Mari-Leen Albers

hinnatud sisulooja ja majaväline turundaja, reisihunt ja kokkamisentusiast

Äri lasteriietega – kui raha on, miks mitte!

Nagu suurem osa mu püsilugejaid teab, siis naljalt ma uusi riideid ostma ei kipu. Eks ma neid ostan ka, aga samas kasvab laps kiirelt ja trööpab ja möllab, ei näe pointi. Allahindlustelt muidugi ostan hea meelega, aga ma ausalt ei näe pointi osta 150eurist kombekat või 70euriseid sandaale, kui ta neid maks ühe hooaja kannab.

Mingeid firmaasju ma taga ei aja, ei enda ega lapse puhul. Loomulikult olen ma endale teadvustanud, et ala PO.P on parem kui H&M ja Lenne parem kui Lindex ja Huppa parem kui Takko, aga in general ma näpuga firmamärkidel nime taga ei aja, kui ma suvalisi riideid nagu särgid, teksad, lühkarid jne ostan.

Kuna lasteaed koputab uksele ja viimane emapalk laekub peagi, siis mõtlesin, et hea oleks veel enne suurt nälga asjad ära osta. Ma ei tea muidugi, kas me nälgima just hakkame, aga kuna ma eriti säästnud midagi pole ja plaane on rohkem kui rubla eest, siis… küll me hakkama saame, selle pärast ma ei muretse, aga võibolla mul ei ole oktoobris paari sotti, et garderoobi täiendada.. Ühesõnaga, lappasin siis PO.Pi turu gruppi feissbukkis ja.. Leidsin paar meeldivat asja…

Tšekkasin kodukale, kus hetkel kõik eelmised kollektsioonid -50%. Okei, numbreid on saadaval vähe, kui üldse on. Naljakas tähelepanek oli ka – mismõttes üldse tehakse aluspükse suurusele 56? Kes neid kannab? Panen mähkme ja selle peale veel aluspüksid imikule? Ok, see selleks.

Igastahes kirjutasin ühele prouale, et mind huvitab üks tema pakutud jope (ma ei pannud alguses tähele, et see on UUS ja SILTIDEGA), aga kuna see maksab hetkel poes 45€ ja tema soovitud 50€ on ajuvaba, et ma olen nõus 35€ ära võtma (lootuses, et ta pakub 40 ja ma olen ikka nõus). Ja siis teatas proua, et aga palun, mine osta poest, seal pole neid numbreid ja blabla

Lõpptulemus – inimesel raha on, nii kui aled hakkavad, kahmab ta kõik kraami endale, ostab välja ja hakkab seda siis seal turul usinasti müüma. No kasu pole teab mis suur, aga nädala söögiraha saab ikka.

Süvenesin siis korra tema pakkumistesse, neid on ikka omajagu…

pop

Vaatasin korra grupiinfot, et selline asi tegelikult pole seal lubatud. Pigem ongi see järelturg PO.Pi asjadele, mida ma ka eeldasin, kui ma sellega liitusin ja.. Ühesõnaga, rääkisin proua endaga ka, et päris hea lüke, kraam kokku kahmata, mis veel on ja siis nõks kallimalt maha müüa. Ja teate, siis tuli pomm. Ausalt.

“Ma müün oma lapse väikest jopet…” alustas ta ja ma pidin krambid saama. Siltidega jope lapsele väike. Meenusid kohe need kommentaarid ka siin blogis, et inimesed hoiavad kalleid asju ja ei luba lapsel nendega õieti istuda ega astuda, et pärast saaks maha müüa. Mõtlesin, et issand, inimene sildigi alles hoidnud… “Ta kasvas välja enne kui kanda jõudis, mul on neli last ja ma ostan neile palju kokku,” selgitas ta.

Okei, sorry, minu viga, võibolla ongi antud proua nii rikas, et ostab igal hooajal kõikidele lastele viimased kollektsioonid kokku, mina taaskasutaks, eriti selliseid kvaliteetseid asju. Aga see selleks.

Rääkisin ühe sõbrannaga, kes ka seal grupis ja ta ütles, et ta juba ammu kahtlustab paari inimest sellises äritsemises.

