Mari-Leen Albers

hinnatud sisulooja ja majaväline turundaja, reisihunt ja kokkamisentusiast

EBA järelkaja kokkuvõte: kes vahetab Saagimi välja?

Ma mõtlesin kohe, et väldin mingeid erilisi diskussioone emotsiooni pealt, aga ikka tuli siin-seal kommenteerimist ette, aga et kõik ikka puust ja punaseks teha ja tänavune EBA kokku võtta, siis pidasin vajalikuks selle postituse kirjutamist.

Üldse mitte, et ma nüüd õigustan ennast hullult, sest ma jäin tänavuse EBAga 101% rahule – üritus oli megavinge, Beliiv Disaini tehtud lava ja muu kujundus oli superilus, Anu Saagim vedas kenasti välja, olenemata, et ta eeltöö oli napp, otseülekanne toimis, olenemata, et kõik sai paika viimasel minutil. Auhinnad sai kenasti üle antud, mu meelest oli auhindade jagamine kompaktne ja kiire, võrreldes eelmiste aastatega. Ühesõnaga, mina olen megarahul ja uueks aastaks valmis nagu viis kopikat.

EBA: kõik oli halb, nagu ikka

Ma kirjutasin ise ette juba postituse, kuidas kõik oli paha, koht kehv, lavakujundus igav, õhtujuht jama jne jne, sest teadsin, et just see mind ootab. Ja pärast seda kui olime Vaba Laval tiimiga kõik kokku pakkinud, koju läinud, riided vahetanud ja aftekale hüpanud, leidsime eest ka esimese kajastuse Merje poolt, kes leidis, nagu ma ennustanud olin: “Ühesõnaga täiesti mõttetu ja raisatud õhtu, oleks võinud hoopis kodus vannituba plaatida või midagi.”

Naljakas on asja juures see, et Merje istus lõpuks ikka esimeses reas, sai oma koha, sai oma vaate. Aftekale jõudis ilmselt esimesena ja kui seal kõik nii mõttetu oli, siis millegipärast oli ta seal ka kolm tundi hiljem, kui mina sinna jõudsin. Aga noh, vähemalt oli ta esimene, kes EBA teemal sõna võttis :)

Minu viga: kirjaviga

Ma olen juba kommentaarides korduvalt tunnistanud ja vabandanud, et see oli minu viga, mis nominentide kirjas oli, et saatke keegi enda asemel kui te kohale tulla ei saa. Jah, seal oleks pidanud olema “võidu korral”, aga kuna paar minutit pärast hääletuse sulgemist hakkasin ma juba kirju saama, et millal juba ometigi nominente teavitatakse, siis häälte ülevaatamine ja lugemine võttis ka oma aja. Kui ma kirja kirjutamiseni jõudsin, siis tõesti, kiiruga tehtud, lipsas selline väike viga sisse.

Teisalt muidugi oli neid, kes said aru, et see kiri ei tähenda ilmselgelt võitmist, vaid on informatiivne, et oled nomineeritud ja tule kohale. Aga tunnistan, sõnastus oleks võinud olla parem.

Suures plaanis teavitatakse ka Kroonika peol või EFTAl nominente ja kõik on kohal ja hiljem ei loe me kuskilt, et miks mind kutsuti kui ma midagi ei saanud. See on sama kui ma ei tea, paned end maratonile kirja, lähed jooksed ära ja pärast ütled, et aga miks ma auhinda ei saanud?! Kõik ei saagi alati auhindu. Kuidagi teeb kurvaks, et mõne jaoks ongi EBA ainult võit. Olen seda tundnud tegelikult aastaid, et ah, teine koht, suva, siis ma ei tule..

EBA minu jaoks, või mida ma sellega üritan, on see, et blogijad saaks kokku teiste blogijate ja lugejatega, tutvuks, sööks-jooks, naudiks õhtut, mille üks osa on parimate tunnustamine :) Kurb, kui inimesed tulevad ainult siis kui midagi soolas on.

Aga tegelikult on see ikka igivana teema, igal aastal on häda, et asi venib, on liiga pikk, pooli inimesi pole kohal. Varasematel aastatel on TOP3 n-ö lavalt läbi käinud, kui pooled panevad end kirja ja siis teatavad kaks päeva ette, et ah, ma saan raudselt teise koha, ma ei hakka tulema, see teine koht pole võit, siis..

Veits nüri on see lavaline värk, kui kogu aeg on ikka järgmine, järgmine, järgmine, sest inimesi ei ole. Tänavu polnud nelja võitjat 18st kohal, ei pannud eriti tähelegi, kuna asi oli tänu taustahäälele nii kompaktne. Tuli lihtsalt uus kõll kohe peale.

