marimell Türgis: mida saab 21 012€ eest?

Veel kaks aastat tagasi lõin ma käsi kokku ja pööritasin silmi kui keegi ütles, et ta Türgi reis maksis 5000€. Liis rääkis mulle klientidest, kelle perereis maksab 30 tuhat eurot, ma ei suutnud ära imestada ja ei saanud aru, mille eest nad maksavad, miks nad maksavad, kas nad on raha peale vihased. Täna, olles käinud 5193,74 eurot maksnud Türgi reisil koos inimestega, kes maksid 21 tuhat, siis saan ma väga hästi aru, mille eest see raha välja käia tuleb. Ütlen kohe ära, et mu järgmine reis ei maksa Türki ilmselt 20 tuhat, aga viie tuhandega (minimaalselt) hakkan tulevikus arvestama küll. Aga alustame algusest!

Mina broneerisin reisi läbi Go Traveli nagu ikka. Ei ole koostöö. Aastaid juba lihtsalt ostan reise liis.hein@go.ee käest :)

Lennujaam Tallinnas

Tulge, inimesed, lennujaama kolm tundi varem (kui te ei taha lisa maksta fast tracki eest), eriti kui te lähete hommikuse 4:25 või 4:35 lennuga, ka siis, kui te lähete Sharm el Sheiki 4:05 lennuga. Lennujaamas oli kergelt öeldes kaos, väga palju inimesi ja suured järjekorrad. Teine variant muidugi on osta endale kiirem läbipääs ehk fast track 9 euro eest, et saada eelisjärjekorras turvakontrollist läbi, sest hommikul töötab ainult kaks liini. Mina hakkasin meile seda ostma, sest me olime juba veerand tundi liikumatult järjekorras seisnud ja kuna boarding terendas 30 minuti pärast, siis oli selge, et ilma selleta me seda massi ei läbi..

Kohe kui ma vajutasin telefonis „maksa“, tuli üks tädi, et “oi, lastega, tulge teie siit fast trackist läbi!”. Nojah, tore. Siis läks muidugi juba kähku, sest saad kõigist ette. Ja nagu ma eeldada võisin, kuulsime me üsna mitut kutsungit erinevatele lendudele, et lend on valmis lahkuma, palun tulge väravasse.. Eks seal sai see fast track omajagu vatti sel hommikul ma arvan.

Internet Türgis

Kellel ka vaja, sest Türgi pole Euroopa Liidus (või ka mujale reisides), siis Airalos kasutage koodi MEELIS5661 ja saate 3$ soodukat! Hotellialal minul wifi tõrkus pidevalt ja oli pigem kehvake, teised samas ei kurtnud, aga mul reelsid ja videostoryd laadisid paremini e-simi pealt, mille ma kohapeal jälle tellisin.

Transfeer

Meil oli hinnas „elite transfer“ mis tähendab siis seda, et sa ei lähe selle suure bussiga, vaid sama hotelli inimesed on samas bussis. Meil vist vedas, sest olime vaid oma perega.

Siia vahele põikan selle, et meie reisiseltskonnas oli ka inimesi, kes võtsid kamba peale villa – kolme magamistoaga villa maksis 21 012€ ja sa ei maksnud seal vaid ööbimise ja söögi eest. Esiteks tuleb sulle transfeer KOJU järele, ela või Valga piiri ääres. Okei, see on ainult Coral Traveli reisi puhul nii, aga miks sa peaks mujalt ostma, suht mugav ju! Sul on igal pool nö fast track, lennult maha tulles ootab sind lennuki kõrval juba era transfeer, otsitakse su kohvrid välja ja viiakse villasse, kus oodatakse sind šampanja ja lilledega. Sul on oma suur hoov, bassein ja teenindaja, kes toob sulle kasvõi kõik kolm söögikorda söögid tuppa, külmik on kogu aeg šampanjat täis või mida iganes sa juua tahad. Toa teenindus ööpäevaringne ehk et said ka kell 2 öösel endale tuppa süüa tellida. A la carte restoranid kõik hinnas (muidu 35€ nägu). Pesupesemiseteenus hinnas. Liis lasi 3x pesu pesta ja koju tulles tõstis lihtsalt asjad kappi.

