Categories: #reisiblogidTai

Meie Bangkoki ABC

Hallo, Tallinn, siin Koh Samet. Meie reisi esimene osa – Bangkok, on tehtud! Panin kirja meie peamised märksõnad. Eks kui tagasi oleme, saan pikemalt kirjutada ja rohkem pilte jagada. Praegu selline kiire ülevaade.

Central World Shopping Mall – sattusime sinna, sest vaatasime kaardi pealt, et see on Neon Marketi lähedal, et lähme enne sinna. Megasuur pood, kallid brändid segamini näiteks 60bahti nodinurgaga. Ma läksin ühes kingapoes natuke lolliks, vaatan, et oh, nii ägedad kingad, siis vaatan hinda, kukun nats pikali ja vaatan, no mida, mu vana arm Jeffrey Campbell! Ja United Nude ja Melissa ja muud lemmikud. Superpalju ägedaid kingi. Õnneks mul limiteeritud pagas ja reisieelarve :)

Central Point Silom hotell – elu keset linna. Sellessuhtes üsna madal hotell, võrreldes näiteks meie kõrval oleva “hangover hotelliga”. Aga hotell ise on hea koha peal, hinna poolest ka okei. Meie võtsime endale kolmetoalise korteri 16ndal korrusel, kaheks ööks 525€. 50€ nägu per öö. Pole odav, aga pole ka kõige kallim. Tahtsime Bangkokis nö ägedat elamist, teised hotellid on meil pigem säästukad. Korter ise oli 180 ruutu ja ruumi kõigile viiele piisavalt. Kolm WCd, kaks vannituba – ei pea kellegi järel ootama jne.

Alumine pilt on tehtud kõrvalt hotellist, seal kus “Pohmakas” filmiti. Naabripoisi näpp näitab meie toale :)

Hommikusöök oli super. Ma pole ammu ühegi hotelli hommikusöögiga niiii rahul olnud. Isegi mitte Eestis! Ikka väga suur valik. Isegi Euroopa sinki ja juustu :)

Basseiniala polnud teab mis suur, aga piisavalt suur, et palavus maha jahutada.

PS! suitsuvaba hotell, st et isegi rõdul ei või. Ainult all korrusel on suitsunurk.

Food Court – otsige neid silte kui tahate odavalt ja hästi süüa. Me võtsime viie peale viis erinevat Tai toitu (40-50 bahti ports) ja maksime 8€. Vesi on ämbris koos jääkuubikutega tasuta.

Meie lemmik: larb moo ehk hakitud sealiha tšilli ja laimimahlaga. Kahjuks pole see alati ja igal pool sama hea, aga tasub proovimist. Me käisime ühe ja sama koka juures mitu korda söömas, sest ainult ühes kohas oli see megahea. Tellige riis ka kõrvale, muidu võib liiga vürtsikas olla, riis leevendab kenasti suud :)

Grab – kohalik Uber. Kuigi Bangkokis on tuktuk odavam kui mujal, siis Grabiga on veel soodsam. Näiteks 5km sōitu tuktukiga maksab 300 bahti, Grabiga tellides 44 bahti (rolleri tagaistmel – odav, aga riskantne).

Transfeerid Bangkokist Koh Sametile (ehk Pattaya lähedal asuvasse sadamasse) maksavad turismiputkadest küsides 3300-3500 bahti. Selle kaupleb kergelt 2500-2700 peale, aga me juht ei andnud ennast näole, kellega olime päev varem asja arutanud. Nojah, minu viga, ma konkreetset bronni ei teinud ka.

Vaatasime siis kiirelt muid lahendusi, sest check out ootas, Grab näitas meile 2200-3200, mõtlesime, et tavai, kui üle 3200 ei lähe, on ok, taksos kauplesime 2500 peale, õigemini juht ise ütles, et teeme 2500. Okei. Kohale jõudes näitas aga taksomeeter 1845 bahti. See ilmselt oleneb ka liiklusest ja ummikutest kui kiirelt linnast välja saab.

Massaaž – no see on ikka asi, mida peab Tais kogema. Meie käisime kohe hotelli “taga”, Food Courti vastas mingis salongis, mis esmapilgul tundus nagu jalamassaaži koht. Aga sisse astudes viis trepp sõnaotsesesmõttes taevasse. Meid veeti neljandale korrusele, kus siis matid maas ja ritta.. oh, see on ikka nii mõnus kui need väiksed taikad sul jalgupidi seljas ronivad ja tunned kuidas selg paika krõgiseb. Meie maksime 250bahti tunnise mudimise eest (6,50€).

