile kleit, igaks juhuks veel see kleit; kleit millega minna.. Bikiinid ja trikoo, pesu – hele ja tume, ikka mitu paari…

Hedonile igaks päevaks särk, igaks juhuks paar varuga; püksid igaks päevaks.. UV riided – igaksjuhuks pikad ja lühikesed…

Seoses nende UV riietega – tänks teile, kes te linkisite reisipisikut, Hedonil on nüüd pikkade varrukate ja sääreosaga eriti nunnu kaladega trikoo (link!) – või kuidas iganes seda nimetada. Ja lisaks saatis üks blogilugeja täitsa niisama ühe lühikese variandi. Ja mingid Lindexi ujukad saime ka. Me oleme väga hästi varustatud suveks!

Hedonile tekike, vannilina (sest randa hotelli oma võtta ei või..) Tellisin websterist meile kasutamiseks kollase Vertty rannarätiku (link!) Facebookis jäi nende reklaam ette, mingi loosimine – tšeki siit! Osalen loosimises ka, aga kuna reis on enne ja reklaamtekst oli hea, tellisin kohe ära. Mõnus pisike ja kerge, rulli keerates ei võtagi eriti ruumi.

Mul ikka on lootus, et Hedon magab päeval mõne tunni ja ma saan päikest ka võtta (ja blogida), siis hea selle peal pikutada.

Kui ma seda räiget virna vaatasin, sain aru, et no pole ikka nii palju ka neid asju vaja! Kuigi neid polnudki tegelikult nii palju!

Kaasa said siis: kollane rannarätik, Hedoni tekike, trikoost piisab, ühest rinnahoidjast piisab (palju ma seda siis kannan, 24 tunnist 8 olen nagunii trikoos, 8 magan alasti ja..), aluspesu saab pesta (kaks paari on ok!), Hedonile võtsin kaasa lühikese ja pika reisipisikust tellitud UV kostüümi.

Arvestades, et suurema osa ajast on tal üks neist seljas (olgu öeldud, et kodus neid proovides, ta vihkas neid – karjus nagu ratta peal ja kakkus seljast!), siis võtsin kaasa vaid pooled planeeritud riietest (viis särki, kolmed lühkarid, pikad riided minnes seljas) ja mõlemile sandaalid. Endale ma võtsin kaasa ainult ühe hõlsti, pikki riideid ei hakanud vedama – ilmateade näitas 20-30kraadi, olenevalt päevast, seega ka 18kraadiga ei paneks ma teksasi jalga.. Mis neist vedada.

Kuna lennukis on alati jahedam, panin Hedonile minnes pikad riided, aga ilmselt neid rohkem vaja polegi!

Minu kleidivalikust jäi alles “jalutamise kleit”, hotellis passimise-hommikusöögi-bassu kleit, mineku kleit ja igaks sajaks juhuks veel üks kleit!

Saate aru, ma reisin nelja kleidi ja sandaalidega.

Kõhurohtu ma ei jõudnudki osta, seega küünlad, hambageel ja 30faktoriga kreem. Igaks juhuks viskasin kotti ka Hedoni allergiakreemi, mille arst kirjutas mingite x punnide vastu, mis tekkisid vist maasikatest.

Ujumismähkmeid poleks muidu vedanudki, kui ma poleks seda hunnikut Paavlist 50sendi eest saanud. Oleksin kohapealt ostnud. Kotti mahtus ka pakk mähkmeid (42tk, see suurem pakk siis!), kaks purki piimapulbrit, lutipudel.

Seoses piimaga, tagasitulles on nagunii sellega jokk, seega, las laps joob piima ja magab, mul ka mugavam – saan ehk tunnikese rahus istuda kui ta magab. 8 purki piima jäi koju, st umbes kahte-kolme nädalat. Ja siis ongi kogu moos – tuleb ilma magama jääda!

Hunnik “kosmeetikat” – päevitusõli, juuksehari ja õli. Kulmupliiats, peite- ja huulepulk. Burnshield, valivaigistid.

Dokumendid ja lutid mahtusid samuti käekotti. Sinna viskasin ka igaks sajaks juhuks paar püreed, topsi kamapalle ja need saksakeelsed iPadi ja iPhone’i, mis ma valesti ostsin, aga keegi ei tahtnud ja tagasi unustasin ka saata. Vähemalt on uued asjad ja ehk pakuvad lennukiski pinget.

Oleme õnnelikult kohal

Lennureis läks üle ootuste hästi. Lapsed pidasid end ilusti üleval. Mängisid, vaatasid raamatuid, di jauranud. Sõid kamapalle ja kommi ja elu oli lill.

Hotelli jõudsime alles 21.30 paiku – meie tuba on teisel korrusel, kuskil ümber nurga karuperses, LIFTI pole, tuba näeb suht hostel välja – kaks mingit ebamäärase suurusega voodit eraldi seintes. Hea, et ma seljakotiga tulin. Käruparkla on all, aga no sada korda mugavam oleks käruga trippida. Igaljuhul lähen ma kohe alla manageri jutule ja loodetavasti saan toa esimesele korrusele.

Söökla on kolmandal, eks sinna tuleb siis iga päev kolm korda trippida! Ja noh, söök on nagu ikka – ühtteist leiab, aga ma arvan, et kolme päeva pärast on kopp ees sest kraamist.

Ja Hedon pole harjunud, et ärkame ja sööma! Eks näis kuidas kujuneb. Magame hommikuti nii kaua kui torust tuleb.

Täna on soe (22kraadi), aga pilves. Nii ka ilmateade lubas. Mõtlesime, et lähme otsime mingi toidupoe, et lastele igaks sajaks juhuks mingit backup toitu osta :)

Praeguseks sidelõpp!

7 thoughts on “Reisile kaasa: plaan ja tegelikkus

1. Mitme tärnine hotell?

Pole Bulgaaria kohta eriti kiitust kuulnud. Türgis on küll 5* hotellid väga korralikud, samas seal ka pigem bassupuhkus. Hotellist väljapool suurt midagi teha pole, eriti nendes hotellikuurortites.

See on küll imelik, et söögikoht 3- korrusel ja lifti pole. Tavaliselt ikka süüakse esimesel korrusel.

Igatahes jään muljeid ootama:)

1. 4 peaks olema :) hotell ise on ok, puhas ja korras, ei nurise.. Aga nurgas seisev lift ei tööta :D baar on – 12 pudelit jooki seal ja üksik baarmen. Bassuala on suur, täna käisime niisama ringi.. Eks näis mis saab, kirjutan kui aega saan :)

2. Täitsa lõpp, tuba on teisel korrusel.. Ega jalad ometi ei liigu all ? Elan ise juba 5 aastat teisel ja Lifti poleg.. näe elan, raisk..

1. See on sinu valik seal elada! Sa oled sellega ette arvestanud!

Kui ma tulen PUHKAMA, siis ma eeldan elementaarseid mugavusi. Ma ei sure sellest, et ma käru kaenlas kolmandale pean ronima, aga mugavam oleks kui ma seda tegema ei peaks :) eriti kui mul peaks puhkus olema :D