Categories: #beebiblogi

Hedelini kärudest ehk KKK

Hedelinil on juba kolmas, tegelikult isegi neljas, käru käigus ja iga kord kui ma Instasse mõne käru pildi panen on kohe postkast umbes. Mõtlesin, et kuigi ma olen neist juba bloginud, koondan kõik ühte kokku. Ühest kärust pole ma kirjutanud ka.

Postitus ei ole kuidagi sponsoreeritud, aga kõik kärud on siiani pärit Beebikeskusest.

Esimene käru – Emmaljunga NXT90

Teadsin, et tahan nahast käru, aga mulle ei meeldinud see klassikaline EJ suur kookon ja olin valmis juba loobuma, kui avastasin, et uuel mudelil on üliilus kitsas kookon ja ma olin müüdud.

Seda käru hakkas minult nuiama mu sõbranna kohe kui oma rasedusest teada sai.. No, ütleme nii, et suht hea moosija oli, sest mul oli valida kas osta istumisosa juurde või teeb seda tema ja ma annan enda kookoniga osa talle. Kuna ma teadsin, et Hedelin kookonist suve jooksul välja kasvab ja tahab juba istuda ja uudistada, siis sai sõbranna käru endale.

Mul oli samal ajal veel kaks käru..

Esiteks Quinny Zapp Flex jalutuskäru – mille ma alguses valisin selleks, et oleks poes käies lihtsam hälliga trippida. Aga kuna enne veel kui Hedelin sai kolmekuuseks ja me reisile läksime, käisin ma jälle Beebikeskuses, kus ma otsisin reisi jaoks väikest käru ja kärusõltlased soovitasid Bugaboo Ant’i, siis selle järele ma ka läksin. Oli kallis. Oli. Aga juba esimese reisi järel olin ma seisukohal, et see oli maailma parim otsus ja iga oma senti väärt.

Reisilt tagasi tulles müüsin Quinny maha, sest.. kergkäruna poleks ma teda nagunii kasutama hakanud (aga koos ostes oli odavam kui ainult raami osta) ja reisikärust sai “poes käimise käru”.

Bugaboo Ant käib nimelt kokku väiksemaks kui käsipagas ja on seega üks vähestest kärudest, mis on lubatud lennuki PARDALE, ehk et sa ei pea seda ära andma enne lennukisse minekut ja saad beebiga mugavalt trippida. Kuni lennuni ja lennujaamas passijärjekordades loogeldes jne.

Bugaboo Anti sain ma Beebikeskusest eelviimase. See läks tootmisest maha. Sellele lähim variant, mis hetkel saadaval on, on Bugaboo Lynx.

Ja viimane käru. Ilmselt mitte kõige viimane.

Nii ja siis suvel, kui mu sõbranna sünnitas ja Emmaljunga järgi tuli, sain mina aru, et mul on Hedelinile metsas kärutamiseks ikkagi mingit käru vaja ja läksin uuesti Beebikeskusesse. Läksin Bugaboo järele, sest selle kvaliteet oli mulle kindel. Aga koha peal sain aru, et maksta metsas kärutamise eest 800€ on veidi ajuvaba. Vaatasin terve poe läbi ja mu valikusse jäi hoopis Maxi Cosi Lila, mis oli sel hetkel sooduses ja hinnalt ca 500€ odavam kui BB. Nii ta läks. Sain jälle viimase seda värvi, mis neil oli.

Täna poes käies sain aru, miks see käru mulle nii megalt meeldib. Selle all on “korv” – mis käib ära. Ehk siis poes tõstan selle letile, laon asju täis ja panen käru alla tagasi. Jõuan koju, viin tuppa, laon asjad välja ja järgmise korrani.

Ehk siis kui käru otsite, minge Beebikeskusesse ja.. skoorige kõik viimased eksemplarid soodukaga nagu mina :D

marimell

Recent Posts

Otsin tööd ehk Sinu uus turunduse- ja influencerqueen on siin!

Jah, ma nüüd olen omadega sealmaal, et ainult kaks puhkust on veel kalendris ja olen…

2 nädalat ago

marimell Berliinis: kuidas pikas püsisuhtes kõhuliblikaid toita?

Kevadine päike on välja sulatanud mitmed lahutuse või lahku minemise uudised - just tuli uudis,…

Leenu Veneetsias ehk kuidas ma sõbrannale üllatussünnipäeva korraldasin

Kaks kuud tagasi käisime sõpradel külas ja sõbranna ohkas, et issand, 40 - üldse ei…

3 nädalat ago

10 aastat abielus

Täna sai siis sellest päevast kümme aastat, mil me perekonnaseisuametis jah-sõnad ütlesime. Jube paljudel on…

4 nädalat ago

Viskasime mitu tonni ventikasse

Me oleme siin nüüd kaks aastat elanud ja tegelikult terve selle aja maadelnud kuiva õhuga,…

1 kuu ago

Kui vaid teatud vähi vastu saaks vaktsineerida – saabki!

Ma ei tea, kas asi on vanuses või milles, aga viimastel aastatel on mu sõprus-ja…