Mari-Leen Albers

hinnatud sisulooja ja majaväline turundaja, reisihunt ja kokkamisentusiast

Jumala eest, nagu Taavi Rõivas oleks ainuke…

Jätke, Taavi rahule! Jumala eest, kas Eesti meedial ei ole mitte millestki muust kirjutada kui mingist Taavi Rõivase skandaalist, mis on minu meelest mingi täiesti imetud pask.

Eesti meedia 12.10.2017 kell 20:00 – Õhtulehes viis esiuudist Taavi Rõivasest, Publiku kuus esiuudist Taavi Rõivasest, Delfi lööb rekordeid – ÜHEKSA esiuudist Taavi Rõivasest (ärge unustagem, see on homne norm!), kõige kollasem Elu24 on kõikse normaalsem – ainult kolm uudist Taavi Rõivase imetud skandaalist. Super, tubli. On ka muid uudiseid!

Eri asi, tantsis Taavi mingi lambi eidega kuskil. Eidel on ka ilmselgelt midagi peas korrast ära, mis valu on tulla tagasi ja mitu nädalat hiljem hakata alama, et keegi teda ahistas. Mis kuradi ahistamine on „sul on ilusad silmad, millesse tahaks uppuda“, oo, kabistan veits su perset tantsu ajal. OMFG, milline ahistamine. Hirmus. Mine arene!

Ilmselgelt on tegemist täiesti poliitilise sammuga! Kolm päeva enne valimisi!!!

Valimiste eel on see “Rõivase skandaal” hea kampaania! Reformi kasuks! Magasin e-valimised maha.. ei suutnud otsustada kelle poolt hääletada! Nüüd on valik kindel! Nui neljaks lähen pühapäeva hommikul hääletama! Taavi poolt! Go Taavi Rõivas! 

PS! Mäletate mis Trump tegi, jah? Skooris presidendi valimised nagu naksti! 

Hääletage Reformierakonna ja Taavi poolt!
Terve päev, pole muud kuulnud ega näinud kui mingit Rõivase kammi. Telefon aina piniseb ja teatab mingeid Delfi pealkirju, igas kuradi pealkirjas on Rõivas sees. Olge normaalsed. Mis kuradi skandaal see on? Mis siin skandaalset on?

Ma saangi aru, et Luisa on vihane ja kuri ja šokeeritud, aga eeldan, et pigem sellest, et meedia vahutab nagu mingi tormine meri, kui selle pärast, et Taavi kellegagi tantsu vihtus.

Lisaks ei saa ma aru, miks Taavi nagu mingi alandlik hiireke on ja räigelt pressib, et jaa, kahetsusväärne, et ma tantsisin. Misasja?! Milleks selline alandlikkus? Hea et nutma ei hakka!

Jumal küll, USA uuringute järgi seksib firma jõulupeol 39% inimestest – ja nüüd on mingi Taavi tants skandaalne. My ass!

Ma saan aru, et tantsust jõudis asi ehk suudluseni ja kuna Taavi andis tegelikult korvi ja eit jäi kuivale siis on vaja nüüd kräunuda, kuidas keegi ta kleiti kiskus. No andke ausalt abi. Päriselt ka?

See on nii ajuvaba lihtsalt mis toimub, et piinlik on. Ja mitte seepärast, et Taavi tantsis, vaid nagu meedial täna mitte ühtegi muud uudist ei oleks pureda. Lihtsalt hale!

Ja ausalt, ma loodan, et megalt välja reklaamitud tänane „Kolmeraudne“ jätabki kõik pika ninaga ja räägitakse ma ei tea, Luisa kingakollektsioonist. Ma päriselt ka loodan, et Mihkel ei küsi ühtki lollakat küsimust, “aga mis siis juhtus”. Mitte sittagi ei juhtunud! Mis kuradi skandaal on, et mees tantsis? Isegi kui suudles, on see jumala lamp. Seda võib juhtuda igas kuradi suhtes. Aga sellest selline üleriigiline skandaal teha, see on idiootlik.

UPD: vaatasin “Kolmeraudse” ära ja olen enam kui kindel, et tegemist on valimiseelse vahuga, Reformierakonnale feimi saada. Luisa ju lausa nautis saates olemist. Kui Taavi valas kerge pisara, siis Luisa muigas. Ei lähe tema Taavi kõrvalt kuskile ja esmaspäevaks on see “eilne uudis”!

