Pärnust tagasi ja kohe tagasi Pärnusse

Tulin eile päeval Pärnust ja juba oleme tagasiteel Pärnusse. Koli või Pärnusse, eks. Aga alustame algusest. Kui me alguses sõbrannaga bronnisime endale Strandi sviidi, siis sain palju tagasisidet, et see on täielik kräpp… Ok, canceldasin siis selle kiirelt ära ja valisime hoopis Estonia Resort Hotel & Spa – millega etteruttavalt, jäime väga rahule. Aga praegu oleme teel just Strandi sviiti :D

Saime sõbrannaga Hotelliveebist hea hinnaga pakkumise – 3käigulise õhtusöögiga – millega etteruttavalt, saab kõhu täis ka karusuurune mees!

Ühesõnaga, võtsime siis kolmapäeva hommikul suuna Pärnu poole ja kaltsukahuntidena hüppasime ka paari poodi sisse, aga kuna meil reaalselt pole midagi vaja, siis me ka midagi ei ostnud. Tee peale jäi ka Wendre tehasepood, kus me hullusime ikka normaalselt.

Okei, sõbranna on rase ja ta tahtiski beebile tekki ja patja ja siis suuremale lapsele ka komplekti, et maale hea kaasa võtta. Tutsasime seal riiulite vahel ja vaatan mina, ohoh, padjad 10€, hellasin Meelisele, kes just ükspäev undas, et meil on rõvedad padjad, et kas ostan uued. Siis leidsin eriti armsa kollase teki-padja komplekti Hedonile… Samal ajal kui mina juba arvet maksin, oli sõbranna alles poole peal ja küsib siis, et kuule, sa seal taga ka käisid? Vaatan, mida asja OUTLET!
Mida hekki, mis hinnad! Reaalselt sama tekk, mille sõbranna võttis 200x220cm 42€ oli outletis 5,70€ – võrdlesime sisu ja õmblusi ja kõike. Aga.. selle suurus oli 198x217cm. Ehk siis mingi veits vales mõõdus, aga no kui olulised need paar sentimeetrit ikka on. Leidsin sealt Hedonile teki 3,78€. Ja õnneks saime tasaarvelduse teha selle kollase komplektiga. Superluks.

Seejärel suundusime me Steffanisse sööma, sest mis Pärnus käik see on, kui Stefis pitsat ei söö. Mina olen viimased kümme aastat söönud ainult ühte pitsat – Emigrantet. Iga kord kui see “tasuta pitsa” kaardile koguneb, siis võtan midagi muud. Olen päris paljusid tänaseks mekkinud, aga no paremat pole kui õhukese põhjaga Emigrante.

Ja siis oli aeg hotelli minna. Kohapeal selgus, et meid tervitas blogilugeja, kes oli meie paketile lisanud ka surnumerekülastuse.  Väga armas, aitäh :)

Tuba oli ilus. Värske. Moderne. Väga mõnus. Vahetasime riided ja läksime kohe spaatama.

Issand, ma pole parema kujunduse või sisustusega spad näinud. Nagu elumõnus. Lastega pole seal küll suurt midagi teha, sest vesi on igal pool 1,3m aga see kujundus oli eriti tuus. Kõik oli üks suur asi. Saunad ühes reas, mitte ei pea otsima nagu loll mööda mingeid nurgataguseid.

Basseiniala – pilt kodukalt

Seal on kaheksa sauna, seitse sees ja suitsusaun õues koos kuumade mullivannidega. Käisime igal pool. Minu lemmikuks oli lõhnasaun (55-60kraadi).

Lõhnasaun – pilt kodukalt

Kui te olete Tais käinud, või kui ei ole, siis minge astuge sinna sauna sisse ja kohe on tunne, nagu astuks Phuketi lennujaamast välja. Täpselt see lõikav kuumus ja samas niiskus. Lihtsalt selline Tai tunne tuli peale, et.. ohjah!
Kohe selle ukse taga oli tailanna, kes pakkus Tai massaaži (otse seal saunaukse ees, sirm ees) ja kuigi poole tunni hind oli 23€ (hinnakirja järgi kuskil eraldi ruumis oleks 52€/h), siis oli iga euro seda väärt. Lihtsalt, pärast Tai massaaži kogemust, mille sain esmakordselt viis aastat tagasi, ei koti mind ükski muu massaaž. See on nii mõnus kuidas ta sul seljas aeleb ja venitab ja vedib ja selg krigiseb.

Ära tulles ma muidugi tegin sõbrannale nalja, et sama raha eest saaks Tais kolm tundi salongis mõnuleda, aga see oli nii hea.

Nii ja siis ootas meid ees õhtusöök. HOLY SHIT! Sorry sõnastuse pärast, aga… Mul pole sõnu kirjeldamaks, kui hea kõik oli. Esiteks võtsime me alkovabad mojitod – IMELISED!