Luban, et järgmisel aastal saavad pärjatud KOLM ESIMEST KOHTA, ja kuidas me selle lahendame? Noh, meil on ligi aasta aega seda mõelda. Aga kolmik saab lavale, diplomid saavad kõigile pihku! Ja õhtujuhti piinlikke küsimustega lavale istuma ei pane!

(Tegelikult oli Anu Õhtulehe laivi juht, mitte ametlik EBA õhtujuht, aga see selleks.) Järgmisel aastal leiame uue lahenduse sellele.

Katre Suits aka Helevalgus: Mari-Leen tegi seda meelega

Katre Suits: Ma arvan, et kirja koostamisel polnud mingit “kogemata” viga, vaid täiesti teadlik sõnastus, mida hiljem vajadusel “eksimise” pähe ajada. Kohalemeelitamise nipp, mida Mari-Leenust võib vabalt oodata.
Küllap paistiski, et inimesi väga ei ole kohale tulemas ja seetõttu sai selline lüke tehtud. Inimeste lollitamine muidugi. : )

Võib-olla tuleks teha sellest omad järeldused, et blogijatel ei ole sellist üritust nii tingimata vaja, kui on näha et huvi puudub ja vaibub. Meie blogimaastiku top 1-d on liiga kivisse raiutud ja igav on see üritus. Asi pole selles, et “üritage” siis rohkem. Ka jalgpalli MM’i ei peeta iga aasta. Võib-olla peaks ka blogiauhinnad olema iga ca 5 aastat tagant – siis jõuab ehk mingeid lemmikumuutusi ka tekkida juba.

Ma olen ka sellega juba harjunud, et ma olen “kõigeks võimeline” ja ajan taga skandaali ja teen meelega vigu, et tähelepanu saada. Aitäh, et minust seda arvate. Aga kõik pole alati nii must-valge kui tundub.

Kui üritusel osales tänavu rekordarv inimesi, kohale oli tulnud ligi 250 inimest ja neist vaid 45 said kirja, et palun ole kindlalt kohal, sest oled nominent, näitab see selgelt seda, et kõik ikkagi ei ole võidus kinni ja saavad EBA pointile pihta – tulla üheks õhtuks välja ja pidutseda kaasblogijatega. See, kas ja kui palju keegi sellest osa võtab, selles ei saa mind süüdistada.

Üks tähelepanek küll: aftekas peaks toimuma samas kohas või kuskil lähemal kui sel korral, kuigi ka Sessel oli kolm tundi pärast EBA lõppemist täiesti full ja raske oli istekohta leida, siis kõrval asuvasse lounge’i oleks mugavam minna. Mõttekoht järgmiseks aastaks. Teeme ära!

Ma arvan, et nii nagu jagatakse Kroonika auhindu või EFTA või muusikaauhindu, võib ka EBA toimuda igal aastal. Võtame või Alari Kivisaare, kes on 15 aastat saanud tunnustust sama asja eest, ei vingu tema ega teised, ta ongi parim. Mina ei näe näiteks midagi halba selles kui Mallukas igal aastal võidab. Ta ongi kõige suurem, kõige loetum, kõige vingem blogija. Mis teha :) Püüdke kinni!

Aasta uustulnukas sai disklahvi

Esimest korda EBA ajaloos tuli keegi diskvalifitseerida. See ei selgunud küll päris sel hommikul, aga et mitte liigset draamat teha enne pidustusi, pidasin mõistlikuks see üldse tähelepanuta jätta. Kui ma sellest Anut enne EBA algust informeerisin, et üks võitja nimi on asendunud teisega, siis tema arvas, et peaks võitjaks kuulutama Pärtelpoja ja siis keegi ikka segab vahele, et ei-ei, võitja on hoopis Brigitte, siis see tundus mulle eriti alatu variandina, kuulutada üks välja ja siis teine ja lõpuks me ei jõudnudki kokkuleppele, kuidas kõige parem teha oleks, sest mina ütlesin, et kuulutame välja Brigitte, hiljem tulemustest selgub, et Pärtelpoeg sai disklahvi. Lõpuks jäi see Anu otsustada, kuidas ta teeb, sest tema oli laval.