Luisa, pea vastu sellele meediavahule. Taavi tuli koju tagasi, all good!

Ja PS! Nagu mu lugeja teab, pole Luisa Värk mu mingi lemmikinimene ja tema kingade ja kleitide kallal teritan ma hea meelega hambaid, aga praegune situatsioon on lihtsalt nii idiootlik, et paha hakkab.

Noh, ja mis teie arvate? Taavi on ilge M, et tantsis ja kleiti kiskus, endal kodus naine ja kaks last?

Kategooria:#elulineblogi
EELMINE
Ettevõtluskoolitus (blogijatele) – milleks?
JÄRGMINE
Aasta PR preemia läheb… Reformierakonnale

59 Kommentaari

  • 12. oktoober 2017 at 20:21
    K

    Kõige parem “uudis” mis nägin oli umbes, et “Taavi Rõiva horoskoop ütles, et on sekeldusi oodata” nagu krt, saan aru, et inimesi huvitab ja paljud on nagu ahaaa! ühtegi suuremat skandaali olnud pole ja nüüd lõpuks!!! Aga tõesti kaua võib. Eriti tore oli see kui Mart Helme sõna võttis ja hukka mõistis kui ta enda parteikaaslasel ju ka sarnane seik olnud, et siis nagu pada sõimab katelt?

    • 12. oktoober 2017 at 22:12

      Jaaa.. ma nägin ka seda :D Ajuvaba, igast asjast imetakse teemat praegu. Sama hea oleks teha uudis, et Luisa kingad reetsid petmist :D

  • 12. oktoober 2017 at 20:23
    Annika

    Pole alati sinuga samal arvamusel aga hetkel olen täiesti sama meelt
    Hästi öeldud!!!

  • 12. oktoober 2017 at 20:38
    Krissu

    Ja mis sa ise nii keema läksid? Kui need uudised ei meeldi, ära loe. Mis oli või kes oli, seda ei tea sina ega mina. Too suvaline lambi eit ilmselt teab.

    • 12. oktoober 2017 at 22:12

      No lihtsalt muud uudist täna polegi?

  • 12. oktoober 2017 at 20:47
    S

    Taavi töötasu valimisperioodil (4 a) on 200 000 euri,maksumaksja raha.Selle summa eest võiks ikka vähe viisakam olla !!

    • 12. oktoober 2017 at 22:10

      Johhaidi. Kõike hindadki rahas? Kas ta on seepärast kuidagi teistsugusem mees või inimene, et on olnud riigi palgal?

      • 14. oktoober 2017 at 10:37
        Märta

        Oli seal mis oli, aga sellisel kohal töötav inimene peab olema nii väärikas, et ei libastu. Kõik.
        Ja minu meelest oli kolmeradses täpselt näha, et ta on süüdi kõiges mis räägitakse ja ilmselt rohkemgi veel. Kui oled aus mees ja ainult tantsisid, no mis seal siis häbeneda silmad peos? Löö rusikas vastu lauda ja ütle selge ja ausa silmavaatega, et pole süüdi. Milleks hämamine ja keerutamine?

  • 12. oktoober 2017 at 20:57
    R

    Vägagi nõus! Pastakast imetud skandaal. Kas naine seal peol oli 15 aastane, et ei osanud eemale lükata või selgeks teha, et ei soovi tantsida või suudelda või mis iganes seal juhtus. Odava kuulsuse järgi tuli see õhku ahmiv seltskonnadaam.

  • 12. oktoober 2017 at 21:52
    Egle

    Mind isiklikult häirib küll, kui peol mingi mees mööda minnes krabab persest või tantsuplatsil kukkub hõõruma. Kas see on ok? Sellised olen füüsiliselt tõugates eemale ajanud. Väga vihaseks ajab, mida sellised endale lubavad. Ja mingit põhjust ei ole ma andnud, omal mees olemas. Jaah, purjus peaga muutuvad julgeks jne, ala sorry juhtub. See pole õigustus. Lisaks on tutvusringkonnas üks tuttav, kes teatud joobeastmes hakkabki nahhaalselt naisi krabama ja mitte leebelt. Ka avaliku elu tegelane. Tundub, et Rõivas on sama tüüpi mees. Tore, kui eksin, aga midagi nende avaliku elu ja rikaste meestega on, alati mingi kiiks vs lööb võim pähe.