Siis toodi meile menüü – kolm käiku sellest valida, me mõtlesime nagu napakad.

Hea, et ma kohe kolme rooga ei nimetanud. Valisin Balti mere sümfoonia ja böffi. Sõbranna tellis kammkarbid ja klaarsäga…

Ma sõin sellest kalast niigi vähem kui pool, iseküpsetatud leib oli nii maitsev, maitsevõid imelised… Ja böffist sain ma võtta kaks ampsu… Rohkem lihtsalt ei mahtunud. Ma loobusin kolmandast käigust ja küsisin luba böff tuppa kaasa võtta.

Portsud on metsikult suured. Tavaliselt on eelroad nagu mingid kökatsid, üks tordipritsitörts siin ja teine seal. Need olid ikka väga suured kogused eelroa kohta. Hea, et ma parti ära ei tellinud, ma sööks seda siiani. Sõbrannal oli ka raskusi pearoa söömisega, magustoidu võttis tema tuppa kaasa.

Hommikusöögil oli mul tunne, et mul on kõht ikka veel täis. Kui rääkida aga valikust, siis kiidusõnad taaskord. Suur valik, mõnus et saia-leivavalik oli nii suur! Ja cappuccinot sai. Muidu on filtrikohv, mitte, et mul selle vastu midagi oleks, aga cappuccino on parem. Ja kalavalik jälle – suurepärane. Ainuke miinus – pasteet oli mingi viilutatud maksavorst. Ma mingi kala ja pasteedipede, võtan alati neid… Aga see selleks. Muidu oli hommikusöök imeline ja… No tõesti, ainult kiidusõnu saan loopida :)

Kahjuks nädalavahetuseks enam vabu kohti polnud, muidu oleks meie Strandi mineku ka canceldanud, aga nüüd vähemalt saan võrrelda. Siiani pole ma rahvalt positiivset tagasisidet saanud. Samas mul endal pole Strandist kõige halvemad mälestused.

Ühesõnaga, kui te tahate mõnusad neljatärni puhkust, minge Estonia Resorti Pärnus!

Me peagi tagasi Pärnus ja eks annan Strandi kohta ka tagasisidet!

Mis te lapsega Pärnus teha soovitate? Kuhu minna jne?

11 thoughts on “Pärnust tagasi ja kohe tagasi Pärnusse

1. Meie pere lemmik on ka kindlasti Pärnus Estonia Resort. Kõik on väga kaunis ja puhas, toidud väga maitsvad, teenindus super ja meie pere, kui suur saunade austaja, sai seal ikka korralikult saunatada. Tähistasime äia sünnipäeva spas ja kõik teised jäid ka väga-väga rahule. Kui peaksin Eesti spadest valima ühe spa, kuhu tagasi minna, siis kindlasti oleks see Estonia. Jään ootama tagasisidet Strandi kohta.

2. Ma eluaegne pärnakas aga pole viimased 10 aastat steffanis käinud :D
    Lapsega liikluslinnakusse ja batuudikeskusesse.

3. Ma eluaegne pärnakas aga pole viimased 10 aastat steffanis käinud :D
    Lapsega liikluslinnakusse ja batuudikeskusesse!

4. Wendre pood on parim, iga kord kui käin ostan auto täis uusi tekke ja patju, madratsid sain viimane kord lapsele 10 euroga, aga tekid on jah igaüks ise mõõtu kuid mingit suurt erinevust ka nüüd ei ole,et tekikott jääks suureks. Kuna ise plaanin suveks Pärnu spa puhkuse ette võtta siis hea info kuhu minna ja kuhu mitte

5. Me käisime suvel sõbranna ja lastega Estonias. Väiksemad olid kahesed tol hetkel, suuremad seitsmesed. Mu laps ujuda ei oska, aga ujumisrõngaga sai edukalt hakkama seal. Väga mõnus oli tõesti, sisekujundus on nii hotelli kui spa riietusruumi osas väga hea. Meile igatahes väga meeldis, ka restoran. Ainuke tüütu asi oli ainult selle parkimisega. Ei teadnud mina, et oleks pidanud bronnides märkima, et tahame parkimiskohta ka.
    Ei ole ma Pärnus käinud ja ei teadnud, et seal suvel mingi parkimisorgia on :)

6. Jaa, Estonia Resort on mõnus. Meie seltskonnast osa peatus sviitides, no ja need olid ikka vinged. Tavalised toad ka muidugi ägedad. Lähekskta tagasi, kuid kohti L,P napib pidevalt.

7. Käisin jaanuaris elus esimest ja seni ainukest korda spa-s ning see oli ka just Estonia oma. Nüüd lugedes kardan, et ehk siis edaspidi teised enam polegi nii mõnusad :D, sest Estonia oli ikka väga-väga mõnus. Sõin restoranis parti, no ülihea, tuli lausa isu peale praegu.

8. Kas te surnumere basseini ka ära proovisite siis ikka? See üli mõnus asi seal.