Hinna sees on tegelikult ka sõiduteenus ehk kui sa ei viitsiks ise jalutada basseini äärde või sööma, saaksid tellida golfiauto, meil kasutasid seda lapsed. Hedon oli ka nendega kogu aeg kambas ja nautis elu parimat elu.

Ausalt, ma nägin oma last peamiselt ainult öösel voodis magamas, või vahepeal käis nägu näitamas, et on elus. Aga nad chillisid kõik koos päevad läbi veekeskuses, spaas, rannas cabanades (villa inimestele tasuta, tavatoas olles 200€ päev, kui broneerida kolm+ päeva, siis saab -20%), golfi-tennise-jalkaväljakutel je. Vend elas lihtsalt parimat elu. Las laps muidugi naudib, aga arutasime Meelisega, et see on veidi halb ka, et sellest saab tema normaalsus. Hah, see oligi tema jaoks normaalne ja kui teised läksid golfitundi 100€ tund, siis ta vaatas mind sellise näoga, et kas ma ei kavatsegi maksta. Ütlesin, et paraku ma tõesti ei maksa kui tasuta mängimisvõimalus on ka olemas.

Hotell: Cullinan Belek

Meil oli broneeritud superior tuba, mis on natukene suurem tavatoast ja mingi väikese diivaninurgakesega. Meie reisikorraldaja Liis loomulikult kirjutas ette, et tulemas on blogijad, ja et kui teil on võimalik, võite neid upgrade’da. Saime peretoa, mille osas vaatasime järgi – see peretuba maksaks järgmiseks nädalaks 7121€.

Meil oli siis nö kahetoaline suure rõduga nurgatuba. Ees toas oli kaks üheinimese voodit, millest muidu ma sain aru saab ka diivani teha, aga meil oli vooditeks tehtud ja tagumine magamistuba suure voodiga, kaks vannituba-wc’d, kaks garderoobi ja megasuur nurgarõdu, sama suur kui meie magamistuba kodus :D

Okei. Rääkides hotellist endast, siis pean ausalt tunnistama, et pole nii luksuslikus hotellis enne olnud. Näiteks, kõige lihtsam asi, vannitoa kit, kus on tavaliselt vannimüts ja kaks vatitikku, siis seal oli suur karp staffi – tampoonid-sidemed, juuksekummid-klambrid, kondoomid, küünetangid, pintsetid, raseerimiskomplektid jne jne jne. Lisaks lastele eraldi hambaharjad, eraldi kreemid, eraldi šampoonid ja kõik muu – see oli lihtsalt täiega vau.

Isiklik assistent

Iga tuba saab omale isikliku assistendi, kelle käest kõike küsida, paluda, uurida. Suhtlus käin WhatsAppis. Cullinanil on ka oma äpp, kus saad isegi ust avada kaugemalt, rääkimata mis iganes basseini ääres istudes juua tellida, sest kohad on nummerdatud. Assistent saadab igal hommikul ka sama päeva programmi, et teaksid, mis on ees ootamas.

Hotelli ala

Rääkides hotellialast, siis see oleks nagu linnak, et sul on igast kohvikud, baarid, restoranid, poed.  Need viimased olid veits random, ühesõnaga erinevad poed, kust võid osta kleite, kohvreid ja pintsakuid, saapaid, mänguasju – mida iganes ühesõnaga. Ma ei saanud hästi aru aru, kes sealt midagi ostab, sest ühtegi inimest nendes poodides ma ei näinud. Jalutasime ja arutasime, et need poed oleks nagu mingid sotsiaalsed töökohad, sest tegelikkuses nendes poodides keegi ei käi. Ühes poes maksid päikeseprillid 2500 eurot, teises 1600 eurot. Meeste seemisnahast kingad 215 eurot. Laste riided on megakallid. Eraldi lille- ja õhupallipood, mis on muidugi väga hea idee, sest ma usun, et väga paljud tähistavad reisil olles sünnipäevi või muid tähtpäevi. Muidugi, inimesed vist enamasti eeldavad, et need on hotelli poolt ette nähtud. Selles suhtes, et need poed ja selline linnaku mulje annab sellist ilu ja kompaktsust juurde, aga me ei tea kui kasumlikud või vajalikud need poed on iseenesest. Ainus kus alati rahvast oli oli magusa- ja šokolaadilett – kohapeal olles kõik hinnas, kaasa ostes 250g makroone 20€, 24 kommi 50€.