    • 12. oktoober 2017 at 22:09

      ise ütled, et lükkad füüsiliselt eemale kui ei meeldi. mis see eit siis ootas, läks veel kuskile kapi vahele amelema, lootuses..

  • 12. oktoober 2017 at 21:56
    Keegi

    Täiesti nõus!

  • 12. oktoober 2017 at 21:56
    Egle

    Ja tegelikult ei saa Rõivast panna ühte patta teistega, et ala kõigil juhtub. Ta on ise selle tee valinud ja peaks tegema endal selgeks KES TA ON ja MIS ON TEMA ROLLIS EETIKA.

    • 12. oktoober 2017 at 22:08

      Unusta ära. Inimene on ta ikkagi, olgu kes tahes poliitiliselt staatuselt.

  • 12. oktoober 2017 at 22:06
    Kaja

    Aamen, selle peale!
    Ühtepidi mõtlen, et äkki oligi mingi hull ahistamine ja ise ei tahaks sellises olukorras olla. Teistpidi jällegi kahtlustan, et seal oli ikka mingi vastastikune tõmme ja siis Taavi lihtsalt tõmbas ühel hetkel pidurit ja naine solvus. Solvunud naine on hirmus tegelane. Kuna Taavi näol on tegemist tuntud inimesega, seega on lihtne naisel vinti üle keerata, meediakajastus on garanteeritud. Loomulikult hakatakse amokki jooksma sellise asja peale. Loomulikult jäävad kõik uskuma naise juttu, sest ta on ikkagi ahistatud naine ju.

  • 12. oktoober 2017 at 22:18
    Annika

    Olen täiega nõus nii Kristi kui ka sinu jutuga. No mida hullu siis niiväga juhtus. Taavi oli rohkem napsine kui vaja, aga vaevalt ta kedagi vägivaldselt üritas voodisse vedada. Jõudu nende perele selle kõigega toime tulla.

  • 12. oktoober 2017 at 22:28
    Kk

    Taiesti nous.
    1) poliitiline kättemaks enne valimisi
    2) tädi armus ära

  • 12. oktoober 2017 at 22:37
    Mery

    Milleks selline alandlikkus? – PR, et si–a võimalikult vähe laiali pritsiks, eelkõige erakonna peale, sest valimised…; ja PR trendid on viimastel aastatel selgelt selle poole, et kui on mingi jama, siis vabandused, süüdlaslikkus, tuha pähe riputamine jms, varasem trend, mis oli õigustamine jms, on juba ajast ja arust ;) puhas tehniline põhjus seega, ei midagi isiklikku seal pole, et nagu ta tegelikult oleks alandlik. Nope, kokkuleppeline kantseliit!
    Aga asjast – li-s mees, juhtus jälle ja natuke äpardunumalt ja suurema ämbrikolinaga kui varem ja ehk ka vale inimesega, keda tõenäoliselt vihastas mitte käperdamine vaid pigem ennasttäis poliitiku ülbe kõvatamine pärast juhtunut (a la sa ei julgeks avalikustada niikuinii, tead ka kes ma olen ja kes mu seljataga on jms) ja ei jätnud asja sinnapaika ja hakkaski bitchima (and who the hell can blame her ;) , tuli avalikuks, nädalalõpu skandaal, mida edaspidi vajadusel hea meedial välja kaevata, L vihane aga andestab seekord, sest teab ju T kombeid, on varemgi juhtunud, kuid järgmist korda enam mitte, ja seda pigem seetõttu, et mida avalikkus temast siis arvab (ehk siis kui oleks avalikkusele tundmatu paar, siis pigistaks edaspidigi silma kinni)…

  • 12. oktoober 2017 at 22:39
    präänik

    Olen pikalt olnud suurepärases püsisuhtes ja mõlema poole jaoks on kellegi teisega suudlemine petmine… mille tõttu poleks enam suhe endine. Vat inimesi on erinevaid ja sinagi kuulud nende hulka, kelle jaoks on kellegi kolmandaga suudlemine ok. Minu jaoks mitte. Võin olla vanamoeline, aga kui ikka on üks püsiv kaaslane, siis see võikski ju olla piisav :) Kellegi teisega suudlemine muudaks minu jaoks mu kaaslase nn “läbikäiguhooviks”.

