Kas soodsalt Montenegrosse või kindla peale välja ja Bulgaariasse?

Me tahame sõbrannaga jaanideks minema minna. Mõttes oli alguses Türgi, aga kuna ma seal eelmisel aastal kaks korda käisin, siis hindade poolest on hetkel valikus hoopis odavamate variantidena Montenegro, Kreeta, Korfu, Rimini ja kallima variandina Bulgaaria.

Meil on kaks varianti, kas maksta vähem ja valida mingi põnevam sihtkoht, aga odavam majutus ja ainult hommikusöökidega (heal juhul ka õhtusöökidega) või siis maksta kohe rohkem ja valida kõik hinnas Bulgaaria. Kui me väljas sööma peame, siis kulub seda raha ilmselt omajagu. Kõik hinnas oleks sellessuhtes muretum, et võib ka ilma rahata minna.

Ma olen mugav, tahaks, et ei peaks lillegi rohkem liigutama kui hommikusöögile jalautada ja basseini äärde loivata, samas tundub ka mingi Rimini või Montenegro päris põnev. Ühesõnaga, ma lasin GoTravelil saata endale kümneid pakkumisi ja lõpuks olin nagu peata kana, et tavai, mida me siis võtame…

Esimene pakkumine tuli selline:

Montenegro, hotell Podostrog hommikusöökidega (link), hind kahele kokku meie soovitud ajaks ehk jaanipäevaks 1010€

Slovenska rand jääb umbes 350 m kaugusele. Einestamiseks on hotellil oma Rootsi laua ja terrassiga restoran, mis pakub nii kohalikke kui ka rahvusvahelisi roogi. Lisaks saavad külastajad aega veeta mõnusas pubis. Toad on lihtsa sisustusega, kõik vajalik lõõgastavaks puhkuseks on olemas.

Reisikonsultandi sõnul näeb hotell lihtne välja, aga on tegelikult hubane, puhas ja mõnus, ta olla seal ka ise käinud.

Montenegro, hotell Slovenska Plaza, hommiku- ja õhtusöökidega (link), hind kaheke 1258€

Hotell paikneb 1,6 km pikkuse Slovenska Plaza Beach’i naabruses, Budva vanalinnast umbes 10minutilise jalutuskäigu kaugusel.

Suure territooriumiga hotell on nagu omaette linnake. Hotellis on nii 3* kui 4* tärni toad. Lastele on samal territooriumil asuvas Alexandri hotellis 150 m² suurune laste mängukeskus, kus on laste labürint, eraldi valvega osa väikelastele. Sisspääs tasuta. Õhtuti toimuvad lastele folkloori- ja salsaõhtud, karaokepeod jm üritused.

Täiskasvanute meelelahutusüritused leiavad aset Pjaca restoranis, Rasputini ja “kõik hinnas” baarides.

Reisikonsultandi sõnul normaalne ja plussiks just see, et rannale ja vanalinnale megalähedal.

Kreeta, Vlachakis apartment ilma söökideta (link), hind kahele 1018€

Igas toas kööginurk, asub liivarannas ja keskusest ainult 100m. Odav, aga kliendid kiidavad.

Itaalia, Rimini, hotell Des Bains, hommiku- ja õhtusöökidega (link), hind 1218€

50meetrit rannast, mingi mõnus perehotell, mis korraldab kord nädalas rahvuslikke õhtusööke ja annab külastajatele jalgrattaid. See tundus täiega mõnus koht olevat.

Alternatiiv eelmisele, Rimini, hotell Genty, hommiku- ja õhtusöökidega (link), hind 1369€

Jällegi kohe rannas, samas ka keskuse lähedal. Ja seegi sama, et korra nädalas on kohalikud meelelahutusüritused hotellis.

Kohe otsa tuli ka teine pakkumine, kõik hinnas Bulgaaria variandid:

Ma olen tänaseks lugenud sadu kommentaare Bookingus ja Tripadvisoris ja ma ikka mõtlen, et äkki kui inimesed kirjutavad, et söök oli sitt, siis äkki ikka pole nii hull. Samas ma tean ise ka, et see hotellisöök hakkab lõpuks ajudele, vahet pole, kas oled 3-4-5 tärni hotellis, lõpuks on ikka same same but different.

Esimene koht mis meie eelarvesse mahtus oli Bulgaaria hotell Edelweiss (link), hind kahele 1250€, Golden Sandsil, kus ma olen kuus aastat tagasi olnud. Asukoht oli hea, mulle täiega meeldis see allee seal “linnas” ja bassein oli ok, aga söök oli megaüksluine.

Järgmine valik oli mingi uus hotell, Sunny Beachil – Avenue Delux (link), hind kahele 1220€, millel on suht kõrged reitingud, aga kommentaarid on ikka, et toit on jama. Samas, see tundub juba piltidel megauus ja ilus ja tasuks äkki proovida? Keskusest ka ainult 500m, kui tõesti toit halb, jalutame linna nosima.