Ja kui tulla nüüd selle juurde, et Pärtelpoeg vist snäppis, et mina soovitasin tal uustulnuka alla end kirja panna, siis pean vajalikuks siinkohal ka seda kirja teile näidata, mis ma talle saatsin:

tsau, kas sa oled end juba blogiauhindadele kirja pannud, meil võib osaleda igasuguse sotsmeediakanaliga ja kuna su snap on pop, siis võiksid proovida
ma ei tea, millal sa alustasid, kas mahud aasta uustulnuka alla (peaksid olema alustanud 2017 a jooksul) või siis eluline, jagad oma elu ju vaata ise kategooriaid ja pane end kirja

http://eba.marimell.eu

Henry: EBAl peaks tahtma osaleda kõik blogijad

See peaks olema üritus, milles tahavad osaleda kõik blogijad (nagu näitlejatele Oscar – tunnustus panuse eest filmimaailmas), ehk see on nagu koht, kus kord aastas inimesed kokku tulevad,vanu nägusid näevad, lepivad omavahel collabe kokku, vahetavad kontakte jne ja auhindadega tunnustatakse neid, kelle jälgijad osalejaid kõige enam võitjaks soovivad. Ehk enim hääli saavad. Pluss eritunnustused, et ka väiksemate lugejaskondadega blogidel oleks väljund ja väike ootusevärin, et äkki keegi märkas, kui naljakalt/põnevalt/teistmoodi ma midagi kajastasin. Selleks peaksid nad esitama mingi postituse/postituse sarja, mis nende silmis võiks teiste šedöövritega konkureerida. Otsustajaks oleks žürii. Need on minu kaks senti nagu öeldakse.

Esiteks, järgmisel aastal saab žürii olema. Mulle ulatas oma abikäe Isabel, kes pakkus, et võib välja mõelda süsteemi, kuidas žürii kaasata, kogu selle protsessiga ise tegeleda ja seda hallata. Mis mul saab sellise abikäe vastu olla? Mitte midagi, teeme ära! Seega, järgmisel aastal olge valmis veelgi suuremateks muutusteks :)

Mu point ongi ju see alati olnud, tulge kohale ja suhelge omavahel, vahetage visiitkaarte, leppige kokku ühiseid videoväljakutseid, tehke koos pilti, sheerige kama teineteisega. Nüüd saan aru, et see tegelikkuses ei toimi. 98% blogijatest on öelnud, et neile ei meeldi suhelda, neile meeldib kirjutada. Kuidas seda siis lahendada?

Malluka idee: meet & greet, Q & A

Mallukas: Okei, üks uitmõte! Näiteks võid need blogijad, kes TAHAVAD ennast kuskile kirja panna ja siis enne auhindade jagamist vastata lugejate küsimustele ja peale seda koos pilte teha. Et olekski konkreetselt selline “programmi osa”, et ala kell 18.00-18.10 saab rääkida Marimelliga, esitada talle küsimusi ja niisama tsillida + hiljem pilte teha. Kell 18.10-18.20 saab küsida Lihtsalt Lindalt ja temaga pilti teha ja noh, saate aru küll, ma praegu panen siia suvalisi soovitusi ja nimesid, aga ma usun, et see oleks palju ägedam ja vahetum ja isegi kui nüüd mõni EI saaks auhinda, siis ta saaks ikka tunda, et oh, sain asja eest näo pähe teha ja sain lugejatega suhelda ja nendega pilte teha ka.

Inimesed pole ju üldiselt nii julged, et niisama ligi astuks, et teeme pilti, aga kui selleks oleks konkreetne aeg ja koht, siis miks mitte tunnike-kaks sellist tutvumis-küsimis värki teha. Seda saaks ju iga blogija oma blogis enne kuulutada ka, et kes on minu fännid, siis see ja too kell seal olla. Ma oleks hea meelega poolte küsimis ja tutvumisprogrammis osalenud :) Lihtsalt väike idee!

See on ülihea mõte. Aga 200 blogijat ei jõua me läbi pildistada/küsitleda ka ööpäevaga. Oletame, et meil on 10×10 minutit selle jaoks, kes need 10 blogijat välja valib? Kuidas see nimekiri selgub? Saab end ise üles anda? Aga kui huvilisi on rohkem, kes siis ära jääb? Võtame 10 enim hääli saanud blogijat, sest nemad on kõige popimad? Teeme eraldi kategooria, kus rahvas saab valida?

Mul on hea meel, et kõik iga aasta kaasa mõtlevad, aga väga palju mõtteid on mul eelmistest aastatest veel kirjas, mida teha ja muuta, kuna ma ei ole suutnud välja mõelda seda ideaalset lahendust, kuidas see ka reaalselt toimiks.