Ma ei teagi, ma ei heida ette ka nagu, kui raha on ja kodus igav, müü siis neid asju. Teistpidi mind häirib see, et see peaks olema järelturu grupp ja siis mingit äritsevad seal “oi, ma kogemata kahmasin liiga palju asju endale kokku.”

Kuidas teile tundub? Hea businessplan või on see ebaaus käitumine? Kui palju ostate ja/või müüte ise järelturul asju? Mina üldiselt ostan palju, aga müüa enam ei viitsi. Saadan kõik Hedoni väiksemale sõbrale Rommile, kes on temast nii palju pisem, et asjad sobivad täpselt paar kuud hiljem kui Hedon juba välja on kasvanud. 

Kategooria:#beebiblogi
EELMINE
Blogidest – mis meeldib, mis ei meeldi
JÄRGMINE
marimell Õllesummeril

32 Kommentaari

  • 6. juuli 2016 at 14:34

    Mina ostan nii kasutatud ,kui ka uusi asju .Päris palju on olnud olukordi ,kus pole saada kasutatud eset ,mida hetkel vaja . On tulnud ka hetki ,et kasutatud asja eest küsitakse uue hinda .Alede ajal on jopanud ,et saan hea hinnaga ja maksan vähem ,kui kasutatud asja eest .Talvekombe oli meil eelmine aasta Lego oma ,see on tõesti hea kombe .Hülgab mustust ja vett ,lihtne hooldada – pühi niiske lapiga puhtaks .Lego riideid müüakse ka sportdirectist ,sealt võib ka saada hea hinnaga riideid .
    http://www.nextlifeweb.blogspot.com

  • 6. juuli 2016 at 14:46
    A

    See M.O on mulle ka silma jäänud seal…

  • 6. juuli 2016 at 16:22
    riina

    Mis suurust Hedon kannab?
    Mul on väga palju korralikke riideid enda pojast üle jäänud. Lisaks üks väga korralik Huppa talvekomplekt (püksid+jope), mida poja kandis ainult ühe talve, siis kasvas välja.
    Kui sul soov, siis võin asjad üles otsida ja pildid saata :)
    Ma ise ei viitsi selle müügiga otseselt kuskil fb grupis v buduaaris mässata, kuid kui keegi konkreetselt “hädas” on olnud, siis olen pakkunud. Mul ei ole ka selle vastu midagi, kui laps kannab kasutatud korralikke asju. Milleks uus ja kallis osta, kui ta sellest nagunii varsti välja kasvab. Muidugi oleme ka ostnud poest uusi riideid, kuid üpris harva.

    • 7. juuli 2016 at 10:10
      marimell

      Hedon kannab olenevalt asjast 80-86 asju :) Ega ma mingi megahädas ei ole siin, aga kui sul igav ja tahad pilte teha, võid saata :)

  • 6. juuli 2016 at 17:22
    mai

    Ma ka seal grupis ja varem pole tähele pannud, kuid nüüd korra vaatasin, kas näen kaubitsejat ja tegelikult ju suisa 2 tk neid – kaks õde, sama perekonnanimi, küllap sama kraami müüvad. Mind ei häiri, et uusi asju müüakse seal grupis, neid reaalseid häid pakkumisi – vähekantud ja ikka veel norm korras ja normaalse hinnaga asju on enivei väga vähe. Ikka müüakse kas kulunud asju kallilt või siis päris uusi veel kallimalt :)
    Silmnähtavalt kulunud asja ostmiseks ei näegi pointi, lapsel ka juba mõistus peas ja ta ju näeb, et ostan talle nime poolest UUE jope, aga kui ikkagi helkur lahti või trukk puudu, siis tal omal ka räbal tunne.

