2400€ vaba raha, kuhu sina reisiksid?

Ma ei tea, kuidas teiega on, aga meie küll mõnikord arutleme, et kui saaks lotovõidu, mis siis teeks.. No, et ostaks maja ja viis korterit, rendiks muidugi, läheks ümbermaailma reisile, tuleks töölt ära, ostaks kolm autot..

Ma mängin aastaid oma ema valitud numbritega lotot. Ostan 10x pileti ja olen ootel. Nii nagu tema oli aastaid, olen ma juba seitse aastat ta numbritele lootnud. Ei midagi. Võimalik, et peaks numbreid vahetama, samas lootus on lolli lohutus ja hoopis mõnusam on niisama unistada, kui võidaks, mis siis teeks…

Naljakas, aga mina näiteks tööd küll oma elust välja ei kirjutaks, ei blogimist, ei erinevaid projekte, ei praegust tööd (mida samuti annaks nö kaugemalt vajadusel teha)..

Jah, raha annab sulle liikumisvabaduse, geograafilise vabaduse, majandusliku sõltumatuse ja palju muid hüvesid, aga ta ei kompenseeri oma aega, asju mida sulle teha meeldib, sh tööd. Jah, ma võiksin teha vähem ja kulutada sellele vähem aega, aga ma ei kujuta ette, et ma midagi ei teeks..

Okei, siis mul oleks võimalik teha asju suuremalt, näiteks blogiauhindu korraldada, ma ei peaks olema mingis eelarves kinni, ei peaks sponsoreid otsima.. Või saaks alustada uute ja ägedate projektidega, mis praegu on võibolla osaliselt raha taha kinni jäänud, saaksin teha oma saate või kasvõi telekanali ja olla eetris kasvõi tund aega nädalas kui tahan või teha 24/7 laivi kui isu tuleb…

Miks täna selline laialivalguv teema..

Mul jäi Instas ette mingi mäng või ma ei tea mis, et vali üks kolmest ja võida, vitamiinid, liikumisvabadus ja midagi veel.. Kuna Instas on kõik vaid kliki kaugusel, siis regasin end liikumisvabaduse all ära ja võita võib 2400€.

Hakkasin siis mõtlema, et mis ma teeks. On nagu suur raha ja samas ei ole ka. Korterit ei saa, sissemaksukski ei jaguks, aga reisile saaks, mälestusi korjata saaks. Kuhu läheks?

Juba kõik reisifirmad pasundavad “uue hooaja soodusmüük”.. Kui te arvate, et ma pole juba piilunud, siis te eksite. Kuna ma olen umbes kümmet erinevat lehte (kui mitte rohkem) FBs laikinud, siis jäävad lihtsalt ette..

Juba mõtlen, et võiks ju suvel mingi naisteka teha, ah, ei.. perereisile hoopis. Ja siis mõtlen, kui 2400 sülle kukuks, võiks hoopis aastavahetuseks Taisse minna.. või Hedoniga Tai aastavahetuseks (aprillis).

Kusjuures, ma ei mäleta, kes seda rääkis, aga et Phuketil pidi megaigav olema Tai aastavahetusel, või noh, lahe on ikka, kaks päeva veesõda kogu saarel, aga kuskil sisemaal või Bangkokis pidi palju lahedam olema, sest vett on rohkem kui saarel…

See aasta on olnud täiesti ulmeline reisiaasta, me kõik kokku oleme käinud juba päris palju, ees on ootamas mul Sloveenia, meid Berliin ja kaugel see Taigi enam on. Täna just arutasime Hedoniga, et meie varsti Berliini.. “Jah, oranži lennukiga,” teatas väike lennukihull. Ja siis meie Taisse.. “Jah, ma tulen siis kui ma kümme olen,” ütles Hedon. Ta teab.. 2025 saab ta Taisse, seni reisime me ilma temata…

Ütlesin ka talle täna, et vaata, meil issiga on vaja oma aega, olla omaette ja sinul on ka nii hea meel meid uuesti näha, muidu me väsime teineteisest ära. Hedon ohkas, “aga reisimise eest on ju vaja maksta!”

“Jah, kallis, aga selleks me käimegi tööl ja sina lasteaias ja me müüme reklaami ja osaleme liikumapanevates kampaaniates, kus võib 2400€ võita ja ostame vanaema numbritega lotopiletit!”

Kuhu teie reisiks, kui 2400€ sülle kukuks?

19 thoughts on “2400€ vaba raha, kuhu sina reisiksid?

1. Oleneb kas 2400€ nägu või pere peale. Kui nägu, siis Sansibar või Šeišellid, aga kui pere peale, siis ma ei teagi, meid on 3 ja isegi viimane Türgi kõik hinnas ja 5* läks ligi 3 tuhat maksma….

1. Kui tahad luksust, on igal pool kallis. Nii Bulgaarias, Egiptuses kui Türgis. Oleme Türgis ka veelgui kallimalt käinud, kui võtsime privaatse maja erabasseini ja muuga. Ei lähe iial 400-500€ per nägu Türki, sorri :|

2. Ma teeks Tallinn-London-Rooma-Tallinn tripi kevadel :) mu 2 lemmiklinna ! Kuna ostsime just kodu, siis see aasta on piiratud eelarve, et minna kuskile, sisustada ju vaja ! :D

3. Meil sisuliselt on see raha olemas, reisikassa,(lasime ekstra mehe sõbral teha plekist ja plex vms klaasist) millesse oleme nii pea aasta kõrvale pannud vaba raha mis rahakotti sulana jäänud on. Usun, et see summa peaks ammu koos olema. Oligi plaan reisile minna aastavahetusel aga märtsis alustasin uue tööga ja see ei luba puhkus aastavahetuseks võtta, lisaks juuli alguses saime teada, et ootame beebit. Nii,korraks mõtlesin,et jaan dekreeti ja siis lähme 7 kuu pealt. Aga sellega on kaa aga, tahaks kaugele minna,samas äkki juhtub midagi, omad riskid ja kas üldse lennufirma pealegi võtab… mees ütles, et lähme Hispaania aga no seal ei ole nii soe nuud kui tahaks see aeg.
    Nuud motlengi, et aga äkki me siis ei lähe enne beebi sündi ja lükkame edasi aga samas,tahaks ju puhata ja mängida päikese all. Kuigi ma väga tahaks Pariisi lennata, motlesin, et selle pisikese tripi ju ikka voiks ara teha mehega kahekesi. 2400 eest käiks ära ja saaks shopata ka veel :D.

4. Kui sa Türgis üldse normaalset hotelli tahad saada ega siis jah väga palju alla 3000€ ei saa! Meil ka kevadel 3 liikmeline pere ja 3000€ Türgi!!!

1. Hind ilmselt sõltub kõvasti ka sellest, mis kuus minna. Juuni-juuli-august ongi kõvasti kallimad. Kahjuks koolilastega muul ajal ei saa. Kevad-sügis minu jaoks Türgis jahe ka :) nii et tuleb sajalisi luftitada.

5. Mina reisiks järgmisel suvel kaubiku ja käruga Riiga IKEAsse ja lööks selle raha hoopis seal laiaks. Kevadel läheb meie oma pesa ehituseks ja niisama reisimiseks siis küll paar aastat enam raha ei ole.

6. Selle raha kulutaks ilmselt reisimisele. Gruusia, Hispaania, Itaalia… kuhu iganes, niikaua kuni raha otsas