Categories: #reisiblogidEgiptus

marimell Sharm El Sheikhis | Rixos Premium Seagate

Reisi ostsime Go Travelist juulis 2019 – hind kolmele 1796€ ehk ca 600€ nägu (varajase tellija soodustus) | Hotell: Rixos Premium Seagate, 5 tärni, ultra all inclusive – etteruttavalt – alla Rixose enam reisida ei tahagi!

Kui kõik tundus Tallinna lennujaamas minnes juba suht ideaalilähedane, arvestades, et SmartLynxil on kombeks hilineda, siis passikontrollis tekkis meie selja taha kaks “daami” – pakun 65+ ja 40+. Kohe kui nad jõudsid me taha, tuli aasta ohe, “issand jumal kui palju lapsi, terve lennuk on kindlasti kisa täis..” ja enne veel kui ma jõudsin hingegi tõmmata või enne mõelda ja siis öelda, tuli üle mu huulte: “parem ikka kui pensionäride möla kuulata..” suud jäid neil kohe lukku ja me seltskonnal oli nalja rohkem kui rubla eest.. aga samasuur oli me hämming! Nagu päriselt just ütlesite nii? Meie selja taga? Meie kuuldes? Mulle valmistas selline lollus pigem nalja, aga mu sõbranna sai kerge šoki.

Õnneks läks aina paremaks!

Ma pean kohe eraldi need käepaelad ka ära märkima – tehakse sulle spets parajaks, kinnitusi saab kinni-lahti võtta ja no näevad ikka fäänsid välja :)

Kohale jõudes läksime kohe sööma, sest olime kõik hommikuse söögiga. Rixos Premium Seagate on ülisuur kompleks, kahel erineval teepoolel. Söömine toimub nö peamajas. Aga selleks ei ole vaja oma väsinud jalakesi kulutada, vaid saab kasutada transfeeri, mis viib sind kohale hoopis maa alt.

Lõunale jõudes olime konkreetselt suud ammuli, ooookei, mis siis õhtuks veel on? Seda on ausaltöeldes raske kirjeldada kui palju seal süüa oli, see valik on lihtsalt meeletu! Ausalt meeletu! Värskeid salateid, kastmeid, pastasid, soojatoidu lette on kaks pikka, ühelpool igasugused lihad ja kastmed, riisid, juurviljad. Teiselpool igasugused küpsetised ja pitsad.

Meeletu magusavalik ja mis peamine, neil asjadel on maitset. Erinevalt tavaliselt olevast valikust, kus asjad on lihtsalt magusad.

Me oleme seitse korda Egiptuses käinud, aastate jooksul olnud igasugustes tärniklassides, aga tõesti – Rixos on klass omaette! Ma võiksingi jääda sellest kirjutama!

Kui Go Travel palub sind upgrade’ida..

Ma mäletan kui me kunagi aastaid tagasi käisime mingil pressiüritusel kus just Rixos oli oma hotellidega esindatud ja mõtlesime, et meil pole iial selle jaoks raha. Aga unistustel on kombeks täituda ja kui aus olla, ma ei leia, et meie kolme ultra all inklusive kokkuvõttes kallis oli – 1796€ deluxe tuba veepargi poolel. See teeb ca 600€ nägu – arvestades, et ise bronnides oleks öö Rixoses ca 325 euri (kodulehe hind), siis.. ma ei kurda, ausalt. Ja arvestades, et eriti kuskil raha raisata pole, st pole isegi suurt kaubanduskeskust, siis ongi kogukulu praktiliselt ainult see, mis sa hotelli eest maksad.

Muidugi ootas meid esimese asjana ees totaalne üllatus kui me tuppa tulime, aga selles saame “süüdistada” ainult Liisi Go Travelist sest ta oli palunud meid kui blogijaid upgradeda, aga see mis meid ees ootas…

Vaatasin just kodukalt, et selle toa hind üheks ööks on ca 620€ ehk rohkem kui meil kogu reis per nägu. Ainuüksi nädal aega majutust selles Family Suite’is maksaks ca 4300€. Aitäh, Rixos ja Go Travel, ausalt megatänulikud!!! Ja see ilmselgelt vastab omakorda hästi küsimusele, MIKS EELISTADA, pakettreisi Egiptusesse, Türki vms.

Ja siis muutus kõik

Teise päeva õhtul kui Meelis oli just merelt tulnud, tuli meile tuppa kõne, et turundusosakond soovib meiega kohtuda. Nad olid näinud selleks ajaks paari meie storyt Go Traveli Instagramis ja toavideot meie Facebookis ja olid nii vaimustuses, meile saadeti tuppa uhke lillebukett, veinid, puuviljad, koogid… Leppisime kokku kohtumise järgmiseks hommikuks. Ma ei osanud ettegi kujutada, miks ja mida nad soovivad.