Henry: mulle oleks meeldinud, et õhtujuht oleks keegi, kel oleks mingigi taju blogimaailmas toimuvaga

Mis oleks mulle olnud sobivam lahendus? Mul ei ole mingit probleemi väikeste burnidega, ehk heatahtlike ärapanemistega, aga mulle oleks meeldinud, et õhtujuht oleks keegi, kel oleks mingigi taju blogimaailmas toimuvaga. Jah, inimestele meeldib nali, isegi selline nali, mis on nende kulul, aga seda vaid juhul kui talle ei ole prožektorid otse peale suunatud. Ehk nalju võib visata nii, et keegi ei tunneks ennast sellepärast halvasti, sest sa pead sellele kohe reageerima, aga kui sa oled prožektorite väljas ja pead kohe vastama kohmetuks tegevale naljale, siis enamus inimesi tunneb piinlikkust… Inimesed olid Anu diivanil suures osas nii kaitseseisakutes ja kidakeelsed, mis on täiesti mõistetav. Kultuuriblogide võitjal tulid õnneks vastu-burnid ka eriti sujuvalt välja.

Ma olen tajunud, et Meelisele meeldib tähelepanu ja ma arvan, et ta oleks võinud ise katsetada õhtut juhtida, sest mingil määral ta ju ikka tajuks blogide põhjal ära, mida keegi naljakaks peab. Kes mis teemal tundlik on. 

Mina korraldajana ei pane Meelist kindlasti lavale. Ma olen enda lugejatelt saanud tagasisidet, kuidas ma saan sellise mehega elada, niimoodi räägib sinuga.. Anu oli Meelise kõrval leebe suvetuul. Meelis tekitaks sellise keeristormi seal laval, et inimesed lahkuks nuttes. Uskuge mind, tema huumorisoone mõistmiseks läheb natuke kauem aega kui kaks minutit. Ta on väga otsekohene ja irooniline ja kuigi ma tean, et ta lõõbib niisama, siis teised ei saa aru. Mu sõbrannal läks aastaid, enne kui ta sai aru, et Meelis tegi nalja!

Pille: Henry õhtujuhiks

Õhtut oleks üleüldse võinud juhtida keegi, kes blogidest midagigigigigi teab. Lisaks oleks õhtujuht võinud olla keegi, kellega igaüks näiteks JULGEB rääkida. Kunagi käis mingitest aruteludest läbi Henry ja ta on jumala ideaalne näide – ma kahtlen väga, et rambivalguses istuva Henry suunas kõndides keegi oksendamist ja/või ära jooksmist kaaluks. Aga kuidas sa, tagasihoidlik inimhing, usaldad minna ja vestelda suure publiku ees Anu Saagimiga, kellele on sõnad suhu pannud Marimell? Võehhh…

Esiteks, Õhtulehte tegi Anu laivi ja ei olnud meie ametlik õhtujuht, seega minult sai ta ette ainult nominentide nimekirja, kus olid võitjad välja toodud. Varasemalt juba Ženja osas pähe saanuna, andsin Anule nö vabad käed, tema laiv, tema küsimused, tema teema. Minu koostatud olid heliklippide tekstid :)

Jah, ma pakkusin seda kohta Henryle, ta keeldus. Nüüd blogist selgub ka miks – “Ma olen oma olemuselt ka pigem introvert ja ma ei ole väga vaba suhtleja. Alati kui ma mõnda pooltuttavat esimesena teretan, on see minu jaoks väikene võit ja ma käin päev otsa heatujuliselt ringi. Ma ei oleks ette kujutanud, et ma oleksin end seal laval diivanil istudes mugavalt tundnud (kui ma oleks mingis kategoorias võitnud). Teate seda tunnet, kus sa annad intervjuu ära või pead kellegagi vestlust ja läheb mingi viis minutit mööda ja siis tuleb sulle pähe maailma parim lause ja sa ei jõua end ära kiruda, et miks see sulle siis pähe ei tulnud, kui vestlus pooleli oli? Noh, see on põhimõtteliselt minu elu. Seega, nii nagu suurele osale blogijatest, sobib ka mulle suhtlus kirja teel palju paremini. Kui ma oleks suhtleja ja sorava jutuga, teeks ma ammu ka video blogi.” 