  • 6. juuli 2016 at 18:40
    K

    Seal on neid inimesi jah rohkem kui 1, tundub mulle. Vaatasin ka, et paaril inimesel ongi mingites väga-väga erinevates suurustes asju uued/siltidega müügil koguaeg ja mõtlesin ka, et ok, palju lapsi äkki, aga siis saaks ju asjad, mis ette ostetud sai väiksematele pörandada, po.pil sooneutraalsed asjad ju ka. Nii et pigem jah mingite igavlevate koduperenaiste business soodukatelt kokku krahmata ja hiljem maha müüa. Mina ostangi po.pi põhimõttel, et just saaks trööbata ja liivakastis püherdada ja liugu lasta ja olen ikka saanud asjad väikseks jäädes maha müüa normaalse hinnaga, sest näevad ka peale trööpamist head välja, värv ei tuhmu, vee-ja tuuletõkke omadused ei vähene jne. Ostangi po.p kodukalt aledelt tavaliselt, sest järelturul ongi asjad põhimõtteliselt samade hindadega. Ja kui hiljem müün, siis on alati tahtjaid palju, sest müün selle grupi kohta pigem odavalt, sest süda ei luba kantud asja eest uue hinda küsida, isegi kui uueväärne veel välja näeb. Aga soovitan sul ka kodukalt ikka pigem kasvõi uut kollektsiooni vaadata, seal mingi värk ka, et esimene tellimus saad -25% ja uue kollektsiooni suurusi veel peaks jaguma ka.

  • 6. juuli 2016 at 18:51
    mõmm

    Mina ei näe probleemi. Mul on küll hea meel, kui ma saan uue asja soodsamalt, kui poest täishinnaga, eriti veel, kui poes näiteks antud hooaja asju hetkel müügis pole.
    Ja kuna Po.pi aledelt lähevad suurused väga kiiresti, siis olen isegi päris mitu suurust ette ostnud enda lastele, kuid kui hooaeg käes, siis on juba näiteks väike ja muidugi panen siis müüki ja tavaliselt ikka selle hinnaga mis ostsin. Ja igaüks otsustab ise mis hinnaga müüb ja keegi ei sunni ju ostma, kui hind ei sobi, siis tõesti mine poodi ja osta sealt.
    Natuke nagu punnitatud teema, sina ise asju ei müü, aga teistele heidad ette, et kuidas nad seda teevad.

    • 7. juuli 2016 at 10:08
      marimell

      Kas ma heitsin ette? Ma kirjutasin, et mul sügavalt suva, lihtsalt jäi silma.
      Ja milleks asju ette osta? Ma mõtlen, et laps on aastane ja ostad igaks juhuks ette dressipluusi/jope/püksid, mis sobivad kaheaastasele. Miks sa siis ei osta kui aeg käes on? Saab sealt grupist ju enivei :D

      • 7. juuli 2016 at 10:54
        mõmm

        Ära nüüd minesta, kuid minu aastasel poisil on kapis ootamas ka 98 suurus riideid (peamiselt toariided). Ei viitsi mina küll mööda gruppe pärast otsima hakata, kui olen -70 alega uued korralikud riided saanud. Pärast ostad minu käest sama hinnaga kasutatud asjad :D valikute küsimus

      • 7. juuli 2016 at 11:07
        marimell

        Mul on ka mõned asjad olemas, lihtsalt on – pole neid kuskilt aledelt kokku kahmanud, et võtan 74 ja 80 ja 86 suuruse, sest nii äge on. Lihtsalt olen ostnud näiteks kelleltki suure koguse asju ja siis mõni on suurem, või on kingitud.. Või olengi saanud kombe või komplekti 10-15euro eest. Ei näe küll pointi sadu eurosid seisma panna kappi ja siis avastada, et juba väike vms.

      • 7. juuli 2016 at 13:07
        Merili

        Aga kes ütleb, et pannakse sadu eurosid kappi seisma? Vastupidi just ju :D kui sa saad -70% järgmise suuruse riideid, siis jäävad need sajad eurod rahakotti pigem. Ma olen ostnud ka ette, aga just seepärast, et asi on naeruväärselt odav ja kandmisaeg ei ole kaugel. Ala uus talvejope 11 eurot, särgid-püksid 2-3 eur tk. Peale kandmist saab tõesti sama raha eest kas või maha müüa ja miinusesse ei jää. Aga see jällegi oleneb muidugi, vblla mõni peab -30 suureks aleks ja ostab seisma. Mul pole siiani midagi seisma jäänud, vaid on kõiki asju kandnud ka.
        Aga see pole üldse teema mille üle vaielda. Miks ma pean sulle selgeks tegema, et ma ei taha maksta suuri summasid kui üks hetk avastan, et lapsel riided väiksed. Ja miks sa pead mulle selgeks tegema, et ostad siis kui vaja on? Ei peagi. Iga üks majandab, kuidas temale mõistlikum.