Restoranidest

On põhirestoran, 24/7 restoran kus saab siis ööpäevringi süüa. Lisaks veel viis a la carte restorani – Türgi, Itaalia, Kreeka, Aasia ja liharestoran. Kuni kella 16:00 saab kõigis neis tasuta süüa st on hinnas, õhtusöögi eest tuleb välja käia 35€ täiskasvanud. Menüü on sama, aga õhtuti on erinevad showd – Kreeka restoranis saad taldrikuid loopida, Aasia restoranis tuld nautida. Meie käisimegi ainult Kreeka restos üks õhtu, aga järgmistel päevadel proovisime ära ka kõik teised restod. Lihtsalt lõunatasime seal. Mulle isiklikult ei tundunud vajalikuna iga õhtu veel 70€ maksta. Seda enam, et põhirestorani valik on meeletu.

Ühed eestlased, kes meiega koos olid, ütlesid, et nad käisid seal lõuna ajal söömas ja kiitsid, et seal oli ikka jõhker valik. Olin alguses skeptiline, et no mis seal siis nii väga head sai olla.

Esimene hommikusöök ja ma olin nagu holy shit! Kui ma arvasin, et Rixoses on hea valik, siis Cullinaniga võrreldes pole seal midagi süüa! Oliive reaalselt mingi 25 eraldi varianti! Isegi tomateid on mingi 5-6 erinevat varianti, mustasid, punaseid, kirsstomateid, marineeritult ja tükeldatult, tervelt ja viilutatult. Rääkimata kõigest muust. Meie Instagrami highlightsist saab video ülevaate.

Minu lemmik: võileivastation

Minu mure alati on see, et leiba pole ja tahaks ikka hommikuti võileiba nagu kodus. Cullinanis sellega probleemi pole.

Läksin mina siis endale võileivamaterjali võtma, laon seal endale sinki ja juustu ja toorjuustu ja.. siis sain aru et ma ei peaks endale ise midagi võtma, vaid ma peaksin teenindajale ütlema, et ta teeks mulle ise täpselt sellise võileiva sellise leiva või saiaga nagu ma tahan. Kogu aeg oli ka midagi valmis, et kaasa haarata.

Joogivalik samuti super, kokteilid on maitselt ja väljanägemiselt nagu peavad, mitte look a like, st et Aperol Spritzi saad Aperolist mitte Corsarost. Gin Tonicut saad Hendrick’sist mitte Hogarthist. Vastuvõtus saab konkreetselt champagnet (Mumm, Möet), restoranides saab Venetian Dress Proseccot ja mulle meeldis üks Argentiina sparkling rohkem – Chandon Brut.

Basseinialad

Basseine kokku 10, millest kaks on soojendusega ja veepark samuti, mis on suhteliselt erakordne, sest tavaliselt Türgis ei ole veepargid soojendusega. Külma veega basseinide ääres nagu ikka rahvast vähem. Vee temperatuur ca 18kraadi. Meres oli juba 19. Randa minnes plätud jalga, liiv megakuum!

SPA- ja iluteenused

SPA kui selline oli hinnas. Olemas on 60 kraadi saun, 90 kraadi saun, hamam, relaxion area, mitu erinevat sisebasseini, megasuur jõusaal. Kui ükspäev oli pilves ilm, siis Meelis oligi lastega seal sees. Meie lastele meeldib väga sauna vahet käimine ja jahedasse basseini hüppamine.

Meelis uuris ka massaaži hindu, 50 minutit oli 110 eurot. Mis ei tundu muidugi nii hull. Suht tavaline hotelli hind kui aus olla. Samas lastele need punupatsid maksid ka sott, mis tundus ülemõistuse kallis.

