Kata hotelliarvustus ja natuke muudest asjadest ka

Kui me 2013 aasta mais siin The Palmery Resort and Spa hotellis olime, oli see üks fäänsimaid hotelle, kuhu mu varvas tol hetkel astunud oli. Täna, vähem kui kolm aastat hiljem, tundub see jumala keskpärane koht.

Esiteks. Me käisime tookord mais, hooajalõpus ja nemad olid alles alustanud, spa ja trennikompleks oli alles väljaehitamisel, nad pakkusid soodsat hinda ja tegid nö testmajutusi, et hooajaks end käima saada ja olla ideaalne.

Neil on säilinud väga personaalne lähenemine, töötajate inglise keel on tasemel (aga ainult päevasel vahetusel, öösel vahibad vastuvõtus umbkeelsed kohalikud, kes ei saa mitte midagi aru!), nende toad on suured ja avarad, basseinid mõnusad, osadest tubadest, nagu ka meil on, on otse rõduuksest terrass ja kaks sammu basseini, aga…

Ma imestasin juba seal eelmises hotellis, The Aimis, et see avati 2014 alguses, ja see nägi välja nii ruunatud… Siis selle kohaga on sama asi juhtunud. Kõik tundub nii vana ja päevinäinud, nagu see oleks 12 aastat vana ja kasutuses olnud. Kõik on nii kulunud.

Ja kui ma alguses arvasin, et sain ülihea diili, et ma hinna 174€ pealt 50€ peale kauplesin, siis no rohkem ei maksaksi selle eest. Sest kui me kunagi olime The Royal Crown hotellis, siis seal 25€ öö eest makstes tundus see okei, see hotell siin on paari aasta pärast sama hinda väärt.

Kata ise on rohkem mõeldud perepuhkusteks kui noortele pidulistele. Patongis, kus on pidu ja pillerkaar, kus kõik kell 2 kinni pannakse, sureb siin suurem osa juba neli tundi varem välja. Üks õhtu mõtlesime kell 23:15, et tahaks ühe supi süüa.. Ainus võimalus oli see kohalikust R-kioskist haarata.

Paar päeva tagasi saime ühe blogilugejaga kokku ja trippisime siin kohalikul turul ja võtsime mojitosid ja istusime rannas ja kui ta kella poole ühe ajal hakkas kodupoole sättima, oli peatänaval täielik vaikus, õnneks oli üks tuktuk, keda talle kaubelda :)

Kui rääkida hindadest, siis siin on nõks kallim kui Patongis, kus keskmine Taitoidu hind on 80-100bahti, siin 120-150. Mere ääres 240-450!

Ja kellele ei meeldi väga vürtsikas, soovitan sööma minna Rico’s restorani (kohe peatänava ääres paremat kätt), seal on, mulle vähemalt tundus, üks väheseid kohti, kus on adekvaatne Euroopa toit ja Tai toidud tehtud Euroopa vürtsitaset arvestades. Mina pidin supile ikka mitu lusikatäit tšillimahla uhama, et vürtsikas saaks. Hiljem ütlesingi, et oli vähe vürtsine ja ma eelistaks Thai spice’i. Lubasid homme teha. Kõik Tai toidud on seal 179bahti (aga me vist tundusime nii kohalikud, et tehti kohe alet – 149bahti), aga see-eest kokteilid ainult 99 ja need on seal tõesti head.

Kui ma Eestis joon väljas tavaliselt veini, siis siin igal pool mojitot ja olen siiani kolmes kohas väga head saanud – Banzaani turul, Weekend marketil ja Ricos!

Praeguseks kõik. Püüan aegamööda kogu reisi ikka kirja panna! Homme liigume Katalt Krabile ja siis juba uue nädala keskel koju tagasi.

PS! Suurem osa reisipiltidest on tehtud (need mis tunduvad elutöödeldud) Canoni uue Powershot G9X (link!) kaameraga, mille testimiseks saime. Sellel on selline funktsioon, et ta teeb ühe pildi asemel viis ja “töötleb” ise mingid variandid kohe… Eks ma selle arvustuse kirjutan hiljem :)

3 thoughts on “Kata hotelliarvustus ja natuke muudest asjadest ka

1. Oleme ka varsti esimest korda Phuketile minemas ja teen eeltööd kõvasti. Loen kõiki su postitusi suure huviga ja teen märkmeid, sest need on praegu nii asjakohased. Lahe, et viitsid nii detailselt kõik kirja panna. Ootan huviga uusi postitusi ja pilte. Kahju, et sellel kokkamiskoolitusel ei saanud koos sinuga olla. Olen ise ka plaaninud sinna minna, aga üksi pole ettevõtmist vist nii palju.

1. Mine kindlasti :) seal pum’i koolis, kus mina käisin on mõnusalt personaalne lähenemine :)