Categories: #reisiblogidTai

Meie Tai 2018 – palju kõik maksis?

Maksime per nägu vähem kui keskmine paketikas ja nägime-kogesime sealjuures nelja erinevat sihtkohta. Mina soovitan jätkuvalt oma reis ise kokku panna, kui Taisse minna. Türgi ja Egiptus, Bulgaaria ja Kreeta jäägu paketikate jaoks.

Hinnad järgnevalt siis ühele inimesele:

Laevapilet Soome 1€ (Eceröline kampaania)

Sadamast lennujaama 10€, mille maksime blogilugejale benarahaks, et ta meid ära viiks.

Lennupiletid edasi-tagasi 435€ – ( Helsingi -Doha-Bangkok / Phuket-Doha-Helsingi, ostsime otse Qatar Airwaysi kodukalt (link))

Bangkoki hotell, 2 ööd 106€ nägu – Centre Point Silom (link), ööbisime kahe magamistoaga sviidis viiekesti. Väga lahe koht, soovitame soojalt.

Bangkokist Koh Sametile 13€ – sadamasse läksime kohalikku Taxifyd kasutades ehk Grab äppi teenust kasutades, mis näitas hinnaks 2200-3200, mõtlesime, et okei, tänaval pakuti 3500, kaubeldes 2500. Juht pakkus ise välja, et teeme 2500. Meile sobis. Tegelikult oleks võinud ka nö taksomeetriga minna, sest kolm tundi hiljem kohale jõudes näitas see 1845 bahti. See ilmselt oleneb ka liiklusest ja ummikutest kui kiirelt linnast välja saab. Lisaks kiirkaater 15€ edasi-tagasi.

Koh Sameti hotell, 2 ööd 51€ nägu – Avatara Resort (link)

Sadamas ootas meid juba takso, mis hotelli viis – 6€.

Pattaya hotell, 4 ööd 63€ nägu – Zing Resort & Spa (link)

Vahetasime hotelli Airbnbst leitud korteri vastu, mille eest ei maksnud midagi, sest kasutades elamise broneerimisel meie linki, siis saate teie allahindlust ja meie boonust, selle boonuse eest me ööbisimegi.

Transfeer hotellist lennujaama – 5€

Siselend Pattaya-Phuket 25€ (ostsime otse Air Asia kodukalt (link))

Transfeer lennujaamast hotelli 6€

Phuketi hotell, 7 ööd 92€ – SunSeaSand Hotel Patong (link) – naljakas, et meil pole ainsatki pilti Phuketi hotellist tehtud. Ei sel aastal ega eelmisel aastal. Olime seal teist aastat, sest asukoht on super ja hind hea.

Transfeer hotellist lennujaama 5€

Lennujaamast sadamasse 12€, tõin blogilugeja lastele Tai maiust :)

Soomest tagasi koju laevaga – null, Naabripoisil olid mingid kupongid.

KOKKU: 846€ inimene

Sularaha oli meil kaasas 1700€, millest sada vahetasin kohe Eestis ära, et oleks nipet-näpet takso ja vee ja kõnekaardi jne jaoks olemas. Ülejäänud võtsin kaasa eurodes ja vahetasin koha peal vastavalt vajadusele. Ma tunnistan, et mitte kordagi selle kahe nädala jooksul ei mõelnud ma, et see on liiga kallis või ei tea, kas seda peaks ikka ostma. Kõike mida hing ihaldas, me ostsime. Ka Meelise 80€ ujukad või 60€ pusa polnud mingi küsimus. Ühed kingad oleksin ka tahtnud endale osta, aga no minu suurust polnud. Netist otsisin, maksid kolm korda rohkem :(

Alles jäi sellest täpselt 110€.

Pilt tehtud enne seda kui sellest bahtidehunnikust 1300 pidime rehvivahetusele loovutama. Me rehv oli katki, rollerirendifirma küsis 2000 bahti, teadsin, et küsib liiga palju, läksime vahetasime ise rehvi ära, maksime küsitud hinda 1300 bahti, polnud aega kaubelda. Takso tuli 30 minuti pärast. Odavam ikka kui 2000 bahti :)

Kaardimaksed on suurtes kaubanduskeskustes turvalised, seega, kui osta midagi suurt, siis milleks raisata kaasasolevat raha kui saab maksta kaardiga, mitte, et hiljem tuleb puudu ja võtad välja ja maksad teenustasu. Kokku kulus poodides (ehk siis suured ostud, minu kleidid, tennised, ujukad, Meelise pusa jne) 273€.

Seega, reis kahele 3555€ ehk suures plaanis 1800€ nägu kõik jutud – lennud, hotellid ja elamine, söömine, rollerirent, shoppamine jne.

Varem kulunud rahad:

2017. aasta Tai reisil (link!) – 2705€ (aga siin tuleb ilmselt arvestada ka sellega, et me saime veahinnaga lennupiletid, mis maksid vaid 311€)

2016. aastal Tai reisil (link!) – 3360€

Tähelepanek, mis me tegime. Hea oleks reisi alustada Phuketilt ja liikuda edasi Pattayale, Bangkoki, sest seal on kaks korda odavam. Aga kui harjud ära, et saad kohalikku Larb Mood ja Tom Yumi 40-50 bahtiga, siis on Phuketil sada bahti ka suur raha.

Kui teie Tais käinud olete, palju teil raha läinud on?

Kasuta reisimiseks Bonusway keskkonda ja kogu selle pealt boonuseid,
mida saad välja võtta reaalses rahas :)

marimell

Recent Posts

Otsin tööd ehk Sinu uus turunduse- ja influencerqueen on siin!

Jah, ma nüüd olen omadega sealmaal, et ainult kaks puhkust on veel kalendris ja olen…

2 nädalat ago

marimell Berliinis: kuidas pikas püsisuhtes kõhuliblikaid toita?

Kevadine päike on välja sulatanud mitmed lahutuse või lahku minemise uudised - just tuli uudis,…

Leenu Veneetsias ehk kuidas ma sõbrannale üllatussünnipäeva korraldasin

Kaks kuud tagasi käisime sõpradel külas ja sõbranna ohkas, et issand, 40 - üldse ei…

3 nädalat ago

10 aastat abielus

Täna sai siis sellest päevast kümme aastat, mil me perekonnaseisuametis jah-sõnad ütlesime. Jube paljudel on…

4 nädalat ago

Viskasime mitu tonni ventikasse

Me oleme siin nüüd kaks aastat elanud ja tegelikult terve selle aja maadelnud kuiva õhuga,…

1 kuu ago

Kui vaid teatud vähi vastu saaks vaktsineerida – saabki!

Ma ei tea, kas asi on vanuses või milles, aga viimastel aastatel on mu sõprus-ja…