Mari-Leen Albers

hinnatud sisulooja ja majaväline turundaja, reisihunt ja kokkamisentusiast

Pakettreis vs iseorgunnitud reis – plussid ja miinused

Üks lugeja palus, et ma kirjutaksin, mis vahe on pakettreisidel ja ise kokkupandud reisidel. Et kumb siis ikkagi soodsam on jne

Mari-Leen, kas sa viitsiksid kirjutada, mis vahet on nn pakettreisidel ja ise kokkupandud reisidel? Kas tõesti säästab rohkem raha kui ise valida hotelle jne.. Sooviksin järgmine aasta minna reisile ja vaatame igast Contiki jm pakette ja ei suuda ära otsustada kumb oleks kasulikum valida.. Mis siis kui ma ei oska ise kõige sobivamaid variante (eriti hinna-kvaliteedi suhtes) valida ja panen täiega mööda? Paketiga on vähemalt kindel.. Või ei?

Enne veel kui ma alustan – mis on paketikaga kindel? Et sind viiakse punktist A punkti B ja sa ei pea muud tegema kui viitasid jälgima! Et saad kehvemapoolse hotelli, kindlasti mitte hinna ja kvaliteedisuhtes head varianti! Olgem ausad – pakettreis on hea ja mugav variant, samas, kui sa oled ühe iseorgunnitud reisi teinud, on teine sama lihtne orgunnida kui pakettreis osta.

Pakettreisi plussid ja miinused

+ kõik on kohe olemas
+ sidaldavad tavaliselt vähemalt hommikusööki, kui mitte ka lõuna- ja õhtusööki
+ lennujaamast hotelli ja hiljem hotellist lennujaama sõit on tavaliselt hinna sees
+ ei pea otsima eraldi lennupileteid, need on juba hinnas (kahjuks tihti jubedate ja pikkade ümberistumistega)

asukohta ei saa valida, tavaliselt on hotellid kindlates rajoonides ja kuskil natuke eemal, kus oleks odavam/parem, ise valides on tõenäosus paremale asukohale
kuupäevad on fikseeritud, pead reisima kindlatel aegadel, koolivaheaegadel on paketikate hinnad kohe topelt
sa ei saa kohale minnes ja avastades, et midagi ei meeldi, naljalt tuba või hotelli vahetada, oled seal kus oled, või pead idiootlikult palju juurde maksma

Ise kokkupandud reisi plussid ja miinused

+ ise valid aja, millal reisid; jah, sa pead arvestama küll lennuplaaniga, aga kui oled nõus ka näiteks ümberistumisega, siis saad kindlasti lennata sobilikemal päevadel  ja soodsamalt (näiteks on teisipäeviti-kolmapäeviti odavam lennata kui nädalavahetusel, mis on pakettreiside puhul üsna tavaline väljumispäev)
+ valid ise hotelli asukoha – saad vaadata kaardilt täpselt, kus su hotell asub, jutt, et see on viieminuti kaugusel rannast ei pruugi alati tõele vastata või on see rand ujumiskõlbmatu, aga ikkagi rand, eksole!
+ hoiad kuludel hästi silma peal ja saad ise otsustada, kuhu ja millele raiskad rohkem (kui sul on näiteks reisil eelarve 1500€ nägu, ja saad lennu 500€, siis tead, et võid hotellile kulutada natukene rohkem, või vastupidi, saad kallima pileti, hoiad hotelli pealt kokku)
+ kui sulle kohale jõudes midagi ei meeldi, saad soovi korral kasvõi kohe minema jalutada ja kõrval hotellis toa võtta

üldiselt pead kõik söögikorrad ise orgunnima (olenevalt kohast, võib see kallimaks kujuneda)
transpordi lennujaamast hotelli ja hotellist lennujaama pead ise sebima

Kes ei riski, see šampust ei joo!

Toon kohe näite Tai kohta. Võtsin kõige suvama pakkumise praegu ühelt Eesti reisifirma lehelt (ei hakka kedagi otseselt poriga loopima, sest saan aru, et töötajatele on vaja maksta, rendipinna eest tuleb üüri maksta jnejne).

Hetkel kehtib kahenädalase reisi soodushind 1775€ inimese kohta kaheses toas. See sisaldab endas lendu (Riia-Tashken-Bangkok-Phuket; Krabi-Bangkok-Tashken-Riia), 3*hotelle Bangkokis, Phuketil ja Krabil, transfeere ja vahepeal mikrobussiga Krabile, Krabilt lennukiga Bangkoki.

Meie läksime küll Soomest. Ja lennud, hotellid, transfeerid maksid kokku 1772€ ehk siis ühe inimese paketiraha eest saime reisi kahele. Endale sobilikel kuupäevadel, endale sobilikes hotellides.

Teeme katset antud näitega – pakkettreis vahemikus 27.01.2017-10.02.2017 maksab läbi reisifirma kahele 3550€.

Otsin täpselt sama reisi välja nüüd ise…

Riia-Bangkok-Riia (27.01-10.02) – Aeroflot pakub praegu ühe ümberistumisega lendu 538€ edasi-tagasi, pagasiga, üks inimene + siselend Krabilt Bangkoki 32€ (on ka kampaaniahind 15€, aga võtame selle tavalisema hinna) ehk 1140€ maksaksid lennud kahele.

Hotellid (samad mis kodukal kirjas) teevad ise bronnides kokku 418€. Olgu öeldud, et hotellid ei ole asukohalt kõige paremad. Ma arvan, et 3,5km keskusest ei ole hea diil. Sest kes rollerit ei rendi, peaks jala vantsima ja ma ei viitsiks näiteks õhtusöögi jaoks 7km maha kõmpida. Aga just nii kaugel asuks Phuketil söögiturg ja peotänav jne.

Ehk siis – kõik kokku kahele – hotellid ja lennud 1558€. Soodsam kui üks inimene paketina büroost ostes! Ma jõuan jälle selleni, et ma ei saa aru, miks inimesed ostavad paketikaid sellises situatsioonis – ma saan aru nendest Bulgaariatest ja Türgidest ja Egiptustest, kus sa passidki aint basseini ääres ja väga ringi ei tripi, aga kui juba seigelda, siis ikka pigem soodsamalt. Lollidelt tulebki raha ära võtta, ütleks Meelis ja noh, nii ongi. Seni kuni on inimesi kes maksavad, seni neid ka pakutakse.

Bulgaaria ja Odessa näiteid vist pole pärast seda Tai näidet vaja enam tuua?

Odessaga on see, et sinna väga pakette ei pakutagi mu meelest. Pole nagu eestlaste jaoks see sihtkoht ja ilmselgelt tuleks Bulgaaria ise ostes kallim, sest suvel kui lennukitäite viisi rahvast sinna viiakse, siis saavad reisifirmad toad kätte ilmselt 5-10€ öö ja sellist hinda ise naljalt ei leia. Aga kui sa viid nädalas sinna hotelli 25 inimest, siis pole probleemi sellist hinda saada.