Aga nad olid näinud meie tehtud pilte ja videot, nad olid ööga teinud endale selgeks kes on marimell ja pakkusid, et kui meil mis iganes abi vaja on, siis ainult küsige.. me tahtsime tegelikult ainult ühte restorani videot teha. Selleks saime kohe samal õhtul eriloa minna pool tundi varem (ma arvasin, et oleks piisanud 10 minutit varem minemisest, aga reaalsus on see, et meil kulus terve valiku näitamisele 21 minutit. Ja kui me välja tulime ja kaamera juba kinni oli, siis meenus, et kurja, õues on ju veel grill-station, kust saab värskelt grillitud lihasid.

Loomulikult tervitas meid kohapeal ka peakokk isiklikult. Nii tore oli, et me kohtusime pärast seda iga päev ja ajasime alati natuke juttu. Ja kui me selle õhtusöögivideo olime üles pannud, siis saatsin lingi turundusosakonnale ja järgmine päev tulid igasugused suvalised kokad, neid oli seal kümnete kaupa askeldamas, ütlema, et ou, väga äge video oli, aitäh! :)

PS! Ära vaata seda tühja kõhuga:

Ala carte restoranid – ka tasuta!

Rixos Premium Seagate alal on kuus ala carte restorani, mis on samuti hinnas. Nende kohtade broneerimiseks on vaja olla kell 9 hommikul mingi masina ees ja endale samaks õhtuks bronn teha. Sisse chekkides öeldi meile, et tavaliselt lähevad kohad kümne minutiga ja me mõtlesime, et ah, ei hakka üldse jebima.

Küll aga arvas turundusosakond, et me võiks mõnda ikka proovida ja broneeris meile pühapäevaõhtuks dinneri mereannirestoranis, esmaspäevaks Türgi ja teisipäevaks Brasiilia restoranis.

Pildil hommikusöök People’s restoranis, kuhu saab minna alates kell 9 ja saabki tellida ainult sellise klassikalise kokkupandud kombo. Ise valid endale kas keedumunad, praemunad, omlett vms. Lisaks värskelt pressitud mahlad ja kohv jne. See on samuti tasuta :)

Õhtusöökidest rääkides, siis esimesel õhtul nautisime Meelisega mereande. Ja kui ma alguses arvasin, et ah, raudselt on sama valik, mis nö klassikalisel õhtusöögil, siis ei – valik oli hoopis teine, said menüüst ikka valida jne.

Türgi restorani andsime Hedoni hoidmise eest sõpradele, et ka nemad saaks natuke kahekesti olla ja lustisime ise lastega diskol. Sõbranna kiitis lambakarreed ja nad jäid ka söökidega väga rahule.

Brasiilia restorani läksime me sõbrannaga, sest Meelis arvas, et meil võiks natuke sõbrannatamise aega ka olla ja seal meeldis mulle vist kõige rohkem. Õigemini meeldis mulle see kontseptsioon. Seal oli ühel pool salativalik ja teisel poole lisandid. Ja siis lahtine grill kus kuus venda midagi grillisid ja käisid varras käes sulle otse lauas serveerimas. Lammas mulle ei meeldinud, samas vasikas, loomaliha ja kana olid superhead, mahlased ja mõnusad.

Eraldi villa-ala, ranna cabanad..

Teate, see Rixos Premium Seagate on nii suur, et ilmselt ei jõua nädalaga kõiki kohti vaadata, kõiki sööke süüa jne

Siin on kaks maja, nö peamaja ja veepargipoolne osa. See ülemine pilt ongi tehtud lastebasseini juures veepargi poolel. Mõlemad pooled on massiivsed! Veepargi poolel pole hetkel söömisvõimalusi ehk üle tee majja viivad transfeerid, läbi maa-aluse tunneli. Käivad iga 10-15 minuti tagant, jalutades meie majast sööma, üle tee – kulub ca 15-20 minutit :) niiet saate vast aru sellest masstaapsusest.

Ainuüksi lastele on siin tegevust terveteks päevadeks. On olemas Rixy Club ehk siis suur mängutuba sisealaga, kus on igasugused meisterdamistoad, kino, mängusaalid, pallimered jne lisaks eraldi väliala kus on mänguväljak, batuudid, kiiged.. ja kaks madalat basseini.

Kogu aeg midagi toimub – meisterdamisring, kinoõhtu, jälle mingi teemapäev ja näomaalingud. Igal õhtul on disko ja mingi etendus väljas. Ja igal õhtul erinev! Et pole iga päev sama programm. Ühesõnaga, meil jagub ainult kiidusõnu.

