Categories: #elulineblogi

Kas kõigil saab teine laps vähem tähelepanu?

Ma hakkasin ükspäev mõtlema, et kas see on kõigil nii, et esimene laps on nagu A ja O ja iga järgnev on nagu suva. Ma ei pea silmas, et ma oma lapsest ei hooliks, aga et kas näiteks igakuised sünnipäevad on esimesega traditsioon ja teise puhul ootad ikka aasta täitumist.

Ma mäletan, et Hedoniga tähistasime me iga kuu mini sünnipäevi, tordid, söögid, kingid, värgid. Eile avastasime, et täna saab Hedelin kuuajaseks ja.. meil polnudki veel pidu organiseeritud. Täna käis kuller ja tõi Lilledest ja paberitest poolt lilled ja plahvatava kingikarbi.

Hedoni esimese kuu pidu (okei, me ühendasime selle katsikutega) oli ikka korralik pralle – tort ja sinine sushi, minimuffinid tema pildiga ja külalised jne.

Ma nagu üldse ei viitsi pidada neid igakuiseid pidusid enam. Tundub mulle nii lamp. Samas tahaks nagu pidu pidada ja ei taha, et laps nüüd vähemtähtsam oleks, või on asi selles, et see koroonajura on igasuguse moti midagi korraldada ära võtnud.

Näiteks, ma mõtlesin mõni aeg tagasi, et ma peaks enda sünnal mingi vinge naisteka tegema, mingi hea söögi ja šampanjaga. Kaalusin üht ja teist kohta ja siis tuli, et kõik restod pandi kinni. Nüüd võivad nad kella seitsmeni lahti olla, aga ega ma kell üks päeval pidu siis ei tee. Ja jumal teab, mida nad esimesel veebruaril otsustavad.

See korooniaidiootsus on tõesti juba ajudele hakanud. Lõpetage see testide tegemine ja iga haiguse diagnoosiks covid panemine ja elu oleks ammu vanas rütmis tagasi. Ma lihtsalt ei saa aru, miks ja kui kaua see jant kestab. Kas reaalselt poliitikud on mingi ajupestud või ära hüpnotiseeritud või tõsimeeli ise ka usuvad seda jama, mida nad rahvale edastavad. Iga mõistusega inimene on ammu aru saanud, et ilmselgelt alluvad nad mingile kõrgemale jõule, kellel oli seda majanduslanguse pauku vaja tekitada. Aga nagu kaua võib, kas neil endal ei hakka juba aitama. Kas keegi ähvardab neid relvaga, tuumapommiga või millega, et sellist soga on vaja kuude viisi toota. Kohe on aasta. Äkki aitaks!

Mulle meeldis täna üks kommentaar, mida ma feissis nägin, ma tsiteerin ilma nimeta:

Muidugi ärge reisige (no tegelikult kuhu sa reisid, kui palka ei saa, sest kovid keelud ja piirangud), ärge käige kuskil, ärge suhelge… Manduge ja minge hulluks, pankrotti ja meeleheitesse… Meie poliitikud ikka saame palka edasi, teeme showd, reisime, naudime, mõtleme uusi piiranguid välja, mis oma ebaloogilisusega annavad rahvale vähemalt ajutegevust. Pole poliitikutel vaja kartagi, et mõni maks jääb saamata, kui enamus pankrotti lähevad ja töötuks jäävad, virelevad, sest suured poeketid toovad ikka pappi sisse ja enne võtame ikka rahad lastelt, pensionäridelt, haridussüsteemist, haigekassast jne ära, kui enda palkasid kärbime, sest no keegi peab ju tööl käima Reps tahab ka ju palka saada, issandjumal.

Ja siis ma nägin, et reisid hakkavad jälle toimuma, või noh, plaan on.. Alates 13.02 lähevad lennud Egiptusesse ja Tenerifele. Malluka storys jäi silma, et ta mõtleb Kanaaridele lennata.. Tenekale ma läheks küll, aga pigem ilma lasteta. Egiptus seevastu – why not. Kui minna Rixosesse, kus eelmisel aastal käisime.. Hedon saab suuresti juba ise hakkama ja titega päikest võtta oleks ju lebo.

Ma hea meelega tõmbaks paariks kuuks üldse Taisse, aga.. tundub korteri sissemaksuna. Seal on suht karmid piirangud riiki sisenemiseks – peab karantiinis istuma mingis kindlas hotellis, karantiin tähendabki esimest nädalat ainult toas, teisel nädalal võib hotelli alal juba ringi patseerida.. Aga Phuket ise tundub nii tühi ja trööstitu, et selle eest 5-6000€ maksta tundub nats palju.

Vaatasin, et tervele perele oleks Egiptusesse minnes hind 2528€ st mingi ca 600€ nägu, mis on selle hotelli eest ikka enam kui hea hind. Ja arvestades, et tegemist on Rixosega, siis ei saa nad oma standardeid olenemata sellest palju rahvast on või ei ole, alla lasta. Ega seal eelmise aasta jaanuaris ka metsikuid masse polnud, aga kõik töötas, süüa oli, juua anti, tube koristati..

Kas te julgeksite hetkel reisile minna või ei? Ma pean silmas just seda, et me kõik ju saame aru, et see pandeemiajutt on tegelikkuses täielik mull, aga kas “raskendatud reisimine” (testi tegemine, hiljem karantiin jne) korvab selle, et saaks kuskilegi, korrakski patareisid laadima, sooja ja päikest..

marimell

Recent Posts

Otsin tööd ehk Sinu uus turunduse- ja influencerqueen on siin!

Jah, ma nüüd olen omadega sealmaal, et ainult kaks puhkust on veel kalendris ja olen…

1 nädal ago

marimell Berliinis: kuidas pikas püsisuhtes kõhuliblikaid toita?

Kevadine päike on välja sulatanud mitmed lahutuse või lahku minemise uudised - just tuli uudis,…

2 nädalat ago

Leenu Veneetsias ehk kuidas ma sõbrannale üllatussünnipäeva korraldasin

Kaks kuud tagasi käisime sõpradel külas ja sõbranna ohkas, et issand, 40 - üldse ei…

10 aastat abielus

Täna sai siis sellest päevast kümme aastat, mil me perekonnaseisuametis jah-sõnad ütlesime. Jube paljudel on…

4 nädalat ago

Viskasime mitu tonni ventikasse

Me oleme siin nüüd kaks aastat elanud ja tegelikult terve selle aja maadelnud kuiva õhuga,…

1 kuu ago

Kui vaid teatud vähi vastu saaks vaktsineerida – saabki!

Ma ei tea, kas asi on vanuses või milles, aga viimastel aastatel on mu sõprus-ja…