Vaatasin huvi pärast, lennupiletid olid suvel 100€ ots, st 200€ edasi-tagasi, per nägu, meie hotell maksis mingi 600€ nädalaks, ma tookord tahtsin hotelli pilte vaadata ja lõin bookingusse huvi pärast sisse, see teeks juba 1000€ kahele. Varajase broneerijana, reisimessilt, saime meie selle reisi 321€ nägu. Laps oli 100€. Kui me oleks toona läinud kaks täiskasvanud ja laps, oleks hind olnud 738€. Seega, oleks reisipakett olnud soodsam. Aga see ilmselt olenebki kohast kuhu minna.

Taisse iga kell omal käel. Oleme taas minemas jaanuaris ja elus esimest korda on mul lennukipiletid olemas, ja üks hotell bronnitud. Ja seda nii pikalt ette! Ise ka ei usu. Aga ei pea alati viimase hetke pakkumisele panustama, kui vaba raha juhtub olema. Meie naabripoisil õnneks oli hea kampaaniahinna ajal raha ja ta ostis meile piletid kohe ära. Hotelliga oli sama – leidsime üleeile megahea pakkumise (tavahind 464€ 8 ööd, meie saime 255€) ja naabripoiss bronnis kohe ära. Maksame talle lihtsalt tagasi. Hetkeseisuga on meil jaanuarikuisele Taireisile kulunud kahe peale alla tonni.

14274528_1463452480338601_962920460_o

Vaja on leida veel hotell Bangkokis – keegi oskab miskit soovitada? Tahaks pilvelõhkujat, katusebasseini, fäänsi-bäänsit ja täiega keskuses – et pidu ja pillerkaar oleks ümber nurga :) Samas üle 80€ öö ei tahaks maksta! Kes otsib see leiab, eks? :)

Kui ma suutsin selle blogipostiga kasvõi ühe inimese panna ise oma reisi orgunnima ja mitte paketikat ostma, siis ma olen juba rahul. It’s so much fun!

Kuidas teie tavaliselt reisite? Kas panete ise endale kombo kokku või eelistate pakettreise?

Kategooria:#reisiblogid
EELMINE
Milline osa meie blogist on fassaad?
JÄRGMINE
Meesstrippar Tallinnas – mission impossible

73 Kommentaari

  • 8. september 2016 at 14:10
    mimmu

    Marimell,kas sa oleksid nõus lisama paar linki,kust sa tavaliselt leiad kõige paremad lennupiletid?:)

    • 8. september 2016 at 14:37
      marimell

      panin just ühele kommentaarile paar linki – peamiselt kasutan ise skysannerit

  • 8. september 2016 at 14:10
    P

    Olen ise meister orgunnia, kõik reisid sahkerdan ise, aga eks see nõuab aega, oskusi ja natuke õnne. On inimesi, kes ei saa nii usinalt googeldamisega hakkama, aga mul seda annet õnneks on :D

    • 8. september 2016 at 14:37
      marimell

      sama siin ;)

  • 8. september 2016 at 14:29
    N

    Hei,

    Olen elus ühe korra ainult reisinud soojale maale ja paketikaga.
    Ma sooviksin hoopis teada, kust alustada?
    Milliseid neti lk peaksin googeldama ja vaatama, et leida lende, hotelle ja muud.
    Olen proovinud, ei tule hästi välja ja olen löönud käega :D

    • 8. september 2016 at 14:37
      marimell

      Lennud: skyscanner, momondo; soomest kui tahad viimase hekte pakkumisega siis napsu.fi näiteks (olen ise sealt ostnud)
      hotellid: kasutan ainult bookingut, sest seal ei tule mingeid tasusid juurde, nt nagu agodas võivad lisanduda hiljem mingid x maksud

      • 8. september 2016 at 14:48

        Töötades ise hotellinduses on ka selline nipp hea, et otsi hotels.com või trivago.com kaudu välja (või võid ka lihtsalt booking.com hinna valida) soovitud hotelli odavaim hind ja kui see on hotelli enda kodulehel pakutud hinnast odavam, siis saada neile meil, et nad pakuks Sulle ise sama (või paremat) hinda ja broneerid siis hoopis nendega otse. Hotellid on peaaegu alati sellega nõus ja teevad pakkumise, kuna neile on kasulikum broneering otse saada, ilma vahendajatele tasusid maksmata (booking.com puhul 15+ % hinnast, mida seal näed) – raha jääb kõik neile. :)

      • 8. september 2016 at 16:04
        marimell

        Tean :) olen ka nii teinud!

      • 8. september 2016 at 14:54
        Janika

        Me tahame ka elukaaslasega Taisse minna, aga kuna enne ei ole seal käinud, siis ei julge nagu ise orgunnida – äkki pärast passime kuskil mülkas ja ei tunne/tea ka midagi. Tahaks nii väga ka sama reisi, mis teil juba broneeritud on – kõlab niiiii hästi. Olen siin googeldanud ja otsinud, aga no ei oska vist leida häid diile.

      • 8. september 2016 at 15:04
        Janika

        Aga kui Taisse minna, siis kas Bangkoki või kuskile edasi?
        Hakkas ikka rohkem huvitama nüüd ja vaatan skyscannerit :)

      • 8. september 2016 at 15:15
        Janika

        Ma olen nii palju mõelnud, et võiks olla selline teenus, et ala maksan mingi summa ja pannakse see reis niimoodi kokku :D Lennupiletid nagu leiaks ja ostaks ära, aga see hotelli valik on hirmus – ei tea neid asukohti ja kuidas saab pärast lennujaamas hotelli jne – tundub nii keeruline ja pärast äkki lageda taeva all :D

      • 8. september 2016 at 15:53
        marimell

        No alati on võimalus hotellist tellida transfeer, olen isegi seda kasutanud, nõks kallim kui takso, aga saab kohe ilma kohapeal sebimata kohale. Tagasi lennujaama saada juba kordades lihtsam.

      • 8. september 2016 at 15:57
        marimell

        No mina isiklikult pole Bangkokis olnud, Meelis ütleb, et suurlinn nagu iga teine ja ma eelistan ikka palmisaare puhkust ja Phuket mu lemmik – sinna siselennud 30-80€ edasi-tagasi, niiet lennake edasi!

      • 8. september 2016 at 16:03
        marimell

        Kirjuta mulle meilile, aitan otsida – ärge jumal eest paketikat ostke, selle raha eest saab seal niii palju head endale lubada, mis te üle maksaks.

      • 8. september 2016 at 16:45
        Liz

        Mina oma esimese Tai-reisi korraldasin ka omal käel ja veel suuremale seltskonnale. Pole seal keerulist midagi. Kui hotellide pärast muretsed, siis saab alati ka Google Street View-d kasutada või siis nt agodast, bookingust kasutajate kommentaare lugeda. Mina lähtun enamasti eurooplaste kirjutatust, kuna nende arusaamad ja maisted meile ehk sarnasemad.