Privaatne villa – ainult 7 tuhat eurot öö!

Lisaks on eraldi villade ala, kus väravas on turvamees ja niisama naljalt sinna sisse ei saa. Neid pole seal palju, aga need on.. uskumatult ilusad. Me saime võimaluse ühte villasse sisse ka astuda. Kui kaks villat ühendada, saab suure perega seal olla ja elada. Sul on oma butler (teener kõlab nii halvasti) ja kokad jne.

Villa alade vastu jääb privaatne rand, mis suur ja lai, seal on välijõusaal, saad merele kõndides snorgeldama minna, kõik varustus on tasuta. Meelis tegi paar videot ka sealt kuidas ta vee all käis..

Rannal saab ka kaameliga sõitu teha. Maksab 10€ ja tee pilte-videoid palju tahad. Kui me seda Go Traveli instagramis jagasime, saime kohe pragada, et miks me loomapiinamist toetame ja promome. Mu meelest, olgu see kaamel parem söönud ja hea peremehega paar tundi päevas rannal sõitu tegemas kui et ta kuskil kõrbes vinduks, ei saaks süüa jne. Mulle tundus see kaamel väga hästi hoitud ja ta ei olnud terve päeva seal rannal, vaid periooditi. Hommikuti läks uljalt tööle sama teed pidi mis meie sööma ja ta peremees tundus ka väga muhe ja tore olevat. Ütles, et see kaamel on tal olnud juba 16 aastat ja ta hoolitseb tema eest hästi.

Lisaks on rannal mitmeid tuules lehvivate kardinatega cabanasid ehk hütte, kus saab mõnusalt päeva veeta. Päevahind on 135€, mahutab 6+ inimest ja sellega kaasneb samuti sulle terveks päevaks inimene, kes toob ja viib sulle kolm korda päevas sööke-jooke-nikse-näkse. See päev kui meile see turundusosakonna poolt broneeriti, oli seal megatuul ja olime seal vaid lühikest aega. Alguses mõtlesime, et jumala hea oleks lapsed sinna lõunaunne panna, aga tuul oli tõesti sel päeval nii suur, et läksime ikkagi restorani sööma ja tuppa magama.

Spa, hamam, massaažid

Ainus asi, mida ma mõtlesin enne minekut, et ma ostan, on massaaž, et mujale nagunii ei kulu, lõõgastuks siis ikka täiega. Kuna ma kohe hinnakirja ei näinud, siis see pigem ununes, kuniks turundusosakond jälle pakkus, et ehk tahaksime midagi proovida.

Mina valisin massaaži ja Meelis hamami, sest ta pole varem käinud. Hedon kahjuks seda lusti nautida ei saanud, sest spa-ala on alla 12 keelatud.

Anjana spa on suur, seal on aurusaun, Türgi saun, ilukeskus, eraldi naiste spa ja lõputult erinevaid massaaže ja teenuseid. Hinnad on pigem krõbedad ja mitte eriti kaubeldavad 30-100€ per protseduur.

Ma tahtsin alguses võtta tai massaaži (71€), aga mõtlesin siis, et tavai, proovin midagi uut ja nad soovitasid kohapeal hoopis egiptuse massaaži (89€), mis tundus põnev. Eriti hea, seda tegi taikas. Aga mul on nüüd uus lemmik.

Kui ma Eestia üldse massaažis käin, siis Thai Orchid Spas tai massaaži nautimas, aga see egiptuse oma on nagu viis korda tai massaaž. Alguses selline tugev mudimine ja muljumine ja siis sinna otsa terve keha suhteliselt kõvakäeline õlitamine. Megamõnus!

Muuseas, hotelli alal on ka “relax area” kus alla 16 on sisenemine keelatud. Seal ongi sellised madalad zen-basseinid ja lamamistoolid, et rahu ja vaikust nautida.

Mu sõbranna ütles tegelikult jumala õigesti, karmilt, aga ausalt – kui sa maksad natuke rohkem, siis oledki kultuursemate inimestega koos, kes ei kuse põrandale, sest kõigest on pohhui!

See tuli sellest, et ta ütles, et nt Bulgaarias ei tulnud tal mõttessegi minna paljajalu WCsse ja seal passisid alati mingid tegelased lapp kaenlas. Rixoses sa koristajaid ei näe, aga kõik on kogu aeg puhas nagu prillikivi!

Ma kujutan ette, et meil jäi väga palju kirjutamata, aga selge on see, et alla Rixose mind enam reisile ei kutsu. Parem puhkan üks kord aastas, maksan 150€ rohkem ja puhkan nagu kuninga kass. Me just arutasime, et varasemad reisid on maksnud ca 100€ vähem ja tase on olnud OK. Aga ma ei taha, et oleks ok, tahan, et oleks megahea.