    • 13. oktoober 2017 at 15:05
      Mazha

      Aga kui vastassugupool lihtsalt “varastab” sinult või su mehelt suudluse või musi, siis on kohe teie lugu läbi v? Samamoodi pole ka Rõivaste olukord nii must-valge. Äkki see tädike oli see kes alustas vms ja nüüd ruigab, et teda ahistati!

    • 14. oktoober 2017 at 17:38
      Butterfly

      Ma olen ka sellega nõus, et ma ei saa aru mis värk on sellega, et suhtes inimesel on ok teisi suudelda. Whaat nagu? Ok sellest Taavi asjast ei oska ma midagi arvata, see on igate pidi kahtlane, aga arvan ka, et mingit vägistamiskatset ega ahistamist seal polnud sest mille kuradi pärast jäi see naine temaga veel tantsuplatsile edasi??
      Aga nüüd selle üldisemalt suudlemise juurde tagasi. Noh ma vallalisena olen selline vägagi vabameelne inimene, aga suhtes olles ma küll ei tolereeriks enda kaaslase puhul teiste naistega suudlemist ja ei teeks ka seda ise teiste meestega. Ja no selline asi, et keegi suudleb vastu tahtmist, no hea nali küll. Kui ikka ei taha et keegi suudleks siis seda ei juhtu ka, tähendab kui keegi üritab suudelda siis ei jää ju ometi edasi ilastama vaid tõukadki eemale ja kõik. Suudlemine on mu arvates nii intiimne asi et igal juhul minu jaoks kategoriseerub petmise alla.

  • 12. oktoober 2017 at 23:06
    r

    radio manias oli ka hommik mingi käperdamise juhtum, õhta avastasin, et rõivas käppis vms süüdistatakse. mitte mingisugune ahistamine ei ole lubatud, mitte kellegi poolt teha teisele liiga, kui ta seda ei taha. samas võibolla on see mingi valimisteemaline käru keeramine, jumal seda teab.
    aga ikkagist avaliku elu tegelane võiks ikka moraalitundega olla ja kui ta selliseid rahasid laristab riigi kulul, ei ole ka normaalne.naine pidavat ka balil puhkama, mis rahade eest ja mees lällab kuskil üritusel.
    edev perekond, eks varsti lahutus platsis või pikk teraapia. veider maailm.

    • 13. oktoober 2017 at 08:58

      Luisa on ilmselt emapuhkusel :)

  • 12. oktoober 2017 at 23:15

    Kurat, ka mul viskas täna täiesti siibrisse ja ei suutnud ennast tagasi hoida http://superfit.ee/2017/10/12/taavi-roivase-ja-tanane-eestit-valdav-uudis-nr-1/ . Mis on eestlastel viga? Veelgi enam meedial ja poliitikutel. Kuhu on kadunud PÄRIS probleemid ja teemad? Kas inimestel (vahet pole naistel või meestel) ei ole peas suud, et öelda EI?

  • 12. oktoober 2017 at 23:30
    reet

    Kuidas saab inimene, kes tahab kirjutamisega elatist teenida, teha selliseid kirjavigu (ja mitte ainult – “hakata alama”? Obune.) Kohe esimeses lauses on komaviga, kusjuures tasuta nõuanne komapanemise kohta – komakoht on nagu paus lauses, kui lugedes seda pausikohta ei tunneta, jäta koma panemata. Ja vastupidi. Lause “See on nii ajuvaba lihtsalt mis toimub, et piinlik on.” eestikeelne vaste on “See, mis toimub, on lihtsalt nii ajuvaba, et piinlik on.” Ja nii edasi. Ei ole lahe.

    • 13. oktoober 2017 at 07:52

      Kuule, mul on neist komadest küll kama kaks hetkel, kui selline põnev teema õhus on :D

  • 12. oktoober 2017 at 23:36
    Kirsi

    Ja tegelikult ei tea ükski kommenteerija, mis tegelikult juhtus, aga samas kõik nagu teavad… :D

    • 13. oktoober 2017 at 13:31
      Ren

      Tahtsin just sama kirjutada :D terve Eesti rahvas teab nii täpselt, mis seal toimus…

  • 12. oktoober 2017 at 23:50
    Ruut

    Suht lamba juttu ajas Taavi-poiss. Kui midagi olulist ei olnud, siis anna ajaleht kohtusse ja asi vask. Miks ei anna? Mainekahju eest saaks kerge vaevaga palju raha teenida, kui “midagi ei olnud”. Aga ilmselt siiski oli. Ja tõendid selle kohta on olemas.
    Rahatähed vahetavad omanikku, et see jama kinni mätsida.
    Ja ühel päeval Luisa kahetseb.