  • 8. september 2016 at 14:30
    Kairi

    Selle aasta märtsis käisime mehega 3kesi (2a laps kaasas) Phuketil läbi nn.reisibüroo, kusjuures mitte pakettreisiga, vaid büroo otsis meile lennupiletid ja majutuse. Kuna 1.korda ja lapsega, siis valisimegi selle mugavama tee. A raha nutame taga siiani..:(
    Sest märtsis 2017 ees uus sama reis ja seekord 100% omal käel, ka kõik juba ette buukitud ja ostetud, kuid tõepoolest odavam!

  • 8. september 2016 at 14:37
    Jane

    Mina olen ka hakanud järjest enam ise vaatama. Eelmise aasta Tai reisi panime ise kokku ja rohkem rahule jääda ei saanudki, kõik oli täpselt hinna ja kvaliteediga paigas. Ei mingeid üllatusi, et oi aga ma maksin nüüd nii palju, miks ma ei saa seda, mida lootsin. Ja trippisimegi ringi ja oligi fun.
    Samas hakkasin suvel panema Türgit kokku ja paketireisi hinna eest oleks saanud põhimõtteliselt ainult lennupiletid, seega tasub see isemajandamine tõesti kaugemate sihtkohtadega ära.
    Emale vaatasin just Maldiive, kus reisifirma pakub nägu 1700 eurot ja kui seal rohkem sööke võtta, siis veidi kallimaltki, ise kokku pannes saab nägu alla 1000. See on ikka meeletu-meeletu vahe ja tema loll on nõus maksma, sest äkki ta ei saa hakkama ja keelt ei oska ja nii ikka mugavam ..
    Olen ka öelnud, et kui raha on, siis edu, ise sellist lauslollust ei teeks.

  • 8. september 2016 at 14:43

    Me peatusime Bangkokis märtsis kaks ööd Eestist tagasi Austraaliasse lennates ja valisime Chatrium Hotel Riverside Bangkok, mis asub jõe ääres, on pilvelõhkuja ja fancy. Mulle meeldis väga – tuba on tegelikult apartment, eraldi magamis- ja vannitoa ning köögiga.

    Majutust bronnides ei vaadanud väga piirkonda, kui sellist, kuna polnud kindel mida täpselt teha tahame, seega oli keskusest-peost-šoppamisest veidi kaugel, et jala ei saanud liikuda. Küll oli umbes kilomeetrise jalutuskäigu kaugusel üsna läänelik ööturg, kus sai lisaks šoppamisele näiteks vaaterattaga sõita ja teatud päevadel Tai poksi vaadata.

    Hotell ise meeldis sajaga, teenindus oli super, vaade mega ja kokteilid basseini ääres suured. :P Asukoha poolest peatuks järgmisel korral kusagil mujal ilmselt, kuigi hotellist saab tasuta shuttle praamiga metroopeatusesse näiteks, mida me siiski ei kasutanud ja liiklesime taksoga.

    • 8. september 2016 at 17:01
      Liz

      Bangkoki hotellidest. Kui talvel käisime, siis olid valikus muulhulgas need:

      1) Amara Hotel Bangkok – viimati ööbisin selles. Katusebassein olemas, ööturud ja melu ka lähedal. Vanalinnast/jõest veidi kaugemal, samas SkyTraini peatus lähedal. Toad puhtad, teenindus korralik. Samas saime ka veidi soodsama hinnaga.
      2) Ramada Plaza Menam Riverside Hotel Bangkok – hea hotell ja seal lähedal väga tore ajaveetmis, shoppamis, söömiskohtade ja lõbustuste linnak Asiatique. Tuttavad, kes käinud, läheks sinna tagasi.
      3) Furama Silom Hotel Bangkok –sellel hotellil peaks olema katusel bassein. See millegipärast ühtedele tuttavatele, kes seal käinud, väha ei meeldinud. Ei mäleta miks.
      4) Bayan Tree Bangkok – suurepärane vaade “eiteamitmendalt” korruselt. Samas kallimast hinnaklassist. Ise käisime vaid üleval katusebaaris.

  • 8. september 2016 at 14:46
    Chiqui

    Ma vaidleks mitme koha peal vastu. Esiteks sa ütled, et pakettreisi puhul on lennud tihti pikkade ümberistumistega. Ma leian, et see oleneb kohast, kuhu reisida. Võtame kasvõi Türgi (Antalya) või Kreeka erinevad saared. Minu teada ei ole nendesse sihtkohtadesse Tallinnast otselende, samas kui pakettreisiga on lend 3-4 tundi.
    Teiseks, ütled, et ise organiseerides hoiab kuludel paremini silma peal. Pigem mitte. Sest kui sa a la ostad pakettreisi, mis maksab 500 eurot + kõik hinnas pakett, siis kui sa kuskil käia ei taha ja midagi osta ei taha, kulubki sul ainult see 500 eurot. Samas kui ise organiseerides sa ei tea kunagi, palju võib kokku minna, kasvõi näiteks lisasöögid jms.
    Kolmandaks, eks see oleneb reisifirmast, aga minu kogemus ütleb, et kui ikka tuba ei vasta nõuetele vms, siis reisifirma tuleb vastu. Novatoursi kohta saan kindlalt väita.
    Ja kuupäevadega on ka selline asi, et pakettreise tehakse tänapäeval nii tihti, et pmst validki oma päeva ise, samuti on hotellide valik piisavalt suur ja lai, et igaüks leiaks selle õige hotelli.
    Aga noh, eks kõik sõltub reisifirmast ja kohast, kuhu reisida. Taisse olen isegi mõelnud n-ö omal käel minna, sest saab tunduvalt odavamalt. Ja lisaks sellele saab ise organiseerides minna hooajaväliselt, selles osas on sul õigus, et pakettreisi puhul seda aega valida ei saa. Samuti võtta nt Prantsusmaa või Itaalia, pakettreisid on kallid, samas kui ise organiseerides tuleks kordi odavam. Pakettreisi puhul võib piiravaks asjaoluks olla ka kesine sihtkoha valik. Kes on juba Türgis-Egiptuses-Kreekas käinud, siis jääb valikut väheks. Samas viimaste sündmuste taustal on lisandunud palju erinevaid uusi sihtkohti.
    Ühesõnaga, ma arvan, et eks nii pakettreisil kui ka ise organiseerides on nii häid kui ka halbu külgi.

    • 8. september 2016 at 16:02
      marimell

      Ma tõingi ju need välja :)

    • 9. september 2016 at 11:44
      J

      Olen aastate jooksul ikka jälginud Eesti reisikorraldajate pakkumisi erinevatele Kreeka saartele, ja naljalt 500 € kõik hinnas reisi sinna küll ei leia. Samas kreeka köök on niivõrd hea, et kes see ikka jaksaks nädala aega sama hotellisööki süüa.
      Eelmine aasta sai omal käel käidud Kreetal (otselend) ja tuli tunduvalt odavam kui pakettreisi ostes. Ja apartment asus ka kohe rannas :) Seega, kes otsib, see leiab!

