Categories: #elulineblogi

Fotoreportaaž: Triinu tüdrukuteõhtu. Check!

Märtsis loodi grupp, kus oli 18 Triinu Liisile (costany.ee) armast naist, kes kõik pidid andma panuse tema tüdrukuteõhtusse. Nagu ikka, tekkis tuumik, kes hakkas asjaga tõsisemalt tegelema. Nagu ikka, kari naisi ei saa omavahel asjades kokkuleppele. Nagu ikka, läks ütlemiseks. Nagu ikka, ei sobinud kellelegi mõni plaan. Aga laupäeval kell 15:15 taksosse istudes saime me rahulolevalt öelda – it’s done!

Panen siia kirja tüdrukuteõhtu – mis me tegime ja kuidas tegime ehk keegi saab inspiratsiooni kui ise korraldama peab.

Reede, 29.07, Tallinn

Kell 10:00

Kõik näib toimivat. Limu on tellitud (link!). Hostel (link!) on bronnitud. Pärnust SushiKingist (link!) allahindlus välja kaubeldud, sushi valitud ja tellitud. Vein ja vahuveinid on külmas. Kõik näib toimivat. Ainult bikiine pole Triinule. Pean veel Krissus käima.

Kell 11:40

Helistab mulle Triinu ülemus, kes on meie plaanist teadlik, et „röövime“ Triinu kella neljast ja tagasi tööle ei lase. Ülemusel on uudiseid. „Täna on ka Kristo poissmeesteõhtu ja Triinu lubas just ta vanematele minna koeri-kasse vaatama.“ Tõmban kibekiirelt kõne ühele naistest, et mis teeme, kuidas me saame selle ära laveerida. Jõuame aga tõdemuseni, et kes üldse Triinu loomade juurde tuleb. Paanika! Me pole sellele mõelnud. Õigem oleks öelda, et me mõtlesime sellele, aga unustasime sel samal hetkel.

Kell 11:50

Kõik on organiseeritud. Kümne minutiga! Triinu teab, et ma lähen kella neljaks linna, võtame veinid, ootame kuni Meelis töö lõpetab ja meid peale võtab ja kasside-koerteni viib. Tegelikkuses läheb Kristo vanemate loomade juurde Kristo õde ja Triinu vanaema päästab Triinu loomad. Mul on ainult vaja kuidagi Triinu kotist saada tema võtmed, et need Meelisele anda, kes need omakorda Triinu vanaemale viib.

Kell 14:00

Saabub lapsehoidja, sest me olime ammu kokku leppinud, et ma pean kell kolm linnas olema. Päev varem selgus aga, et Triinul on tehing kell kolm. Vabaneb alles kell neli. Pole hullu. Saangi rahus pesus käia, meikida ja end valmis panna.

Kell 15:40

Jõuan Reval Cafesse, tellin pudeli veini ja jään Triinu ootele. Mis saab edasi – keegi ei tea täpselt.

Kell 16:00

Saabub veel üks tüdrukuteõhtuline ja me ütleme Triinule, et sorry, aga kari naisi ei saanud orgunniga hakkama ja mõtlesime, et suva, teeme talle kahekesti ühe mõnusa õhtu. Aga lähme korra  kontorist läbi, joome veini ja mõtleme, kuhu sööma minna, mida teha.

Kell 16:15

Saabub meikar – Sandra Ude (link!), kes teeb Triinule megailusa meigi. Triinu on nagu printsess.

Nii armas ja ilus. Vahepeal olen ma sobranud Triinu lõputuna näivas kotis ja leidnud ta võtmed, jooksnud alla, viinud need Meelisele, jooksnud tagasi – nii, et Triinu pole meikari käe all silmad kinni istudes, arugi saanud, et ma ära käisin. Kõik toimib. Limu on ees.

Kell 17:00

Astume uksest välja ja kohe ümber nurga on limu. Triinu piilub seda silmanurgast ja ilmselt aimab. Teeme idiootliku ringi ümber limu, et Triinut veel eksitada. Ah, mis seal ikka, avan ukse – kõik on seal!

Triinu saab endale selga printsessikleidi, roosa pudeli ja sõit võib alata!

Limus saab ta endale esmaabi kotikese – peavalurohud, hapukurgid, vesi, kreemid-shampoonid, bikiinid – kõik mida võib vaja minna. Teeme talle Kristoteemalise viktoriini. 36 punkti 47st. Ta saab diplomi ja uhke pesu – ta on Kristo jaoks valmis :)

Lisaks saab ta enda kätte 140sentimeetrise plakati, kus on kirjas tema tänase õhtu ülesanded.

Kell 19:15

Oleme kuskil Libatses või ma ei tea kus, mingis Olerexis enne Pärnut. Limujuht teatab, et sorry, tšikid, aeg on täis, ma pean tagasi sõitma. Kõigi nägudes on hämming – misasja? Leenu, sina ju bronnisid, mis värk on? Tegelikult on kõik teadlikud, et nüüd alles kõik algab. Triinu peab meid Pärnusse hääletama.

Kell 20:00

Jõuame Mirjamiga hostelisse. Fotograaf Eliise (link!) oli juba kohal. Sellegi poolest on siin blogis ja selles postituses minu või meie telefonidega tehtud kaadrid. Hääletamine läks ülikiirelt. Me saime kohe auto peale. Meie sõitsime reaalselt mingi lambakaupmehe (link!) pirukaautos, aga jõudsime esimestena ja saime toa ära kaunistada õhupallide ja asjadega.

