Categories: #reisiblogidTürgi

Kuhu reisida terrorismihirmus?

Eile õhtul lõhkas järjekordne pommivööga ajuinvaliid end Istanbuli lennujaamas. Ja meie just mõtlesime suvel Türki minna. Ma küll oma tüübilt ei ole selline kartja, sessuhtes, et kui ma surma pean saama, siis ma saan – saatuse vastu ei saa, olen ma siis Türgis, Eestis, Ameerikas, lennukis või laevas.

Veits rõve on lihtsalt mõelda, et see võib juhtuda varem kui ma tahaksin või rikkuda meie puhkusereisi. Üks mu sõber tegi Facebookis just checkini, et on elus ja terve, oli sel ajal Türgis lennujaamas kui see juhtus. Ta kirjutas, et jooksmine elu eest, sai uue tähenduse. Varjuti kuskil ametiruumides… Ma ei tea, ma ei tahaks endale sellist puhkuse algust/lõppu. Ilmselt keegi ei taha. Ja siis ma mõtlengi, et minuga see ei juhtu. Aga näed, ometigi minu sõbraga juhtus. Muidu on kõik need lood kuskil kaugel, kellegi teisega.

Noh, olgem ausad, kui nii võtta, poleks kuskile turvaline lennata või reisida. Need pommivööga tegelintskid võivad olla kus tahes – Bulgaarias, Türgis, Ukrainas, Venemaal, USAs, Inglismaal, Prantsusmaal… Kus iganes. Ja ega kodus passimine turvalisem pole. Sama hästi võib siin midagi juhtuda. Kogu aeg ja igal pool juhtub, mis koht see Eesti siis on, et ei juhtu. Ma võin jääda koju ja maale vanaema juurde sõita, ja mingi roolijoodik sõidab mu sodiks… Seega, pole ka ma Eestis kaitstud.

See ongi see saatus, millest ma räägin. Et pole vahet kus ma oma surmahetkel olen, kui ma surema pean, siis ma suren nagunii. Mulle kunagi on ennustatud, et suren väga kõrges eas. Seega, ma väga ei muretse, et ma surema hakkan.

Aga veidi kõhedaks võtab küll kui mõtlen, et oleksime Türgis lennukis lõksus, või lennujaamas mingite kildude vahel või… Lihtsalt kõhe. Reisimise isu see ära ei võta. Ja noh, praegu me peres põhiteema ongi siiski see reis. Seepärast siin blogis ka suurt muud pole, kui reisijutud.

Suvi on ikka täielik hapukurk. Pea laiali otsas sest soojast päikesest ja pole nagu ideidki, millest võiks teile kirjutada. Kui teil on mõni teema, millest te tahaks, et mina või Meelis kirjutaks, siis andke julgelt teada :)

marimell

Recent Posts

Otsin tööd ehk Sinu uus turunduse- ja influencerqueen on siin!

Jah, ma nüüd olen omadega sealmaal, et ainult kaks puhkust on veel kalendris ja olen…

2 nädalat ago

marimell Berliinis: kuidas pikas püsisuhtes kõhuliblikaid toita?

Kevadine päike on välja sulatanud mitmed lahutuse või lahku minemise uudised - just tuli uudis,…

Leenu Veneetsias ehk kuidas ma sõbrannale üllatussünnipäeva korraldasin

Kaks kuud tagasi käisime sõpradel külas ja sõbranna ohkas, et issand, 40 - üldse ei…

3 nädalat ago

10 aastat abielus

Täna sai siis sellest päevast kümme aastat, mil me perekonnaseisuametis jah-sõnad ütlesime. Jube paljudel on…

4 nädalat ago

Viskasime mitu tonni ventikasse

Me oleme siin nüüd kaks aastat elanud ja tegelikult terve selle aja maadelnud kuiva õhuga,…

1 kuu ago

Kui vaid teatud vähi vastu saaks vaktsineerida – saabki!

Ma ei tea, kas asi on vanuses või milles, aga viimastel aastatel on mu sõprus-ja…