    • 13. oktoober 2017 at 07:51

      Ilmselgelt tegu lihtlabase valimiskampaaniaga.

  • 12. oktoober 2017 at 23:51
    Pitbull

    No näed, üle mitme aasta leidsin Perekoolist kommentaari, millega ma 100% nõustun:

    “Triin Tulev tuleb meelde. Hirmasti sai peksa – jumal mis tsirkus kogu raha eest, nuttis ja ulgus kohtus, ajakirjandus väntas lugusid, pärast tunnistas, et valetas. Ja kõik – lugu lõppenud. !!!???

    Kui mind keegi ahistab, siis järgneb plika-plaks ja põlvega kubemesse, ammugi kusagil rahva keskel.
    Või on siin see kana sündroom, et ega ma liiga kiiresti kuke eest ära ei jookse?

    Näidake seda tšikki, vaatame kas on ohver või hoopis kinni makstud manipulaator?
    Itsitab pihku vaikselt kusagil. Äkki sai korvi ja elab kibestumust välja? V.tuviha?”

  • 13. oktoober 2017 at 00:06
    Mia

    Jah, on küll ilge m, kui kedagi vastu tahtmist ja selge nõusolekuta suudleb ja krabab. Ei ole nii, et “grab them by the pussy” , eks? Vahel võiks naised ka ikka naiste poolt olla. Loe Manona Parise arvamusartiklit, äkki paneb natuke mõtlema ja väärtusi ümber hindama. Üks asi on pritsida sappi kellegi kingade ja riiete teemal, hoopis teine asi on klassikaline ohvrisüüdiatamine.

    • 13. oktoober 2017 at 07:39

      Ise ka usud, et selline asi üldse juhtus? Mu meelest on see lihtlabane PR.

      • 13. oktoober 2017 at 13:37
        Ren

        Aga, kus sina nii hästi tead, mis seal tegelikult juhtus? See on puhas sinu spekulatsioon.
        Siis, kui tulebki lõpuks välja, et Taavi ongi M, mis sa siis vastad? “Ah, ega ma pole kordagi väitnud, et ma Taavit usun. Ma ainult arvasin”
        Hetkel jätad sa ikkagi mulje, et see on puhas PR ja Taavi on süütuke.

        Ma nt ei vali üldse poolt, sest ma ei tea, mis seal juhtus. Seega ei tasu kedagi siin veel süüdistada v maha teha, kui tõde pole selgunud.

  • 13. oktoober 2017 at 00:08
    trt

    “tore” ohvrisüüdistamine siin käimas, ikka naine süüdi, et mees ei oska käituda. oksele ajab..

    • 13. oktoober 2017 at 07:38

      No ma võin olla ikka suht purjus, aga kui mulle lähenev mees ei meeldi, siis ma ütlengi, et tõmba nahhui, mitte ei kutsu teda külmkapi taha miilustama :D pullikaka on see värk!

      • 13. oktoober 2017 at 07:47
        trt

        Ja kõik naised käituvad ja tunnevad ennast nagu sina. Paraku mitte ja see ei anna mingile jorsile õigust seda ära kasutada.

      • 13. oktoober 2017 at 08:32
        Britt

        See oled sina! Kõik naised ei ole sina! Aga see ei tähenda, et sa neid kommentaaridega stiilis “mine arene kusagil” alandama peaks. Kuidas on nii raske aktsepteerida, et iga naine ei reageeri ühtmoodi? See ei tähenda, et tal poleks kaks nädalat hiljem õigust midagi öelda. Mõnel lähebki kauem, et oma tundeid korrastada. See postitus sinult on nii meeletult agressiivne ja ebavajalikke, empaatiavõimetuid inetusi täis.

        Enda sõnul ju naine ka ütles, et jäta mind rahule. Ei olnud nii, et ta midagi ei öelnud. Ütles, aga kaaslane ei reageerinud. Igaühel on õigus ümber otsustada, et tema jaoks läheb käperdamise juurest flirdi piir ja ta enam ei soovi. Ja seda soovi peab austama. Kui purjus naine on sinu jaoks piisavalt tugev, et öelda “Lõpeta!”, peab ka purjus mees olema piisavalt tugev, et seda kuulata.