“kanakasti” otsas

SushiKing oli saatnud meile kuuma sushit, mis polnud veel jõudnud maha jahtuda. Veinid olid külmad. Kõik oli väga hästi.

Kell 20:40

Alustame Triinuga tema õhtut linna peal. Vaja on kokku koguda tuhat punkti. Me aitame kus jaksame. Müüme häid mõtteid, otsime talle karvase rinnaga mehi, ruudulise särgiga mehi, Kristo sarnaseid mehi…

Punkt 18 – check!

Meil oli vägagi meeleolukas. Triinu käis isegi riietega ujumas. Mingi mees maksis 30€ ühe hea mõtte eest. Päris palju punkte sai tehtud, aga see polnudki ju eesmärk – ikka koosolemine ja mõnus meeleolu ja olek.

Kell 22:30

Oleme tagasi hostelis, et Triinu saaks end värskendada ja meil on talle veel üks mäng.

Täpselt nagu seal saateski, oli meil kolm ümbrikku edasise plaaniga, variandid olid sellised:

Võitis Tanel Padar & The Sun. Hiljem sai Reket ka löögile. Aga sellest juba ajalugu vaikib. Pidu on püha!

Laupäev, 30.07

Kell 6:24

Kaks kangemat jõudsid pärast erinevaid pidusid ja backstage’si ka sööma. Lõpuks oli aega, et süüa. Suurema osa said ikka kajakad.

Kell 7:00

Kui Leenu Keityga hostelisse jõudis, teised juba magasid…

Kell 10:00

Äratus. Avastasin, et kingad olid oma töö teinud. Mu jalad olid lihtsalt ribadeks. Sidusin tennised endale megakõvasti jalga, et ma ei tunneks neid kohti, mis olid katki hõõrutud. Aga ei, ma ei suutnud kõndida. Õnneks sain Sportlandist 8euro eest uued plätud ja pidu võis jätkuda.

Kell 12:00

Hommikusöök-lõuna Steffanies – kohustuslik värk ju kui Pärnus olla.

Jätkuvalt mu lemmik, nr 51, Emigrante. “Palun ananass vahetada seente vastu!” Ja nii juba aastaid! PS. see oli ka kogu pitsasöömine. Vedasin ülejäänu kaasa :)

Meil oli vaja kolm tundi ära sisustada, sest siis pidid saabuma poisid oma poissmeesteõhtult ja me viisime nad salaja kokku. Silmad kinni liikusime pool teed Hedon Spaasse, et noored juhatada silmad kinni riietusruumi.

Jäi jutt, et kohtume 15:15 päikese all. Seal aga kohtusid hoopis Triinu ja Kristo. Ma loodan, et neil oli mõnus olemine, et nad said muljeid vahetada, massaažis mõnuleda ja teineteist nautida. Kell 19:15 ootas neid maja ees takso, kes nad koju tõi!

Aitäh Lux Taksole Pärnus (link!), kus o nii sehvid juhid, et viitsivad kaks otsa teha Pärnu-Tallinn-Pärnu-Tallinn-Pärnu. Kõigepealt toodi meid koju ja siis toodi noored koju. Vahepeal oli vaja teha ju joogi peatus. Ja kuskil külapoes sai isegi jääd osta!

Jää on aus! 50senti!
Väga rändom takso-selfie!

Meie õhtu veel ei lõppenud, sest PADA ootas. Ott ootas. Juss ootas. Liis ootas. Ja meie naised ootasid! Soovitan soojalt minna „Backstage’t“ vaatama-kuulama.

Ja pärast seda jätkus pidu PADA hoovis.  Kell 1:27 istusime me lõpuks taksosse ja jõudsin ka koju :) Arvestades vahepealset magamatust, räigelt rääkimist ja külma veini – mul oli hommikul null häält! Ausaltöeldes sosistan siiani! Nüüd hakkan Liisi toodud kukeseeni puhastama-praadima-sügavkülmutama, sest rahvas nõuab Uue Maailma festivalil seenesuppi :)

marimell

Recent Posts

Otsin tööd ehk Sinu uus turunduse- ja influencerqueen on siin!

Jah, ma nüüd olen omadega sealmaal, et ainult kaks puhkust on veel kalendris ja olen…

2 nädalat ago

marimell Berliinis: kuidas pikas püsisuhtes kõhuliblikaid toita?

Kevadine päike on välja sulatanud mitmed lahutuse või lahku minemise uudised - just tuli uudis,…

Leenu Veneetsias ehk kuidas ma sõbrannale üllatussünnipäeva korraldasin

Kaks kuud tagasi käisime sõpradel külas ja sõbranna ohkas, et issand, 40 - üldse ei…

3 nädalat ago

10 aastat abielus

Täna sai siis sellest päevast kümme aastat, mil me perekonnaseisuametis jah-sõnad ütlesime. Jube paljudel on…

4 nädalat ago

Viskasime mitu tonni ventikasse

Me oleme siin nüüd kaks aastat elanud ja tegelikult terve selle aja maadelnud kuiva õhuga,…

1 kuu ago

Kui vaid teatud vähi vastu saaks vaktsineerida – saabki!

Ma ei tea, kas asi on vanuses või milles, aga viimastel aastatel on mu sõprus-ja…