  • 8. september 2016 at 14:59
    Ats

    Käisin eelmisel suvel Marokos omal käel. Olime 14 päeva ja lennud+ korralik majutus (hommikusöögiga) läks inimese peale umbes 600-700 eurot (oleks saanud 100 eurot odavamalt, lennuaegade teema, pikk jutt). Nüüd nägin paketti, sügiseks pakutakse samasse hotelli 7 päevaks u 750 eurot.

    Meeletu hinnavahe oli ka erinevatel atraktsioonidel. Näiteks tahtsime minna ühte looduskaunisse kohta. Teenusepakkujad võtsid u 50 eurot inimene, sai ka kaubelda, kuid mitte oluliselt. Meie võtsime ise takso, mis võttis peale 5 inimest, maksime talle 50 eurot ja saime käidud. Taksojuht tegi erinevaid peatuseid, rääkis ja näitas meile muid kohti ka, just nagu oma isiklik giid.

    Aga mida see omal käel meie jaoks tähendas? Mul olid valmis vaadatud kõikvõimalikud kellaajad, bussiliiklused jms. Mitte midagi seal ei kehtinud, nad elavad täiesti oma ajaarvamise järgi ja ajagraafikud ei ole täitmiseks. Jumal tänatud, et üks kohalik tädi meid aitas ja juhuslikult üle 300 km (jah, 300km) meiega kaasa sõitis, siiamaani vist istuksime seal kõrbes kuskil :D Jooksvalt küsisime praktiliselt iga päev talt nõu mingite asjade kohta. Samas oli tore, me ei oleks näinud Marokot marokolase silmade läbi. Kusjuures ettevalmistus oli hea, googeldasime, lugesime, vaatasime videosid jms mitu kuud ette.

    Sellist muretsemist/kiirustamist/närveldamist oli rohkem, kui ühelt puhkuselt oleks oodanud.

    Otsustasime, et järgmise reisi võtame paketireisi ja siis proovime jälle omal käel. Aga siis oleme tunduvalt targemad planeerimisel, teame mis meile sobib ja mis mitte. Nt otselend või väga lühike vahemaandumine, lennujaam sihtkohale võimalikult lähedal jms.

    Mõne asjaga sinu kirjutises ei ole nõus. Ise hotelli broneerides saab ka alati toitlustustüübi valida kui neid pakutake. Ei ole nii, et reisibüroole nad müüvad AI, aga eraisik saab ainult BB, kui sedagi. Ja teine asi, et läbi reisibüroo ostes saab ka erinevaid hotelle valida/googeldada ja nende ümbruseid uurida. Neil on üsna suured valikud erinevatesse hinnaklassidesse.

    • 8. september 2016 at 15:59
      marimell

      Hotellidest – nt Tai puhul ongi neil igas piirkonnas hotell-kaks, samas ise hotelli bronnides on valik 200 ja peale :)
      Ja hommikusöökide osas saab muidugi alati ise ka juurde osta, aga mina nt eelistan alati ise söömas käia ja erinevaid asju süüa :)

  • 8. september 2016 at 15:05
    Gerli

    Mina samasugune otsija Ameerika reisidel. Just aitasin naabritel terve reisi paika panna (ise lähen teisipäeval ka), neil oli pakettreis ees 2200€ (lend, hotell Miamis, Kariibi mere kruiis) ja ma ise panin endale sama reisi kokku 1100€ nägu. Aga samas eelnevatega nõus, et kui ei oska, on raske, mina olen emalt selle geeni lihtsalt edasi saanud. Oma lennupiletid sain ka 390€, Estravel pakkus neid samu 499€. Juba saja eurone võit olemas. Ja booking minu lemmik ka!

  • 8. september 2016 at 15:06
    Kristiin

    Mina olen juba mòned aastad kòik kaugreisid ise orgunninud, tuleb ikka oluliselt odavam, kui pakett võtta. Kuid nagu sa kirjutasid, siis Euroopa reisid on pakettidega oluliselt odavamad, sest hotelli hinnad on reisiagnetuuridele oluliselt odavamad, kui ise bookingu kaudu vòttes. Ei raatsiks kunagi maksta reisiagnetuurile mitmeid tuhandeid, et avastada nii palju uusi kohti, kui oleme saanud omal käel avastada

  • 8. september 2016 at 15:09
    ketukas

    Jep, paketireise tasub võtta sellistesse kohtadesse, nagu Türgi-Bulgaaria-Egiptus, vahest Kreeka ka, mingi kampaania ajal a la 5* – kõik hinnas jne.. enda viimase Kreeka reisi saingi läbi reisibüroo odavamalt võrreldes selle hinnaga, mis tuli ise sama reisi planeerides. Mis puudutab aga kaugemaid sihtkohti (Tai, Malaisia, Filipiinid jne), siis ma never ei võtaks paketireisi, sest ise tehes tuleb see ikka mitmeid kordi odavam. Bangkokis olen peatunud kahes hotellis, üks oli Prince Palace Hotell http://www.princepalace.co.th/ Katusebassu oli mahe))…aga keskusest suht kaugel vast (ma mõtlen seda “keskust” kus see ostukas Siam Paragon asub, metroo ja neid muid tänavaid, mis popid Bangkokis on). Aga see hotell asub nagu keset turgu või on nö selle osa. Kohalikud kutsuvad seda Bobae Tower (market)..oh issand, mida seal ei leiduks.. hinnad madalamad, kui mujal muide, aga põhiline kaup on mingi odav hiina pahn. Ja mõnus oli nö keskusesse sõita selle veetaksoga mööda suht räpaseid kanaleid, kus ujusid suured varaanid. Aga noh, elamust oli vaja ju, Bangkok ikkagi :D
    Aga vot see hotell oli jummala hea, teenindus ja toad ka fancyd. http://s31hotel.com/ ja rohkem selline pilvekate keskel, asukoht hea, restoranid, pargid ümberringi. Seal avati mingi uus Dinosauruste park ka, et kui Hedoniga lähete, äkki huvitav läbi astuda)).

    • 8. september 2016 at 15:56
      marimell

      Puhkama lähme ikka lapseta :)

  • 8. september 2016 at 15:16
    Indrek

    Häid lennupakkumisi leiab veel trip.ee fb lehelt.Samas oleks küsimus kus Phuketil oleks parim piirkond kuhu hotelli vaadata,hetkel olemas lennupiletid veebruari lõpuks.

  • 8. september 2016 at 15:41
    Jaanika

    Minul otsib abikaasa reise.Kõik orgunnib ise.Ei mingeid pakettreise.Oleme käinud palju reisimas.Ja pole kunagi probleeme olnud.Ise otsides saab odavamalt.

  • 8. september 2016 at 16:19
    R.M

    Mul näide kohe tuua –

    Minnakse Fuentuverale (vms) ja Lanzarotele novembris.

