Categories: #elulineblogi

Lõuna-Eesti koostööd teretulnud!

Tavaliselt Tartu või Lõuna-Eesti firmad, spad, hotellid, restoranid, mängutoad, muuseumid jne pealinna blogijate poole eriti koostöösoovidega ei pöördu. Ma ei teagi miks, kas kardetskse eitavat vastust, arvatakse, et me ei viitsi trippida.. aga – marimell tuleb Tartusse!

Nagu ma mainisin, siis eriti ei pöörduta. Samas kui on pöördutud ja on meie teema, siis pole küsimustki mõnesajakilomeetrine teekond ette võtta. Oleme korduvalt lahedaid asju väljaspool Tallinnat tänu koostöödele kogenud :)

Paar nädalat tagasi pöördus mu poole üks blogilugeja Tartust, kes soovis, et ma tuleks talle sõbrannadega Tai kokakooli tegema. Mulle idee meeldis, aga.. kuna mulle ei meeldi suhelda, jaja, tean, edev ja ülbe, aga ma olen võõrastega räigelt kidakeelne, siis oli mul vaja Meelisele motivatsioonipaketti, et ta kaasa viitsiks tulla, sest teda kokavärk nii väga ei eruta.

Küsija suu pihta ei lööda

Arutasime siis “minu tellijaga” erinevaid variante, et mis me võiks veel Tartus teha, et nö Meelise jaoks sõit ära tasuks, noh, et oleks mingi koostöö veel, mis talle ka mokkamööda oleks, et siis ta tuleb ja sõidab parema meelega… Mingid ideed tekkisid, pean nüüd neile koostöösoovi kirjad teele panema.

Aga no ei tea ma neid Tartu kohti nii väga, eriti neid, kes ehk koostööd teha tahaks. Seega, selle asemel, et kümme kerjamiskirja välja saata, otsustasin blogida.. Äkki seda loeb keegi, kes mõelnud blogijatega koostööd teha, aga julgust on nappinud või pole teadnud kuidas pöörduda.. Pole kogemust varasemalt vms, siis nüüd on sinu võimalus!

Seega, esiteks palun öelge lahedaid kohti Tartus (Tartu kandis), kus võiks meil, eelkõige Hedonil, lahe olla ja teiseks, kui siin loeb mõni turundaja või tegevjuht, kellel oleks meile midagi pakkuda, siis.. teeme ära! Kirjutage ja lepime täpsemalt kokku, kuidas saaksime teineteisele kasulikud olla.

Kuidas see oligi, et kui ei küsi, siis kindlasti ei saa… Äkki ongi keegi, kes on mõelnud blogijatega koostööd teha, aga pole veel jõudnud, siis me tuleme appi ja teeme sind nähtavaks :)

marimell

Recent Posts

Otsin tööd ehk Sinu uus turunduse- ja influencerqueen on siin!

Jah, ma nüüd olen omadega sealmaal, et ainult kaks puhkust on veel kalendris ja olen…

1 nädal ago

marimell Berliinis: kuidas pikas püsisuhtes kõhuliblikaid toita?

Kevadine päike on välja sulatanud mitmed lahutuse või lahku minemise uudised - just tuli uudis,…

2 nädalat ago

Leenu Veneetsias ehk kuidas ma sõbrannale üllatussünnipäeva korraldasin

Kaks kuud tagasi käisime sõpradel külas ja sõbranna ohkas, et issand, 40 - üldse ei…

10 aastat abielus

Täna sai siis sellest päevast kümme aastat, mil me perekonnaseisuametis jah-sõnad ütlesime. Jube paljudel on…

4 nädalat ago

Viskasime mitu tonni ventikasse

Me oleme siin nüüd kaks aastat elanud ja tegelikult terve selle aja maadelnud kuiva õhuga,…

1 kuu ago

Kui vaid teatud vähi vastu saaks vaktsineerida – saabki!

Ma ei tea, kas asi on vanuses või milles, aga viimastel aastatel on mu sõprus-ja…