Lastele: veepark, kids club, teenager club

Kids Clubis on eraldi toad, kus lapsed saavad magada. Nii, et mina saan päikest võtta ja teenindajad loevad lastele ise unejuttu, et lapsed saaksid vahepeal lõunaund magada. Mitu tuba narivooditega. Siis on lõpmatuseni mingisuguseid erinevaid alasid – liivaala, batuudiala, rullikutega liumägi – you name it, they have it. Lisaks toimub seal kogu aeg mingi aktiviteet – pulgakookide, küpsiste või muffinite tegemine. Koguaeg toimub midagi, väga palju tegevusi – sportlikumad tegevused, näiteks korvpall, siis loovamad tegevused – näiteks keraamikatuba ja ballett. Õhtuti diskod ja showd väliteatris. Instas näitasin videos pikemalt, otsige highights üles.

Lastel on seal ka oma restoran – valik pole suur, aga piisav, et nad kõhu täis saaks oma väikeste laudade taga istudes.

Õhtused showd

Keset platsi on suht suur välilava, kus õhtuti erinevad showd, meie käisime mingil akrobaatikute värgil. Rannabaaris oli üksõhtu mingi Karma pidu, kus mingid kollimoodi tegelased ümber tule tantsisid.

Kokkuvõtvalt, ma täna saan väga hästi aru, mille eest ma selle viis tuhat maksin. Kas ma läheks tagasi? Teate, läheks. Ilma lasteta. Ma arvan, et lastel on mujal ka lõbus, aga see ongi pigem see, et lastel on igal pool lõbus, aga et sina ka naudiksid ja tõesti oleks luksuslik ja mõnus endal olla, kus iga söök on nauding, kus iga jook on sõõm kvaliteeti, siis minge ikka koos lastega. Ma küll praegu ütlen, et enam ei lähe koos nendega, aga olen enam kui kindel, et olen varsti koos lastega seal tagasi :D Kuigi tahaks nad ka sinna Ela Excellence resorti viia ja ise tahaks Maxx Royali ära proovida.

Puhkusereisiga aitab teid loomulikult Go Travel – gotravel@gotravel.ee!

5 thoughts on “marimell Türgis: mida saab 21 012€ eest?

1. Hetkel ma arvan, et ma eales ei kulutaks Türgi reisile +5k. Mulle meeldib ka mugavus, aga mingi mõistlik piir tuleb ette. Aga… kui mu sissetulek kasvaks seitsme penikoorma saapa võrra, siis miks mitte.

1. Ma olen see positiivselt mõtleja: su sissetulek kasvab just selliseks, et saad endale kerge vaevaga seda reisi lubada!

2. Mulle endale meeldib ka see Argentiina sparkling rohkem – Chandon Brut. Tööl olles alati saab koju soetada (laeval neid müüa 3-4 erinevat sorti). Aga tänud hotelli tutvustuse eest.. isegi nüüd tahaksin sinna minna puhkama lastega, kuna ei tea (kui lotovõit tuleb arvatavasti siis)…

3. Olen nõus ,et Rixos hakkab kuidagi ajale jalgu jääma .Mitte et see hotellikett halb oleks ,aga peale tuleb aina järjest huvitavamaid ja teistmoodi hotelle ,kus on oma vau efektid olemas ,ning oledki nõus natuke rohkem raha välja käima.Kui kõik see nädalane reis ,mis kallimas hotellis on -,mida pakutakse ja millsed emotsioonid sa seal saad ,siis on see kõik seda 100 prossa väärt.

4. No meie reisisime aprilli keskel kell 4.25 , lennujaam oli rahulik, koik vaikne, mingit sebimist polnud kyll kuskil ja ma ei saa aru mis jutt et hullumaja. Chek in ja turvak ja passikontroll koik norm.
    Meie hotellikompl (Alanya piirk. LongBeach hotell) oli wifi igalpool ,kuigi oli ka e sim varuks. Airalo on viimane koht kus osta e sim endale. Soovitan kasutada Mobimatter on palju valikuid vastava GB arvuga / sooviga jne ning samuti saab sooduskoodi jagada.Ega perega minim alla 3000€ ei saagi hotelli, kui tahta olla norm hotellis ja nautida ultra inclusive paketi hüvesi.