Kolmas variant oli Estreya Palace (link), hind kahele 1338€, 300m keskusest ja rannast, aga piltidel tundub veits stagna. Aga nad vist suures osas seal Bulgaarias kõik veits vana väljanägemisega. Kui jah, just mingit megakallist ei võta, aga no ilmselgelt meie soov jaanide ajal minna (siis saavad mehed lastega olla) on kordades kallim kui näiteks mais minna.

Victoria Palace (link), hind 1192€, on küll odavam ja 5*, samas pakkumises ka ainult hommiku- ja õhtusöögiga, samas 3km keskusest. Mhh…

Kui me vaagisime, millist neist võtta, teatas sõbranna, et kuule, aga ma ei ole Golden Sandsil käinud ja eelmine kord käisime Sunny Beachil, viitsid lase pakkumine saata, mis seal alternatiivid sellele Edelweissile oleks. Okei. Kõik hakkas otsast peale. Vaene reisikonsultant, ausalt :)

Kõik eelmised lendasid cancelisse ja uus pakkumine tuli järgmine:

Algsest valikust see hotell Edelweiss (link), hind kahele 1250€, kus ma olen kuus aastat tagasi olnud. Asukoht oli hea, mulle täiega meeldis see allee seal “linnas” ja bassein oli ok, aga söök oli megaüksluine. Lisaks tulid siis veel:

Slavey (link), hind kahele 1345€ – 250m keskusest, renoveeritud 2009 aastal. Megasuur basseiniala. Mulle tundub hästi peresõbralik, aga ega need lapsed mind suures plaanis ei sega kui ka enda omi kaasas pole.

Park Hotel (link), hind kahele 1342€ – 200m rannast, renoveeritud 2010 aastal. Basseini ala tundub väiksem, aga mu meelest ilusam.

Excelsior hotell (link), hind kahele 1160€ – 350m keskusest, basseiniala tundub väiksem kui eelmistel. Renoveeritud 2013, seega värskem kui eelmised.

Primasol Sunlight Sunrise (link), hind 1210€ – 400m keskusest, basseini ala jällegi suur, renoveeritud 2017-2018, mis tähendab, et võib päris kobe välja näha.

Suures plaanis on nad ilmselt kõik suht samad, vahet pole mis aastast. Mina oleks valinud selle uue hotelli Sunny Beachil, aga kuna sõbranna tahtis ikkagi Kuldseid Liivasid, siis ütlesingi, et tavai, siis sina otsustad, millise võtame, kui on sitt, saan sind süüdistada. Selle peale ütles ta, et pane parem blogisse, äkki keegi on ööbinud ja oskab soovitada, ei pea ju kohe sel sekundil otsustama.

No jah, siin me oleme – kas olete mõnes neist viiest viimasest olnud. Mida head/halba oskate kosta nende hotellide kohta. Söök söögiks, see ilmselt on igal pool suht sama. Aga just basseiniala, toad, kaugus rannast/linnast jne. Sheerige oma kogemusi.

Palun ärge lisage meile valikusse veel mingeid uusi kohti (et aga me olime hoopis seal), et me hakkaks veel mõtlema, et äkki see parem kui teine. Me juba selle viiese valikuga suht hädas, et palun kommenteerige neid :) Tahaks mingi valiku ära teha ja lukku panna ja päevi lugema hakata :D

PS! Kuna Facebook ei mängi meiega enam samas tiimis, siis on aeg edasi liikuda. Kui te tahate meie tegemistega kursis olla, peate meie Facebooki gruppi tulema :) LINK

17 thoughts on “Kas soodsalt Montenegrosse või kindla peale välja ja Bulgaariasse?

1. Primasol sunlight sunrise – tuba oli esimesel korrusel ja nö tänava poole, toad üsna korralikud, mitte midagi erilist. Üks bassein oli maja ees, seal oli alati vähem rahvast aga kohe tee ääres. Teine bassein ja kogu ülejäänud hotelli ala oli siis teiselpool maja, üsna suur aga väga palju rahvast, et lamamistooli saada, siis tuleks hommikul vara oma käterätt juba mõne peale panna.
    Randa ja linna minnes pidi kogu aeg mööda treppe käima ( sest hotell oli mäe otsas, ilus vaade iseenesest), aga see väsitas korralikult ära.
    Hotellis on enamus saksa turistid ja väga väga palju lapsi, sest see on nö lastesõbralik hotell.

2. Mina olen käinud Slavey hotellis aga see oli 2010a siis jäime väga rahule igatahes. Meil oli 2 väikest last siis ka kaasas muidugi. Basseinid olid nagu mõnusad ja rand oli ka minu mäletamist mööda lühikese jalutuskäigu kaugusel ainult :)

3. Rohkem kommenteerida ei oska valikute kohta, kui et Kuldsed liivad pigem vanadele inimestele ning suurem melu pigem Sunny Beachil.

4. Hei,
    Ise ma käinud mõlemas kohas ning nii Montenegro kui ka Bulgaaria olid SUPER. Montenegro sobib just rohkem neile, kes sooviks vaadata vaatamisväärsuseid ning tripida mägedes ringi, samas on seal mõnusad rannad, kus saab lihtsalt relaxida. Montenegro on meeletult ilus maa. Bulgaaria on minu arust koht, kus ainult puhata ja juua rannas kokteile :D
    Montenegros tuleks kindlasti käia Tara bridgel ning kanjonis raftingul
    EDU!