      • 7. juuli 2016 at 21:34
        laura

        Mina olen ka ostnud. Nt kui leian kaltsukast või poest.et fuck praegust nr pole aga hind on nii hea ja see nii meeldib,siis võtan suurema nr :D aga ma ei äritse neid maha,ikka oma lapsele retsimiseks :D

      • 8. juuli 2016 at 08:46
        marimell

        No ma ka olen mõned asjad nii ostnud ja samuti selleks, et enda omale, mitte müügiks.. Kuigi äril on jumet :D

  • 6. juuli 2016 at 22:00
    Kats

    Issand halasta Marimell ,
    Keegi ei käsi ju osta selle proua käest !
    See kuidas nüüd nördinud oled ,
    Et hinnas alla ei saanud ja teise inimese rahateenimisviisi siin kritiseerid,
    Tundub väiklane küll ! Selline nö. ” business” pole ju seadusega keelatud ja pole ju Sinu probleem minumeelest kuskil Grupis politseid
    Mängida !

    • 7. juuli 2016 at 10:06
      marimell

      Ma polegi mingit menti mänginud. Lihtsalt jäi silma. Kirjutasin. Jällegi, arvamust avaldada ei või v? Ja nagu ma kirjutasin, ma ei oska isegi seisukohta võtta, kas see häirib mind, et ta nii teeb või ei. Mina selle jopeta ei sure. Lihtsalt ma ei näe pointi maksta mingit hingehinda jope eest, minu jaoks need firmamärgid ei ole olulised.

  • 6. juuli 2016 at 22:16
    Liisa

    Lindex on kindlasti parem kui Lenne (kui funktsionaalsetest õueriietest rääkida) ja see, kas keegi teeb allahindlustelt kokku ostetud riiete müümisega äri või ei, jätab täiesti ükskõikseks.

  • 6. juuli 2016 at 22:54
    M

    Neid alelt ostjaid ja edasimüüjaid on po.p turus päris palju olnud. Ma olen paar korda ka mölisenud või adminnile teatanud. Minumeelest ebaeetiline, sest selle käitumise pärast jäävadki teises alekaubast ilma, mida ongi loetud numbrid. Olen mõelnud ka po.pi kirjutada. Maksuameti poolt vaadates samuti keelatud.

    • 7. juuli 2016 at 13:02
      elli

      Kusjuures väga õige point maksuameti koha pealt. Siin on mitu inimest kommenteerinud, et kas kahju on või ja seadust keegi ju ei riku. Rikub küll, kui sul on äri ja sa teenid tulu (muu ei ole ju lihtsalt võimalik, seal grupis on mitmel inimesel pidevalt ja suva suurustes väga suurel hulgal asju, see oma lapsele ostmise jutt on jutuks hea küll), siis maksa tulult ka maksu. Korduvalt olen vaadanud, et ohoh, mis hind, huvitav mis siis veel poehind sellel asjal olla võib. Ja e-poes on sama asi loomulikult alega ja veits odavam kui FB grupis müüjal. Lihtsalt suurused on ära krabatud ja äri käib. Kui po.pi poodi huvitab äri, siis nad ilmselgelt midagi ette ei võta. Aga kui nende ärimudel on vastutustundlik, siis äkki isegi mõjuks kui neile teatada.

    • 7. juuli 2016 at 13:47
      Diana

      Mõned ostavad Pop asju kokku mitte Eestis, vaid mujalt Europaast-Soome, Rootsi, Holland, jne. Mõnes mõttes super, arvestades, et meil tekitatakse kunstlikult Popi poodides kauba vähesust ehk justkui nõudlus ületab pakkumist. Just Popi e-poes.