    2 inimest läksid reisibüroosse ja võtsid lennu ja hotelli ( kuna tahtsid hommikusöögiga, kuid valikus oli kas ilma söökideta või kõik hinnas) koos kõikide söökidega – hind 1600 eur kahele.
    2 teist inimest võtsid lennupiletid Balticuga Londonisse ja sealt siis Fuentuverale ning tagasi ka samamoodi . Valisid läbi Airbnb majutuse, lisaks kindlustus ja hind on 850 eurot.

    Esimese puhul on
    + otselend ehk kiiresti kohale
    + söögid on hinnas
    – Eeldatavasti päeval hotellis ei istu, seega vähemalt lõuna tuleb ikka kuskilt mujalt osta.

    Teisel juhul on
    + soodsam hind
    – Söögid tuleb osta / teha – kuid vaevalt selleks niipalju kulub, et reisihind sama kokku tuleb.

    Lisaks on näide 2015 aasta suvest kui mõtlesime euroopasse kuhugi minna. Kuna sugulane elab Oslos, siis sai mõeldud et korraks külla sinna kuid kuna seal ikkagi kallis siis otsustasime kuhugi edasi lennata. Ja leidsin lennupiletid
    Tallinn – Oslo ( 2 päeva) 10 eurot suund / inimene
    Oslo – Warssaw – Oslo ( 5 päeva kohapeal) lennupilet 5 eurot suund ehk siis 10 eurot inimene edasi ja tagasi.
    Oslo – Tallinn ( lennujaamas 5 tundi ootamist) 10 eurot suund / inimene.

    Ehk siis lennupiletid kokku 30 EUR

    Hotell Warssawis oli Ibis ning saime 3 ööd 2 tuba 50 EUR kokku. Asukoht oli ok hotellil, 2 ööd võtsime läbi airbnb ja maksis 50 EUR öö

    Lennud olid Ryanairiga ja midagi halba ei saa küll öelda.

    Kui keegi mõtleb, et pole Poolas midagi teha siis ta eksib ja vaatamist on küllaga.

    Lisaks talvel sai käidud Liverpoolis algusega Riiast ja lennupiletid olid 30 EUR edasi-tagasi kokku/ inimene.

    Ka seal oli vaatamist kuhjaga.

  • 8. september 2016 at 16:21
    Aveli

    Ma ise töötan ka reisibüroos ja müüme ka reise Taisse, Mehhikosse..kuhu iganes + tavapärasemad sihtkohad. Ja meie oleme samasugused nagu sa – tuulame ja otsime, kuidas saaks lennu soodsalt, ilma et peaks passima kuskil pool päeva, majutuse koha pealt uurime kvaliteedi ja hinna suhet ja organiseerime transfeerid. Paneme täpselt samamoodi kokku, kellegi valmispandud pakette ei vahenda ja ei kasuta. Ja pean ausalt ütlema, meeletuid kasumeid otsa ei pane, sest klient on niigi hinnatundlik..:)
    Algusega Soomest saame tihti pakkuda tükkmaad soodsamalt ja kui hinnavahe on nt Tallinnast minekuga mitmetes sadades eurodes, tajub klient ise ka seda vahet.
    Kuigi jah, sellistel eksootikareisidel võib just jopata trip.eest leitud piletitega ja majutust ise broneerides. Odavamad pakettreisid nagu Türgi, Bulgaaria, Egiptus jms tasub isegi osta korraldaja käest, tihti müüakse alla omahinna, et kohti täis saada.

    • 8. september 2016 at 19:59
      marimell

      No kui me räägime konkreetsest sellest Tai näitest, siis panete ju pool otsa :D

      • 8. september 2016 at 23:46
        Aveli

        Kindlasti mitte.
        Hind on kõrge siis kui on pakett halvasti kokku pandud ja töötajad pole otsinud välja soodsamaid lende/hotelle jms. Pool otsa panna on utoopia. Ma oleks siis rikas.

      • 9. september 2016 at 00:01
        Aveli

        Ehk siis – ma ei üldistaks. Kui sa pole reisibüroos töötanud ja ei tea, kui suurt vaeva tegelikult töötajad näevad, et just hea hinnaga pakette kokku panna siis on äärmiselt kahjuväärne, et sa kõik ühte patta paned ja teed üleskutse, et pakettide ostmine on saatanast ja reisibürood ajavad niimoodi ropult pappi kokku.
        Tihtipeale on kasumiks u 50 € broneeringu pealt – selle sees on see, et töötaja otsib välja lennud, hotellid..saadab veel eraldi infot hotellide kohta (sest inimene, kes võtab paketi, ei googelda ise nende kohta), broneerib, vastutab rahade eest, aitab kindlustuste tegemisega, pärast aitab klaarida mis iganes probleeme (kadunud pagas, kindlustused) jne.. Ja sellest kasumiosast näeb töötaja mingit teatud protsenti. Lisaks teen ma seda tööd vahepeal lausa täiesti tasuta – inimene kirjutab Facebooki ja küsib, kuhu sel perioodil minna või kust mis lend on soodsaim.. Saadan lingi. Kõik pole must-valge. Töö on see nagu iga teinegi. Süüa võiks ka ju kõik teha kodus, kes vähegi oskavad, ikka käiakse väljas söömas ;)

      • 9. september 2016 at 00:20
        marimell

        No ma räägingi, et reisifirma peab maksma töötajale, renti jne jne – aga tegelikkuses, kui teil on nö partnerhotellid vms, saate soodsama hinna kui booking annab jne – jutt, et me sittagi ei teeni.. Dont know! Ma sain reisipaketi 1775, ise kokku pannes ju odavamalt! Sama raha eest saab kaks inimest reisile, seega ühe inimese raha läheks nö tuluks, okei, sealt maha kõik rendid ja töötasud jne siis ei jäägi suurt alles, aga selles pole hetkel point.. Vaid selles, et tegelt ongi asi poole kallim!

      • 9. september 2016 at 08:23
        Kairi

        Mina Marimelliga väga nõus, konsulteeris mindki enne mu esimest Phuketit.
        Ei tahtnud ju Marimell seda öelda, et reisibüroode töötajad oma tööd halvasti teevad. Pigem ta teadvustab eraidikuid, et TEMA ARUST POLE MÕTET maksta selle teenuse eest NII palju rohkem, kui ise otsides tuleb pea poole odavam.
        Minagi kasutanud nn.mugavat bürooteenust ja sügavalt aitäh selle eest. Mugavus maksab!
        Tänaseks olen sel teel, et bronnin otse ise kõik.