5. Kindlasti Montenegro, väljas söömine muideks väga soodne. Teiseks kui Mintenegro siis kuurort Tivat…luban et saa elamuse, rikaste jahtide sadam, mis on väga ilusti hooldatud ning toidu kohad head. Mina oli seal Palma hotellis, hea hotell. Igaljuhul mina küll pole Bulgaarias käinud aga mu elukaaslane arvas, et need 2 kohta pole isegi võrreldavad. Igaljuhul Montenegro!

6. mingid varjatud miljonärid olete et sada korda aastas reisite või?
    veab vist.:)p

1. Ei ole varjatud miljonärid, aga kui Wolt toidab, Maks ja Moorits saadab liha ja Valio kohupiima ja Linea Natura varustab šampooni-palsamiga, siis saab kenasti kokku hoida :D et see raha siis reisimisse suunata.

7. Kui peaksite ikkagi mingil põhjusel Sunny Beachile minema, siis asukoha poolest muidu see Victoria Palace megamõnus, me olime naaberhotellis ja see kohe promenaadil. Sellest põhilisest peotänavast Flower Streedist jah 3 km vist, aga terve promenaad teel sinna ju baare jms täis, niiet kui tahta sinna peole minna, siis saab vahepeal turgutada :D Meie oleme 2 aastat käinud sunnyl ja mõlemal aastal ainult 1 õhtu flower streedil käinud ja muidu eelistasime mereäärseid kohti :)
    Esimene aasta oli hotell sarnases asukohas nagu see Avenue Deluxe ja seekord olime Victoria kõrval, iga kell valiks uuesti viimase! :)

8. Mina olen Riminis käinud. See randade ja restode ala mööda Aadria mere joont on üsna väga pikk, aga suht ühetaoline, meri ja rand on pigem sellised pärnu ranna moodi, ei ole lumivalget liiva ja laguunisinist vett, aga see ongi ju Itaalia, mitte Kariibid. Ise ööbisime 4* hotellis (National hotel), hommikusöökidega, see oli rikkalik. Lugesin enne reisi päris mitmest kohast, et vilgas ööelu ja Euroopa Las Vegas, aga reaalselt oli selles osas küll surnud pleiss. Käisime ka jaanide ajal 2a tagasi, aga kuna oli beebiga reis, siis meile iseeneest sobis. Rimini linn iseenesest ka pisike ja armas, jala oli meil sinna ca 1 km. Aga mingit suurt melu sealt ka ei leidnud, samas muidugi ei otsinud ka. Olen suur Itaalia fänn ja käinud pea kõikides Itaalia otsades ja saartel ja linnades, ent Rimini on üks vähemmeeldinud kohti. Samas maha nüüd ka just ei tee…

1. Täpselt sama arvamus Rimini kohta. Minu arust on Pärnu rand ka ilusam :D

9. Meie käisime sõbrannaga bulgaarias Golden Sandsil, ja ytlen ausalt, et rohkem enam ei läheks. Piisas yhest korrast! Pole väga midagi avastada jne. Sobib tõesti ainult rannas päevitamiseks, muud elamust sealt ei saa. Hotell oli meil kohe rannal kõik hinnas aga toit oli iga päev pm sama ja ka mitte väga maitsev- ehk suht palju käisime ise kuskil väljas söömas

10. Mu esimene reaktsioon on, et GO Travel röövib ikka täiega, sest läheme maikuus sõbrantsidega Avenue Deluxe’i ja kogu reis läheb maksma 285,5 eurot nägu. Tõsi, start on Riiast. Ja võtsime Tuusiku vms kaudu. Aga ma ütleks, et see 600 pakkumine, mis teile anti, küll väga soodne ju pole..

Bulgaarias olin paar aastat tagasi ka Golden Sandsis ja olime mingis astmelises Pliska hotellis, kus tuppa jõudmiseks läks oma 15 minutit aega, sest need koridorid meenutasid labürinti. Aga jah, nõustun siin eelnevatega, et Sunny Beach on selline peopuhkus ja Golden Sands natuke nõukalikum ja pered/pensionärid. Aga seal oli ka mingi viie erineva muusikatoaga klubi. :D

1. Sunny Beachil olime kaks aastat tagasi, see oli jälle emu meelest liiga noorte brittide läbula. Golden Sandsil olin kuus aastat tagasi, penskareid ka ei mäleta. Meil pigem lihtsalt vaja päike/vein/chill. Kõik käe-jala juures.

Mais ongi megaodav reisida. Jaanipäev on nagu koolivaheaeg, hinnad laes. Pole parata. Tean, et saaks odavamalt kui reisiaega nihutada, aga meil pole väga valikut. Sõbrannal omad teemad lapsehoidmisega, minul jah, oleks kergem, aga noh.. Mis parata. Saame minna siis kui saame ja hind on lihtsalt kallim.