  • 7. juuli 2016 at 01:35
    Anni

    Jaa, mina ka märganud sellist käitumist seal grupis. Ja sama perenimega teistki prouat, kellel sama süsteem ja pildidki samasugused. Selline asi on väga nõme, sest pop-i kodukal soodukate ajal on võimatu midagi osta üldse, numbreid pole lihtsalt. Samas pop-i välismaa kodukal, mis on see .com lõpuga on valik lai ka soodukate ajal, kahjukas nad Eestisse ei saada, kuna meil oma e-pood olemas. Ja tänu sellele sellised prouad saavadki “äri” ajada.

    Ise müün aeg-ajalt järelturul lasteasju küll, aga tegelikult kui asi ei ole 1x kantud või siis po.p oma, ei tasu tegelikult vaeva see jahmerdamine. Üldiselt panen hinnad hästi soodsad ja kätte pole midagi jäänud ja süda vähemalt rahul, et taaskasutusse lähevad. Ostan ise järelturult üliharva väga konkreetsel põhjusel. Nimelt inimestele meeldib isegi lasteriideid pesta hirmvängete Vanishite ja Arielide või ma ei tea millega. Igatahes see pesuvahendi lõhn on nii räige küljes, muidu ostaks hea meelega rohkem järelturult.

    • 7. juuli 2016 at 10:04
      marimell

      Pese siis läbi niisama ilma vahendita, kulub maha ju :)

      • 7. juuli 2016 at 13:26
        Anni

        Kusjuures ei kulu maha ka korduval pesemisel. Seega internetist kasutatud riiete ostmisest olen suht loobunud. Ainult siis harva, kui on juurde kirjutatud, et neutraalsed pesuvahendid kasutusel.

        Mis nendesse konkreetsetesse prouadesse puutub, siis nende “äri” ei ole kindlasti pelgalt eesti e-poe aledelt, sest neil mitmete kuulutuste juures tellimise võimalus ja “kohe jõuab eestisse” juurde kirjutatud. Muidugi võib-olla kombineeritud “äri”, et eesti e-poest ja välismaalt saadetud lisaks.
        Aga ikkagi selline äritegevus makse maksmata ja muu juudre kuuluvaga ei tohiks olla lubatud.

  • 7. juuli 2016 at 08:39
    Hille

    Muide, Lindex kuulub Po.p’iga samasse gruppi, Lenne ja Lindexi vahe on ikka mäekõrgune, viimase kasuks. Mina olen ka selles grupis ja olen täheldanud hoopis seda, millist hingehinda küsitakse väga vana kollektsiooni asjade eest! Ma ei julgeks küsidagi aga paistab, et tahtjaid jagub, mis on peamine. Minu lapsest jääb üsna palju riideid üle mis on vähe kantud. Peamiselt selle tõttu, et tal on neid palju, kuid päris siltidega muidugi mitte. Õueriided (eranditult Po.p ja Didrikson! lähevad meil vahetusse pea iga hooaja tagant. Miks? Peamiselt, kasvab välja, tüdineb ära või mood muutub. Näiteks kombekaga ei ole meil enam midagi teha, kooli ei pidavat selga panema. Samas ei armastanud ta kombet juba lasteaias. Kahjuks meil ei ole väiksemaid kellele asju pärandada seega olen isegi müünud odavalt. Minu jaoks on peamine kapis ruumi saamine, kui mõne euro taga ajamine. Odavalt ostetakse Po.p’i hea meelega.

  • 7. juuli 2016 at 11:18
    kati

    Ostan ka ise just samadel põhjustel jätelturult riideid lapsele(5aastane plikatirts). Muidugi ka poest vahel.
    Vahel on tõesti tunne, et lapsed jooksevad sügisel väljas jopedega, mil sildid küljes. Istuda, astuda ei või sest ema tahab hiljem riideid uueväärse hinnaga maha ärida.
    Kahju on neist marakratidest, kes niivisi “puuris” hoitakse.