      • 9. september 2016 at 10:47
        Aveli

        Meie küll ei paku samat reisi poole kallimalt, see on asja point.:) Ja me ei arvesta iga reisi müümise puhul, et rent, palgad jms vajavad maksmist, see koguneb alles sadade-sadade broneeringutega.. Kusjuures pole meie partneritel paljusid hotelle, mis nt bookingus on ja tihtipeale isegi bookingus soodsam, usu või ei! Aga meie lihtsalt bookinguga ei broneeri. Lennupileteid müües eraldi paneme otsa nt 10 eurot vormistustasu, sest inimene oskab ju ise ka lennupileteid otsida ja ta ju näeks kui me sadades eurodes otsa paneks. Seda pool otsa tehnikat kasutavad bürood, kellel vist tööd vähe ja ei oska otsida normaalsete hindadega asju ja tahavad ühe broneeringuga meeletut müügikasumit saada. Vene oligarhide puhul toimib, eestlaste puhul mitte.:) Nii et..Marimellil õigus küll, saab odavamalt kui algpakkumine on sitt mis sitt..:D Aga ma ei pelgaks seetõttu reisibüroosid, nad võivad ikka päris häid asju välja kaevata teile…:)

      • 9. september 2016 at 16:01
        marimell

        Kus töötad? :)

      • 10. september 2016 at 15:16
        Aveli Pärn

        Travel Dreams OÜ, äärmiselt pisike reisibüroo aga seda rohkem vaeva me näeme! :)

  • 8. september 2016 at 16:43
    Anu

    Väidetavalt reisib 80% inimestest pakettreisidega. Ise ma nende hulka ei kuulu ja ka kogu minu tutvusringkond paneb juba aastaid oma reisid kokku ise või siis tulevad kaasa minu poolt kokku pandud reisiga, kui oskused ise organiseerimiseks puuduvad. Saan öelda seda, et teatud maades on tõesti pakett odavam (nt Bulgaaria, Türgi ja võib olla veel mõni muu Euroopa riik), kuid mida eksootilisemaks läheb reis, seda rohkem te hinnas võidate, kui ise kokku panete oma reisi. Omal näide võtta aastatetagusest Borneo saare reisist, kus meie reisi 2 nädala hind oli 1350 eur inimene (ei sisalda kohapealset elu vaid lendamised, hotellid, transfeerid) ja ööbisime ka 1 nädala vinges 5 tärni hotellis, lendasime 9 korda lennukitega ja käisime ära Brunei Sultaniriigis. Hiljem leidsin samad kohad reisibüroost ilma Bruneita, hotellid kõik 3* ja hinnaks küsiti 2750 eur nägu. Samas ei julgeks ma küll kõigile soovitada, et jah tehke kõik ise, parem oleks alustada mõne reisiselli kõrvalt esimene kord ja edaspidi juba ise laustada sebimisega. Aega kulub üksjagu, aga raha kokkuhoid on seda väärt. Minu tuttavad ja töökaaslased küsivad üsna tihti, et kuidas ma niipalju reisda saan, aga vot nii saangi, et maksan poole vähem reeglina kui valmispakette ostes. Kõik algab odavatest lennupiletitest.

    • 8. september 2016 at 19:57
      marimell

      Sama siin :)

  • 8. september 2016 at 16:47
    Anette

    Soovitaksin apartment stiilis Urbana Sathorn majutust… Infinity pool oli küll 7ndal korrusel, aga meie korter oli hinda arvesse võttes super(80-90 eurtsi öö).

    Ja ma ühe öö soovitaks Lebuas (kuulus hotell, kus filmiti Hangoverit)juba selle rikkaliku hommikusöögi tõttu. Käsi südamel, ma pole üheksi hotellis sellist rikkalikku valikut näinud, see oli ulmeline.

    Peole soovitaksin minna sellisesse kohta nagu cloud47, 47nda korruse peal (daaa) asuv katusebaar, vaadet võib ette kujutada muidugi.

  • 8. september 2016 at 16:50
    Gr

    Mul on näide klientide kohta,kes soovisid lennujaamast sihtkohta transfeeri (ei olnud hinna sees) ja olid nõus maksma £250 üks ots,kuigi ise lennujaamast takso võttes oleks üks ots kuskil £60/70. Vot on selliseid inimesi,kes lihtsalt ei viitsi midagi ise sebida ja reisivadki nii,et kõik kellegi teise pool ära bronnitud. Imelik,aga kui rahast kahju pole,siis kätt ette ei saa panna.

  • 8. september 2016 at 17:21

    ütleks lihtsalt, et kõik ei ole nii mustvalge, et paketikas=kallis ja iseorgunn=odav. Soome firmade kaudu saab tihtipeale väga mõistlike hindadega paketikaid, pealegi pakuvad soomlased reeglina ka pigem hea asukohaga ja korralikke hotelle.

    selge muidugi see, et kõik oleneb. alustades kasvõi sellest, kas puhkuseks on planeeritud kindlad kuupäevad võib saab vabamalt siia-sinna laveerida.

  • 8. september 2016 at 17:58
    Krissu

    See tundub minu jaoks täiesti ulmeline, et tänapäeva internetiühiskonna võimaluste juures ikka veel nii palju inimesi ostab paketireise (v.a need ülisoodsad Türgi/Egiptus jne paketid, sest sinna tõepoolest ei saaks omal käel soodsamat). Ma ise lausa naudin nende soodsamate hindade otsimist ja oma reisi kokku panemist. Peaks vist teenust pakkuma hakkama :D

    • 9. september 2016 at 00:25
      N

      Krissu kirjuta oma meil, why nott väiksema teenustasuga kui seda võtavad bürood aidata meid järgmisel aastal mesinädalatele mõnda ilusasse kohta :)

      • 9. september 2016 at 08:45
        marimell

        Kuhu minna tahate? Ma võin teile ilma rahata ka orgunnida :)

  • 8. september 2016 at 19:23
    Leelo

    Tere,
    Ka meie planeerime ise oma reisid, oleme selles hotellis olnud Bangkokis, seal bassein ja kesklinn ümberringi :-) toredat reisi.
    Novotel Bangkok on Siam Square
    https://www.booking.com/hotel/th/novotelbangkok.en-gb.html?aid=304142;label=gen173nr-1FCAEoggJCAlhYSDNiBW5vcmVmaEKIAQGYAS64AQfIAQ3YAQHoAQH4AQuoAgM;sid=893820baa4372319e57c9c0727fdbd61

    Terv
    Leelo

  • 8. september 2016 at 21:34
    M.

    Ma just eile mõtlesin selle peale, et Sa võiksid seda asja täita teenusena pakkuda. Kui inimesed paketti ei taha osta aga ise ei oska või ei viitsi ja ei oska (tihti kõike kolme) ja tahaks usaldusväärset inimest, kes oskab ja viitsib uurida ja puurida ja leida ja kel on kogemust ka :)

    • 9. september 2016 at 00:16
      marimell

      No mul pole probleemi inimesi aidata! Mulle on kindlalt mingi 50 inimest Tai asjus kirjutanud ja kellelegi pole vastamata jätnud :) endale meeldib, tahad teistele ka ikka parimat!
      Just nägin FBs juhuslikult pilti, kus üks mees oli lasknud endale Meelise pulmaülikonna järgi samasuguse teha! Isegi värv oli 1:1

  • 9. september 2016 at 02:21
    Marit

    Bangkokis oobige kuskil Sukhumvit Roadi aares (skytrain seal samas) :) ise kyll veidi kallimates hotellides tavaliselt, aga nt. HOLIDAY Inn’i voib suht soodsalt saada monikord.