Ühtlasi tekkis meil küsimus, happy end massaaži kohta. Keegi meist pole seda kogenud. Arutasime, et kas see ongi teistmoosi salong, kus keegi käega sind õnnelikuks teeb või on see lihtsalt mingite punktide mudimine kuniks sa tuled? Kui keegi on käinud (mitte tuttava tuttav rääkis), siis palun kommenteerige :)

Khao san road – seda soovitati meile esiteks blogi kommentaarides ja teiseks kiitsid seda kohta taevani “kaks kanget”. Täiesti mõttetu koht meie meelest. Ma ootasin mingit jõhkrat peotänavat, viis korda “hullemat” kui Phuketi Bangla road ja.. saime viis korda lahjema. Lihtsalt tänavatäis söögi-plätu-särgi-kõlari-tilulilu müüjaid. Igav. Ei olnud meie jaoks ei vaatamisväärsus ega midagi uut ega põnevat.

Nana plaza – seegi oli täielik pettumus. Eeldasin, et kui Bangkok, siis on ka punaste laternate tänav midagi metsikult suurt ja ägedat. Reaalsuses oli see nagu väiksema maja sisehoov, kuhu kõik oli kolme korruse peale kokku pressitud. Suurem osa kohti olid tühjad. Esimene koht kuhu ma pissile läksin, tardusin juba uksel, kui kabiini ees olid pissuaarid ja seal pissis perseni juustega daam.. end ringi keerates tahtsid ta tissid mulle silma torgata.. daam my ass!

Spanky baari läksime showd vaatama, sest see oli puupüsti täis, aga seal oli ka igav. Mingi lesbishow kahe inimese vahel, kellest üks oli kindlat nokuga, teine.. ei saanud aru, tisse tal polnud ja riietunud oli nahkkostüümi nagu kassnaine. Mingi tibi pesi end klaasist dušinurgas keset klubi. Kõige soodsam allohoolne jook oli Spy (meie mõistes cooler) 180bahti. Coca Cola 140.

Neon market – kuigi avamisajaks on märgitud kell 16, pole mōtet enne kella 19 minna, nad alles pakivad oma bokse lahti/kokku, st panevad alles üles. Väiksem turulaadne asi, kust tasuks kaasa osta kōik mis tahad (särgid, nokatsid, passikaaned, kotid, prillid jne), kui su reis lōppeb Bangkokis ja sa varem pole tahtnud osta, et asju vedada.

Täna jõudsime siis väikesele saarele Koh Samet ja järgmine postitus tulebki sellest.

Oleme siin esimest korda ja meile meeldib. Jälgige meid ikka Instas ja Facebookis, seal sheerime rohkem kama :)

Kasuta reisimiseks Bonusway keskkonda ja kogu selle pealt boonuseid,
mida saad välja võtta reaalses rahas :)

marimell

Recent Posts

Otsin tööd ehk Sinu uus turunduse- ja influencerqueen on siin!

Jah, ma nüüd olen omadega sealmaal, et ainult kaks puhkust on veel kalendris ja olen…

1 nädal ago

marimell Berliinis: kuidas pikas püsisuhtes kõhuliblikaid toita?

Kevadine päike on välja sulatanud mitmed lahutuse või lahku minemise uudised - just tuli uudis,…

2 nädalat ago

Leenu Veneetsias ehk kuidas ma sõbrannale üllatussünnipäeva korraldasin

Kaks kuud tagasi käisime sõpradel külas ja sõbranna ohkas, et issand, 40 - üldse ei…

10 aastat abielus

Täna sai siis sellest päevast kümme aastat, mil me perekonnaseisuametis jah-sõnad ütlesime. Jube paljudel on…

4 nädalat ago

Viskasime mitu tonni ventikasse

Me oleme siin nüüd kaks aastat elanud ja tegelikult terve selle aja maadelnud kuiva õhuga,…

1 kuu ago

Kui vaid teatud vähi vastu saaks vaktsineerida – saabki!

Ma ei tea, kas asi on vanuses või milles, aga viimastel aastatel on mu sõprus-ja…