    Omal mul on aga probleem. Peilie väikseks jäänud korralikke riided pole anda kellegile.
    Seda seetõttu, et üks mammaa avastas, et mu antud riided kannavad vahel firmamärki(jah H&M, MarksSpencer, Huppa,Lenne…) ja tänu sellele lükkas nahaalselt need müüki. Eriti häbematu, kui ta ise saab need riiided tasuta(jah, isegi kommipakki ei anna vastu) ning siis lükkad müüki uueväärse riide hinnaga.
    Pisult matslik.
    Seega leiavad meie pere riided tee Lasterikasteperede Ühingusse. :)

  • 7. juuli 2016 at 11:18
    Mammu

    Minu meelest lähevad osad ikka ülepiiri oma hindadega, ma ei eeldagi , et peaks müüma sandikopikate eest ,aga 35 € kasutatud jope eest küsida on ikka palju mis siis , et tegu firmaga.Käisin kaltsus nimega Hiiretips sain korralikud asjad 4-10€ ja ka firmadelt nagu reima,lenne ja po.p kokku läks 6 asja 35 €.Minumeelest on po.p grupis asjad ülehinnatud

  • 7. juuli 2016 at 11:51
    Mirjam

    Mingi eriline P.o.P-i asjade hullus on lahti läinud paljude blogijate hulgas. Mu lapsel on ka P.o.P-i asju, aga saadud kõik kaltsukatest v kellegi käest. Üldiselt kasutatud T-särgi eest üle 3€ maksta ei soovi. Mulle tunduvad Lenne kombekad ikkagi kvaliteetsemad ja anatoomiliselt sobivamad beebile, kui nt Lindexi Fixi omad, mille lukku ei mahu lõpuni kinni tõmbama (v äkki see ainult minu lapse eripära).

  • 7. juuli 2016 at 11:54
    Kadi Piller

    Ma ei ole Eestist enda lapsele midagi ostnud kuna suurem osa asju on nii mõtetult kallid. Soomes kui on ale, siis saab ikka väga odavalt. Eesti ale on lihtsalt hale. Ja kirbukatelt leiab ka väga korralike, tihti uusi asju.

  • 7. juuli 2016 at 13:13
    Diana

    Mina olen ka liitunud selle grupiga, aga mind jätab ükskõikseks selline äritsemine, kuna minu arust need Pop asjad on ajuvabalt kallid. Sõbrannal lapsel on need kombed ja joped ikka kulunud kasutamise ajal. Ka tuuletõkkefliisi varrukad jms sellised strateegilised kohad topiliseks läinud. Minu laps sõna otses mõttes higistab pop fliisiga- ei saa seda kanda ei niisama ega talvel kombe all. Samas disain mulle meeldib-ilus ja lihtne. Tagasi tulles selle müüja juurde- kui tahab ja nõudlust on, siis las müüb. Samas natuke nõme teiste suhtes, kes oleks sooduka aeg endale selle jope näiteks poest soodsamalt osta. Tema aga kahmab endale 101 asja müügiks.

    Ise ostangi lapsele soodukate aeg. Leenu, kui sulle Lenne meeldib, siis mine käi Lenne Vabrikupoes Mustamäe tee 29. Seal on ale praegu-palju joped, kombed ja komplektid praegu -30%. Ma sain oma tüdrukule k/s mütsi 5€ (ei ceni välja ega lähe topiliseks ega tuhmu värv) ja kombe 33€( või oli 35€???). Kuba järelturul on üleriided ikka kallilt ning suuremaid nr on võrreldes beebide riietega vähem ning calik kesisem, siis ostan pigem uue ja hea hinnaga. Samuti paljud hooldavad väliriideid calesti. Pesevad valede pesuvahenditega jne. Seega võid järelturult ostasuper puper hea hinnaga ilusa jope võikomplekti, aga pärastkulub veel 20€, et taastada selle veekindlust jms.
    Ahjaa, soovitan liituds mõne grupiga, kus vahendustasu on väga väike ja tellitakse asju välismaalt, nt George.

    Päikest!!!

  • 7. juuli 2016 at 15:15
    m

    Eesti POP-i poes ja veebilehel on kõik asjad palju kallimad kui POP-i UK lehel. Ka allahindluste ajal. Valik ka palju väiksem. Nii, et üldse ei imesta kui keegi neid näiteks UK-st kokku ostab ja siis siin maha müüb.