  • 9. september 2016 at 06:55

    Kui mu töö veel väga palju reisimist eeldas, lasin Estravelil oma reisid kokku panna. Ei tulnud kallim (kontrollisin mitu korda huvi pärast järele) ning polnud ka muid probleeme mida kirjeldasid. Hotellid olid alati vajalikus kohas ning head, lennuajad mõistlikud, viisatemplid õigeks ajaks passis jnejne. Aja kokkuhoid samas missugune! :)
    Sihtkohti oli igas maailmajaos ja reisid olid erineva pikkusega.
    Nüüd kui ajaga kitsas pole, korraldan vabalt ise oma reisid ja tuttavate omigi korraldatud. Mulle meeldib otsida ja nuputada. Võin vabalt ka teenusena teha.

    • 9. september 2016 at 08:44
      marimell

      No ma millegipärast eeldan, et reisisid Euroopas – siis ongi enamvähem sama, pole kallim jne. Aga just kaugemad maad – Aasia, USA jne, tundub mulle ostes kallim. No mäletan näiteks, kui olime Austraalias ja tagasilendu küsisime firmadest, 1900€ lend!!! Ise tulime lõpuks mingi 800€ vist, polnud hooaeg kui Taist tagasi lendasime, aga ikkagi. Kuidas on võimalik, et sa küsid mult 1900€ lennu eest, kui see asi maksab 800, hea küll võibolla oleks vähem passima pidanud aga no ma paari tunni eest ka 1100€ lisaks ei viitsi maksta.

      • 9. september 2016 at 12:13

        Ei, kirjutasin ju et töö viis igale poole. Ma ei ostnud valmis tehtud pakette, reisikonsultant pani vastavalt minu soovidele reisi kokku. No ei olnud kallim!

  • 9. september 2016 at 08:26
    Diana

    Oleme mitmeidkordi reisil käinud läbi reisifirmade, siiani olen rahule jäänud Estraveli kaudu reisides. GoAdventure andis pikalt soovida, klienditeenindus ja infovahetus oli väga puudulik.
    Alguses reisi plaanides on käinud peast läbi,et orgunniks ise kõik ,kuid koos lapsega reisides on see sinna paika jäänud, et paras risk. Nuud aga sinu teksti lugedes siis tundub see korraldamine tegelt palju lihtsam ja parem viis kui arvasin. Plaanime järgmine aasta reisile minna ja no ma loodan ,et ma suudan lapse siiski koju jatta ja orgunnin kõik ise,lennud,hotell jne :). Aitäh sisuka postituse eest:)!

    • 9. september 2016 at 08:41
      marimell

      Ma orgunnisin Odessa ka ise ja olime lapsega. Nüüd Taisse jälle ilma, aga mõne aasta pärast võtame ta kindlalt kaasa ja kavatsen ka siis orgunnida. Lapseda/lastega reisides ongi see, et on mingid asjad mida vaja oleks – peretoad, kindlasti madal bassein jnejne – mis kergitavad ilmselt ka hinda, aga kui ta on viis, siis pole enam nii oluline see basseinisügavus (kui ujuda oskab) ja peretuba jne.

  • 9. september 2016 at 08:37
    Kristi

    Me käisime juuni alguses paketikal. Meil oli endal Itaalia reis korraldatud aga seal oli sel ajal meeletu vihm 2 nädalat ja otsustasime mitte minna. Paketiga ostsime teisipäev kell 16 ja lend läks sama öö kell 4 – ses suhtes vedas, et saime mingi viie tärnika ja tõesti poole odavamalt kui neil muidu AGA SIISKI – nii kallis :D Samas elus esimest korda olimegi terve nädala lastega enda suurel-uhkel hotelli alal ja sõime 3x päevas üllatavalt head hotelli toitu. Kuna beebi jäi reisil haigeks, siis oligi hea, et trippima ei pidanud aga muidu ikka oleme kõik reisid ise korraldanud. Ostan piletid pikalt ette, mul pole probleemiks elusid nii planeerida. Ntks USAsse ja tagasi lendame neljakesi varsti u 900€ eest ja ainult ühe ümberistumisega, nii et pole üldse paha vahel pool aastat ette planeerida :)

  • 9. september 2016 at 09:19
    Sirel

    Hei! Kui juba sooviavalduste vastuvõtmiseks läheb, siis ma tahaks hirmsasti lugeda, kuidas Hedonil läks sõime harjutamine ja kuidas olete ise rahul kohaga ja üldse – pikemalt seda teemat. Ise harjutasin samavana last ja meil on siiani väga raske. Tahaks teiste kogemusi hea meelega ka kuulda….

  • 9. september 2016 at 14:57
    Merele

    Ma ei jaksa kõiki komme üksipulki läbi lugeda, seega vbl on juba ettepanek tehtud. Aga miks ei võiks sa seda pakkuda ühe teenusena oma ettevõtte alt? Kui keegi tahab kuskile kaugemale tripi teha, siis sa otsid piletid ja hotellid. Kui õnnestud 1000+ eurot kokku hoida, siis asi sellest sulle nt 50 eurot (suvaline nr) teenustasuks maksta

    • 9. september 2016 at 15:58
      marimell

      No iseenesest mõte jah :)

  • 9. september 2016 at 17:36
    Kiilike

    Mulle ka nii meeldib pileteid ja hotelle otsida, oleks ainult raha ja puhkust rohkem. Siiski oleme üks kord ka paketikaga käinud, kõik hinnas Türgis, oli ka väga mõnus, aga hoopis teisest puust puhkus. Mina olen ostnud lennupileteid momondost või siis odavlennufirmade kaudu, hotellid booking, ööbimiseks villad alati homeaway.com-st.

  • 9. september 2016 at 22:14
    Anne

    Olen hetkel abikaasa ja aastase tütrega ise kokkupandud reisil marsruudil Kiiev-Thbilisi-Bukarest-Küpros-Ateena. Kokku meil kõik värgid (-söök) 1500€. Juulis olime marsruudil Ateena-Budapest-Malta-Barcelona-Portugal-Pariis, kokku 2100€. Ma ei kujuta ettegi, palju need lennud+hotell (kõik lendamised, mitte buss vms) kokku oleks läinud. Mingi miljon vist :D pole elusees ühelgi paketikal käinud ja ei kavatse ka! Imestan isegi, et reisifirmad pole pankrotti läinud kõik :D

  • 11. september 2016 at 15:18
    punkel

    Väga pikk ja lohisev teema. Nagu keegi juba kirjutas ei ole see asi sul must ja valge. Marimell, kas sa tead kui suured on Eesti maskud? Kui palju saaks palka, kui sa pennide eest reise kokku paneks? Kusjuures on reisifirmadel ka kindlustus, mis ka mingisuguse kindluse annab. Tulles tagasi pakett vs iseorgunn, siis olen korduvalt kirjutanud(erinevates kohtades), inimese aeg maksab ja seda peab arvutama, nii orgunnimisel kui ka lendude ja transfeeride puhul. Olen kasutanud pakettreise ja ise orgunninud üle 10a pikki reise, jah ise orgunnides saab odavamalt aga kõik see tuleb kogemustega. Esimese reisi tasusk teha paketireisiga ja aru saada, mis asi reisimine üldse on. Järgnevate reiside orgunnimisel kasuta sõprade tuttavate abi ja arvuta alati oma aega rahaks, kui saad olulise võidu, siis lase aga edasi, kui aga nippanappa, siis jäta korraldamine proffide hooleks.
    Marimell, tõe huvides oleks võinud lennuajad ka paika panna, siis oleks näinud kuidas see mõjutab puhkusepäevi. Ei saa võrrelda hommikust lendu ja õhtust lendu, rääkimata pikkadest lennuvahedest. Ja ei tasu unustada, et lennud peavad olema ühel piletil, muidu jooksed oma pagasiga ühest lennujaama otsast teise.