        Inimesed on erinevad, valuläved erinevad. Väide “täiskasvanud naine suudlemisest traumat ei saa”, on lihtsalt kellegi kõvatamine. Palun mõtle sellele ometi – kõik naised ei ole sina. Ja kui sa ise soovid, et teistsuguseid inimesi/arvamusi aktsepteeritakse, siis edasta ka oma argumendid viisakalt, lugupidavalt.

      • 13. oktoober 2017 at 08:45

        Tunnistan, kirjutasin emotsiooni pealt. Aga lõpptulemus on sama
        :)

  • 13. oktoober 2017 at 01:07

    Jeeeee ….ÕIGE Marimell on tagasi :)

  • 13. oktoober 2017 at 07:44
    Kärt

    Vabandus, aga kas sinu meelest on seksuaalvägivald normaalne ja naine on selles ise süüdi?

    • 13. oktoober 2017 at 07:47

      Seksuaalne vägivald on taunitav. Aga tantsu ajal natuke liiga lähedale tulek pole veel vägivalt. Täiskasvanud naine ei saa ka suudlemisest traumat.
      Ma ei ole ka selles paadis, kes arvab, et naine käitus väljakutsuvalt vms. Saan aru, joodi ja tralliti, aga üks naine ei ole nii saamatu, et öelda – jäta mind rahule.

      • 13. oktoober 2017 at 08:53
        Isabel

        Kas sa arvad, et Taavi moodi, endast nii absurdselt heal arvamusel olev ja nii üleolev mees, võtaks EI kohe naeratusega teatavaks? Mina seda ei usu, sest ta tundub mulle täpselt selline mees, et “mulle on kõik lubatud!”. Aga seda igal muul juhul. Selle konkreetse loo puhul arvan ka, et tegu on labase PR-mulliga valimiste eel. Taavi iseenesest oli minujaoks varem tohutult ebasümpaatne ja on nüüd täpselt samamoodi ja ma täiesti usun, et taoline juhtum võib tema jaoks tavapärane olla(lihtsalt mitte meediasse jõuda) aga see on hetkel kõvasti liiga täpselt ajastatud, et juhust uskuda.

  • 13. oktoober 2017 at 08:55
    Banaan

    Täiesti nõus Marimelliga. Ahistamiseks läheb ikka asi siis, kui teine pool on selgelt väljendanud, et ta ei soovi tantsida, nii lähedal olla või külmkapi taha minna. Seni kuni seda ei väljendata, siis ega mees pole mõtete lugeja, veel enam kui pea sumiseb ja silm kisub vidukile. Pärast tagaselja sosistada või ajalehes padrata, et näed ahistas, pole kuigi tõenäoline, ka see kartmise osa, alati on võimalus imbuda rahvasse ja lahkuda peolt. Inimene, kes kardab või tunneb ennast ahistatuna ei käitu nii, ta teeb end kaitseks kohe midagi, mitte ei hakka kolm nädalat hiljem kohut nõudma. Taavist kahju, pooldan ka, et abielus või mitte, ega siis see ei tähenda, et ei või lõbutseda või rihma lõdvaks lasta (igaüks paneb piirid selles osas ise paika, millest üle ei astuta ja mis veel on aktsepteeritav).

  • 13. oktoober 2017 at 09:28
    K.

    Ma ei saa sellest aru, et mida see eit endast siis nüüd varjab…julged pasundada, julge oma nägu ja nime ka näidata…
    ja ilmselgelt oli see intsident kahepoolne. Kui sa oled korrektselt käituv naisterahvas, siis vaevalt et ükski mees (olgu too nii purjus kui tahes) tuleb end sulle tantsu ajal külge liimima (sellised ei võeta reeglina isegi tantsima mitte). Ju see naine ikka ka tahtis ja tegi midagi, mis mehele signaale saatis. Ja no ütleme, et see naine tõesti ise ei provotseerinud ja midagi ei tahtnud, siis how hard on seltskonnas öelda selgelt ei ja ära kõndida? Minu meelest näitab sellise asja avalikuks tegemine selle naise labasust…ise lasid end näppida.

    • 13. oktoober 2017 at 11:58
      J.