Küsisin juba Go Travelist meile Türgi Rixose pakkumist suveks, hetkel oli hind mitte just kõige magusam ca 2700€ perele, aga eks näis. Äkki touresti ajal viskab hinnad alla nats :)

Soovitan vaadata ka Go Traveli instagramis meie reisi story’sid Rixos Premium Seagates oldud aja kohta, usun, et saate isegi aru, miks ma enam alla Rixose kuskil puhata ei taha. Koondasin kõik meie reisistory’d mugavalt kokku highlightside alla – vaata siit küsimused-vastused hotelli ja Sharm el Sheikhi kohta ja siit vaata siit elu-olu , mis tegime, kus käisime, mida sõime jne.

Raha ja internet

Kohapeal saab maksta nii Egiptuse paundides, eurodes kui dollarites. Kõige lihtsam on kaubelda ja arveldada mu meelest kohalikus rahas, nad ise eelistavad jälle rohkem dollareid. No näiteks kaupled takso 10 paundi peale, kuidas sa seda eurodes maksad? Münte nad eriti ei taha ja vaevalt neil viiekast tagasi on anda. Osad asjad/teenused ongi nii odavad, et keeruline on eurodes/dollarites kaubelda. Dollarites veel, pakudki dollari :) eurodes juba keerulisem. Aga kohalik raha on mu meelest kõige kindlam.

Kõik hinnas puhkusel mu meelest saaks täitsa nii hakkama, et ei kulutagi. Meil kulus kokku 81€ täpselt. Näiteks lasime me pesta laste riideid ühel korral. 16 riideeset maksis kokku 6€, ca 40 senti tükk. Ei ole mu meelest kallis. Kohalikud netikaardid ostsime ka selle raha eest (ca 30€), 10-20 poundi kaupa jätsime voodile jootraha ka ja ühel korral Meelis käis jalutamas ja tõi krõpsu, aga ega seal nagu väga ei kulu. Sõpradele näitamise pärast käisime ühel õhtul Naama Bays (taksoga edasi-tagasi 13€), sealt Hedon valis endale ühe magneti suveniiriks ja mulle on arusaamatu kuidas see seal seina peal püsis, sest meie külmiku pealt libiseb ta maha :D

Kui sa oled valinud oma peatuspaigaks Rixose, võid järgmise osa vahele jätta, sest mitte kuskil mujal maailmas kus me ööbinud oleme, pole olnud hotellis nii head internetiühendust. See ei hangu ei hommikuse tipptunni, laste lõunaune ajal, rääkimata õhtusest ajast. Internet on tasuta ja ülikiire. Oleks me seda teadnud, eks..

Kui sa plaanid aga ööbida mujal, siis soovitan osta internetikaart. Kirjutasin sellest ka Hurghada postituses, aga.. Lennujaamas oli kohe Vodafone pakkuja, kes pakkuski vaid netikaarte. 15 GB maksis 11€; 32GB maksis 18€; valikus oli veel suuremaid mahte ka, aga arvasime, et meile neist jagub maa ja ilm. Ma võtsin väiksema ja kuna hinnavahe oli nii väike, siis Meelis igaks sajaks juhuks selle suurema. Tegelikkuses oli aga Rixoses igal pool free wifi ja see töötas superkorralikult!

Ja lõpetuseks me seriaalipikkune vlog:

Kas ja millises Rixose hotellis teie olnud olete? Millist näiteks Türgis perereisiks soovitaksite?

marimell

Recent Posts

Otsin tööd ehk Sinu uus turunduse- ja influencerqueen on siin!

Jah, ma nüüd olen omadega sealmaal, et ainult kaks puhkust on veel kalendris ja olen…

1 nädal ago

marimell Berliinis: kuidas pikas püsisuhtes kõhuliblikaid toita?

Kevadine päike on välja sulatanud mitmed lahutuse või lahku minemise uudised - just tuli uudis,…

Leenu Veneetsias ehk kuidas ma sõbrannale üllatussünnipäeva korraldasin

Kaks kuud tagasi käisime sõpradel külas ja sõbranna ohkas, et issand, 40 - üldse ei…

2 nädalat ago

10 aastat abielus

Täna sai siis sellest päevast kümme aastat, mil me perekonnaseisuametis jah-sõnad ütlesime. Jube paljudel on…

4 nädalat ago

Viskasime mitu tonni ventikasse

Me oleme siin nüüd kaks aastat elanud ja tegelikult terve selle aja maadelnud kuiva õhuga,…

1 kuu ago

Kui vaid teatud vähi vastu saaks vaktsineerida – saabki!

Ma ei tea, kas asi on vanuses või milles, aga viimastel aastatel on mu sõprus-ja…