  • 7. juuli 2016 at 19:07
    PilleR

    Ma ei saa aru millest selline poleemika?
    Kas on tõestatud, et kaks õde ostavad terve Eesti e-poe ja poed tühjaks, et ise kallimalt edasi müüa? Ajuvaba süüdistada milleski sellises.
    Tellitakse ikka välismaalt ja isegi kui odavamalt, siis siin edasi müüakse need siiski odavamalt, kui täishinnaga ostes. Alede ajal saab tõesti kaup ruttu otsa (lihtsalt nõudlus on väga suur) ja arvestates täishinda, siis müüvad nemad siiski odavamalt.
    Pealegi praegu ajavad ikka väga paljud inimesed sellist “äri”, seega ei saa ma probleemist aru hästi. Võtke siis nad kõik hambusse ja lööge õiglus majja!

  • 7. juuli 2016 at 19:19
    Maria

    Ma arvan, et Eesti Pop.i-s polegi selliseid alesid, et sealt kamaluga kokku saaks krahmata. On üksikud asjad ja numbreid üldjuhul ikkagi pole. Tittedele on, kuid 104-122 õueriideid ikka suht harva aledega on.
    Muidugi kui valvas olla, siis saab alega riided kätte ka…ehk pead kammima ka poode, ainult internetist ei piisa.
    Ostan ALATI 1 suurusnumbri ette, sest niimoodi on mõistlik ja hoian tublisti raha kokku. Ette ei osta ma täishinnaga tooteid ning muidugi on mul oma varu ka Pop.i asju. Iseenesest veelgi parem talveriieteks on Isbjörn of Swedeni riided (hinnaklass on ka teistsugune kuii Pop.il).

    Toariideid ma Pop.ist ei osta, sest need pole küll millegi poolest paremad kui teised riided. Ainult kallimad.

    Olen ka Pop.i riiete FB, aga mitte aktiivne kasutaja, pigem hoian ise kätt pulsil ja katsun osta uusi riideid soodsalt poest, mitte kellegi kaudu. Seda muret mul pole, et oleksin pahane nende peale, kes uusi asju müüvad. See maksuameti teema on hoopis teine teema. Ma tean, et ühes FB grupis osad on nn “heade ostjate poolt” ülesse antud.

  • 8. juuli 2016 at 08:37
    Evelin

    Jäi silma su Lenne ja Lindexi võrdlus :-) Olen ametilt lasteaiaõpetaja ja näen lähedalt igasugu firmakaid talveriideid. Olen suht sama “ihne” ostleja kui Sina. Väga suur osa laste ja ka enda riietest on järelturult. Aga ostsin kunagi tütrele Lindex kombe (vaja oli, ale oli ja armas oli, hind vb 39/49€. Algselt äkki 69/79€ ), ta käis sellega kaks talve (3/4-4/5 aastaste rühmas) lasteaias ja mujalgi. Müüsin maha ka veel, sest ainuke nähtav kulumine oli pesust jänese pilt rinnal (mingi Bamse tegelane); põlved ja pepu kõik olid korras (tugevdatud mustad -ei värvi kulumist ei topilisust ega midagi).Polnud kordagi tal külm ega märg. Järgmise tellisin Lindexi e-poest täishinnaga, kuna Eestisse seda mudelit ei toodud sel aastal. Käis jälle 2 talve, no nüüd, tõesti lähedalt uurides, olid põlved veidi karedad , kuid endiselt mustad;) Samal ajal olen näinud igal aastal tutikaid Lennesid, millel on poolest talvest põlvedelt värv maas. Ja teades, mis hinda küsitakse, siis minu käsi ei tõuse ostma isegi mega alega:-) Po.p on hea ( viimase lasteaia aasta tütar kandis “ma ei tea mitu last trööbanud” po.p kombet lasteaias ja oli ok. Ja ka oma rühmalaste pealt olen kogenud head. Ühesõnaga ei ole alati ülehinnatud kodumaine toodang parem kui odavam välismaine ( isegi H&M on Lennest vastupidavam;)
    Jõudu, edu ja meeldivat lasteaias käimist! Lasteaias on tore :-)

15 49.0138 8.38624 1 0 4000 1 https://marimell.eu 300 0