    • 12. september 2016 at 08:03
      marimell

      Vaatasingi ühe lennud ühe korraga välja. St Tallinn-Bangkok; Bangkok-Phuket; Krabile bussiga ja Krabi-Bangkok; Bangkok-Tallinn – täpselt nagu seal reisil oli.

      Aga olgu, tegemist on lõppematu jutuga. Jään seisukohale, et reisi kokkupanek ei võta sajand aega ja selle eest 1700€ maksta, et keegi selle sinu eest ära teeb.. Palun väga, aga mul on muudki rahaga teha.

      Ja seda ma juba ütlesin, et reisifirmal ongi muud kulud – palgad, maksud, rent jne – seetõttu ongi kulukam!

      • 12. september 2016 at 10:17
        punkel

        marimell, Tallinn Phuket lendu ei ole olemas. Pane kellaajaliselt nii reisifirma, kui ka enda leitud lennud siia kirja. Ma tahaks näha palju oleks neid inimesi, kes esimese reisi ise oskavad kokku panna ja selle ka edukalt sooritavad, eriti kui nende vanus oleks rohkem kui 40a. ja võõrkeeleks vene keel. Ja nagu maru sain, on sul puudu ka transfeeride hinnad.

      • 12. september 2016 at 10:26
        marimell

        No ka reisifirma ei paku sulle Tallinn-Phuket, vaid Tallinn-Bangkok, ümberistumistega. Ja sealt edasi Phuketile siselendu. Kui mina leiaks lennu kohe ja ei raiskaks aega Bangkokis passimisele, siis reisifirmal on esimene päev/öö Bangkokis, mis on täielik reisi aja raiskamine, kuna lõpus on nagunii ettenähtud kolm päeva Bangkokis. Ja transfeeri Phuketilt Krabile on umbes 300-500 bahti (7-12€) nägu mikrobussiga, ise sõitsime. Seal on see lihtsalt sisse arvestatud sellele 1775€

      • 12. september 2016 at 10:45
        marimell

        LENNUD

        Olgu öeldud, et reisifirma reis algab ja lõppeb Riiast ja nad pakuvad transfeeri 80€ inimene. Mina isiklikult Riia kaudu ei viitsiks seigelda. Soome saab kiiremini.

        Reisifirma
        RIIA – TASHKENT – BANGKOK 23:55 – 07:45
        BANGKOK – TASHKENT – RIIA 11:05 – 15:55

        Siselende ja Phuket-Krabi transfeeri seal toodud polegi, lihtsalt on kirjas, et need sisalduvad hinnas. Ja lend Phuketile on järgmisel hommikul. Milleks üks surnud päev Bangkokis, ei näeks ise selleks põhjust.

        Minu leitud Skyscanneri lehelt:
        Riia – Moskva – Bangkok (Aeroflot 541€ hetkel) 15:25 – 8:30 (ümberistumine Moskvas 1,5h)
        Bangkok – Moskva – Riia 10:15 – 19:15

        Bangkokist Phuketile saaks minna näiteks kell 11 väljuva lennuga, mille pilet maksab 22€.

        Kuna vahepeal minnakse Krabile ja sealt tullakse tagasi Bangkoki, et tagasi lennata paar päeva hiljem, siis siselend maksab 33€, lennuaeg 10:10-11:30.

        Seega, siit tulenevalt, maksab ühele inimesele see pull 541+22+33+12 ehk 608€, kahele seega 1216€, mitte 1775€ nägu nagu reisifirma pakub, okei, hotellid juurde, aga need olid midagi 400€ kokku, ehk ise orgunnides saab reisi kahele sama raha eest mis ühele läbi reisifirma.

        Rohkem ausalt ei viitsi midagi otsida. Kellel vaja, kirjutab ja ma aitan, aga tõestada siin hommikust õhtuni, et on odavam ja vaielda, kas otselennud on või ei – iga inimene teab, et selliseid otselende pole.

        Ja veel, vastates su küsimusele 40+ venekeelt kõnelevad reisijad – siis sildist check in ja departure ja arrival saab iga inimene aru :)

  • 12. september 2016 at 12:58
    punkel

    marimell, sul on kõik nagu purdu ja kapsas. Võetud suvaline pakettreis ja peetud seda etalonik. Kui sa soovid pakettreisi siis sa ju uurid täpselt välja, mis seal sees on ja mis aegadel midagi toimub. Kui reisifirma pakub sulle X hinna eest Y asja, siis sa ei pea ju seda ostma vaid ostad sellise, kus on kõik paigas. Tallinnast algusega reise on enamus, Riia kaudu lendab see kes seal pool lähemal on.
    Ja ma ei saa aru, mis teema on transfeeridega? Krabilt Phuketile saab laevaga, või siis tõesti mega pika ajaga bussiga, neil on erinevad hinnad, pluss on vaja ju hotelli saada ja pärast lennujaama, seda sa ilma rahata ei saa.
    Ja ma ei kirjutanud venekeelt kõnelevad vaid vene keel on neil võõrkeeleks.

    • 12. september 2016 at 16:14
      marimell

      Sain aru küll, mis sa venekeelega silmas pidasid.

      No kui meie Krabilt bussitransfeeri võtsime, saime otse hotelli sellega. Samamoodi tagasi minnes. Eks see ole läbirääkimiste küsimus :)

      Üks mis kindel – paketikas on kallim kui ise orgunnida, liigu sa laeva, takso, bussi, või rolleriga :)

    • 12. september 2016 at 17:59
      marimell

      Lisaks! Isegi kui su ainus võõrkeel on vene keel, siis ka pakettreisiga minnes on sul inglise keelne teenindus kuni Bangkokini, kus sind võtab vastu eestikeelne giid.
      Elementaarsed sõnad saab endale selgeks teha ja maaleminekukaarti peab igaüks ise täitma ja keegi sind näpuga järge ajades ei juhenda.

15 49.0138 8.38624 1 0 4000 1 https://marimell.eu 300 0