      Ah et mittekorrektselt käituvaid naisi võib ahistada nagu süda lustib? Naist vägistatakse ka sellepärast, et “ju ta siis ise tahtis” või “ju ta siis kandis paljastavaid riideid”? Ikka jääb naine süüdi eks, mehed ei pea oma tegude eest vastutama, sest “ju siis naine ise tahtis seda” eks? Oled sa üldse lugenud Päevalehe silmunud originaalset artiklit, et julged siin sõna võtta ilma nüansse teadmata? Sinu ignorantsus näitab sinu labasust. Mul on siiralt kahju sinusugustest inimestest, kes on nii ignorantsed ja ei suuda näha enda ninaotsast kaugemale.

      • 14. oktoober 2017 at 18:04
        Butterfly

        Arvestades seda, et ma olen ka üks nendest kes läheb täiega kettasse kui vägistamises süüdistatakse kasvõi natukenegi naist. Ja olen üldse victim-plamingule väga väga vastu siis ISEGI minu jaoks tundub see konkreetne juhtum veidike üle võlli ja kogu see pilt mida konkreetselt on maalinud meedia ja kuidas on seda kajastatud, siis mina lihtsalt ei taha ka uskuda ainult Taavi süüsse ja selle naise traumasse keda ahistati tantsuplatsil. Suur seltskond, avalik koht ehk siis klubi, tantsisid tantsuplatsil ja veel see lisaks, et naine ei tahtnud ära minna viisakusest kartes et võib Taavit solvata? Kuulge see on ju täielik jaburus juhul kui see asi juhtus nii nagu kirjeldatud. Kui kaua on kedagi võimalik ahistada rahvarohkes kohas tantsuplatsil ja silmnähtavalt nii, et naine seda ei soovi? Mina seda ei usu lihtsalt. Kui “ahistatav” osapool ikkagi ei taha et see juhtuks ja edasi toimuks siis selles olukorras on ikka väga lihtne lahkuda ja lihtsalt minnagi päris ära sealt peolt ja klubist. Antud trall Taavi juhtumi ümber on küll täielik absurdsus.

  • 13. oktoober 2017 at 09:30
    Ruut

    Kõige olulisem asi antud teemas pole üldse see, mis keegi tegi. Kõige olulisem on, et poliitik VALETAB.
    Kui ta valetab nii tühises asjas, siis olulistes asjades valetab ta ammugi.
    Just seda kutsutakse poliitiliseks vastutuseks.
    Selliselt jorsilt ei saa isegi kasutatud autot osta, rääkimata riigi juhtimise talle usaldamisest. Las võtab puhkuse ja kabistab kedagi, naistele see ju meeldib. Nii lahe kui purjus jorss, kel naine ja lapsed kodus, käe seeliku alla ajab.
    Tundub et mõni on ikka pikalt saamata olnud.

  • 13. oktoober 2017 at 20:12
    Külli

    Ei ole see Taavi esimene ega viimane mees. kes üleaisa lööb. Noo, juhtus, aitab küll!Kaua te võtate ta kallal!

  • 13. oktoober 2017 at 23:11
    Naine

    On öeldud, et meeste vaheline lojaalsus olevat vendlus, aga naistel õelus.
    Piinlik siin teema algataja teksti lugeda! Ei siis ime,et mehed võtavad voli käituda ahistavalt, sest suguõed leiavad vea ikka naises! Kus nüüd feministid on?
    Seda,et toimus palju rohkem,kui ainult «tants», reetsid Rõiva väga põiklevad vastused Kolmeraudses. Ja PALJU rohkemat ehk ei seedigi kiirelt ära….

  • 14. oktoober 2017 at 10:45
    Tar

    Et kui hakkakski nii käima, et mingi riigikogu jorss tunneb ennast nii üle võlli, et võibki käe iga seeliku alla ajada, sa ikka mõtlesid ka kui seda sitta artiklit kirjutasid. Arvatavasti oled kibestunud ilma normaalse suhteta inimene. Sinu mõttemaailm on rikutud, oled lasknud reformierakonnal korralikult endale pähe astuda. Nii idiootset artiklit ei ole ammu juba lugenud, tegid seda kuskil kõrge puitaia tagant? Kui inimene on nii kõrgelt poliitikas lennanud, siis peaks ikka mingisugune enesekontroll ikka toimima. Kahju on vaadata ahistaja seadusliku naist, kes laseb ahistajal lihtsalt valega üle sõita, arusaadavalt pole Luisakesel ka kuhugi minna, neelab alla igasugu pasa mida ahistaja korda saadab. Kurb. Ja sina artiklikirjutaja, mine ja häbene oma teksti mida sa kirjutasid, samahästi võid varsti kaitsta pagulast, kes Eesti korralikule pereemale kuskil sirelipõõsas käe püksi ajab. Häbene, kui ma sellise teksti oleks kokku lappinud, ei julgeks toast mitu nädalat välja tulla, tegeleks oma sisemise minaga väheke !

  • 14. oktoober 2017 at 14:36
    Argo

    Mis kuradi jama sa kirjutad tead isegi ma ei viitsinud üle kahe lause lugeda!Täielik saast!Kas sul pole muust kirjutada või oled taavi armuke.See ikkagi põhjusega ega see taavil esimene kord ei olnud.Kas sa olid juures,et tead nii täpselt Kuidas toimus??Ega Luisa niisama pahan polnud.Igatahes täielik jama mida kirjutasid!

  • 14. oktoober 2017 at 17:05
    Kairi

    “Kuidas saab inimene, kes tahab kirjutamisega elatist teenida, teha selliseid kirjavigu (ja mitte ainult – “hakata alama”? Obune.) Kohe esimeses lauses on komaviga, kusjuures tasuta nõuanne komapanemise kohta – komakoht on nagu paus lauses, kui lugedes seda pausikohta ei tunneta, jäta koma panemata. Ja vastupidi. Lause “See on nii ajuvaba lihtsalt mis toimub, et piinlik on.” eestikeelne vaste on “See, mis toimub, on lihtsalt nii ajuvaba, et piinlik on.” Ja nii edasi. Ei ole lahe.”

    100 % arvajaga nõus!!! Küsimus, mis jääb siinkohal õhku rippuma, on aga hoopis järgmine – miks armastavad lugejad sellist kohutavat kirjaoskamatut ja pahatahtlikku jauramist lugeda? Õigupoolest, ma pole sattunud veel ühtki kirjaoskajast blogijat seni lugema. Tõsi- loen neid harva, sest midagi olulist pole neil enamasti öelda, keelepeks ja olmeheietused+reklaam+reklaam… Taavi teemal, kindlasti juhtub sarnaseid olukordi rohkem kui tahaks ette kujutadagi, aga kas see on tõepoolest ok? Las krabavad, ahistavad, teevad mida iganes? Kohe moondub ohver “lambi eideks”, kes “jäi kuivale” ja ” Taavi tuli ju koju, all good!” – mis sajandil Te, proua blogijanna, elate? Trump´i ajastul, mis arenenumale osale inimkonnast on kaugele seljataha jäetud. Vaimses mõttes nimelt. See, et odava maiguga pastakast väljaimetud “skandaal” valimisvankri ette rakendatakse, ei ole küll kellelegi mingi uudis….

    Vasta

    • 14. oktoober 2017 at 18:00

      Mida ma vastama pean?

  • 16. oktoober 2017 at 22:24
    arle

    Labane kirjastiil, aga mõttega nõus.

  • 18. oktoober 2017 at 06:46
    Kaido Harjak

    marimell
    Kes oled sina ja millega oled ennast ajalukku kirjutanud, et võtad voli arvustada? Kas sa annad üldse endale aru, et tegemist on rahvusvahelist kõlapinda leidnud sündmusega, mida kajastati negatiivses võtmes? Ühe Kükametsa saunanaise jaoks võib kombelõtvus olla OK, kuid kindlasti ei ole see kasulik Eesti ärimeestele, kelle maine kahjustatud sai.

    • 18. oktoober 2017 at 08:09

      Kõikidel inimestel on õigus oma arvamusele. Mina kirjutasin emotsiooni pealt, lugesin täna hommikul blogi, mis on kirjutatud nö kedagi riivamata ja ilma roppude sõnadeta, aga mõte jääb samaks. https://millimallikas.ee/?p=1523

  • 21. oktoober 2017 at 09:27
    Maarja

    Et noh… Tegelikult on ikka nii, et kui sulle eit tellitakse, siis ole aus mees ja maksa pärast teenete eest, mitte ära aja iba, et “kas te teate, kes ma olen” ja “talle ju meeldis minuga olla”.
    Tubli tüdruk, et meediasse läks. Litsid on ka inimesed oma õigustega!

15 49.0138 8.38624 1 0 4000 1 https://marimell.eu 300 0