Täna hommikul seda postitust üle lugedes, mõtlesin, et kes on see blogija, kes teab blogijaid, nende hingeelu, kritiseerib neid, kes seda väärivad, patsutab tunnustavalt õlale, kes seda vajavad. Loomulikult Mallukas. Blogijate jaoks in general on ta blogiemand ja suur eeskuju, kes sobiks EBA õhtut läbi viima nagu rusikas silma auku. Lisaks on Mallukas ise nii vaba ja ladna mutt, et temaga suhelda oleks ilmselt kõigil mugavam. Kindlasti ei küsiks ta midagi skandaalset ja ei paneks blogijaid piinlikku olukorda ja ilmselt poleks kellelgi ka probleemi temaga rääkida, sest netis suheldakse ju nagunii.

Mis arvate? Mallukas õhtujuhiks? 

Kategooria:#elulineblogi
EELMINE
Koli internetiga koos maale ära!
JÄRGMINE
EBA2018 photoboothi pildid

35 Kommentaari

  • 19. juuni 2018 at 09:35
    Merks

    Lihtsalt mõttena seda virisemist lugedes, et esimesed kolm peaks auhinna saama, sest muidu pole mõtet kohalegi tulla – ega tegemist ei ole paraolümpiaga, kus kõik peavad auhinnad saama. Siis kaoks ju sellel parima hääletamisel mõte üldse? Oskaritel piisab nt nominatsioonist ka, et olla tunnustatud. Ehk on see liigselt kõrge lennuga võrdlus aga see virin, et miks üldse minna, kui midagi ei saa.. noh näitab üleüldist inimeste suhtumist (loe: saama peal välja olemist). Ehk on see osade blogijate mingisugune omapära eeldada iga liigutuse eest mingit ninninänni? :)

    • 19. juuni 2018 at 10:36
      Linda

      Esimesed kolm ei peagi auhinda saama! Aga pole normaalne saata selline kiri välja, kus öeldud, et tule auhinnale järele :D See polnud isegi kahemõtteline vaid otsene valeinformatsioon.
      Aga tüüpiline, et Marimell vabandab selle valeinformatsiooni pärast, kuid siis tuleb kohe mitu erinevat õigustust sellele samale asjale ja lõpuks on ikka kõik teised lollid ja said valesti aru :D

      • 19. juuni 2018 at 10:42

        Pidasin vajalikuks vabandada ja põhjendada, palun vabandust, et julgesin selgitada :D

    • 19. juuni 2018 at 11:27
      To Merks

      Kas sa teed nalja, kas sa üldse tead, mis on paraolümpia? :D Õudne.

      • 19. juuni 2018 at 16:23
        Merks

        Jep tegingi. Mõte jõudis kohale, ei? :)

      • 19. juuni 2018 at 23:45
        N33

        Üsna lame nali seljuhul :/

  • 19. juuni 2018 at 09:42
    Mann maalt

    Nii naljakas kuidas sa üritad Mallukale pugeda…

    • 19. juuni 2018 at 10:44

      Ei ürita. Mina teda isiklikult õhtujuhina ei näe, ta on minu jaoks liiga… plähmerdis? Ma ei kujuta ette, et meie koostöö, kus mul on script minuti pealt paigas, saaks toimida, aga samas oleks ta blogijate poolt oodatud ja neile kindlasti meeldiks. Ja kuna ma teen üritust blogijatele, siis pean nende soovidega arvestama. Aga juba on tulnud ka muid häid valikuid, mida kindlasti kaalume.

      • 19. juuni 2018 at 11:33
        Kirsi

        Mallukas on tõesti õhtujuhiks olemiseks liiga plähmerdis. No offence :)

  • 19. juuni 2018 at 10:23
    H

    Lihtsalt pakkumine, et kui Sa juba võrdled seda asja endal Oscarite ja EFTAga, siis äkki ei peakski õhtujuht mingit intervjuud tegema. Äkki oleks see võimalus võitjal tänada oma lugejaid ja kaasaelajaid ja mingi lühikese kõne pidada. Õhtujuhi ülesanne oleks ehk teemasid sisse juhatada ja nominente ning võib-olla mingite toredate (aga mitte labaste) naljadega tuju üleval hoida. See ei pea olema mingi õhtulehe intervjuu üritus, intervjuusid võib õhtuleht teha võitjaga pärast auhinna üleandmist. Live-feed ei pea olema ka just õhtulehes, võid võimalusel selleks mingi oma lehe püsti panna.

    • 19. juuni 2018 at 10:46

      Mõtted järgmiseks aastaks juba küpsevad – ka sellises suunas :)

  • 19. juuni 2018 at 11:02
    Ks

    Täitsa pekkis kuidas sa ennast sisse räägid… et sorry kirjaviga! Ise tunnistad ka, et kui poleks nii kirjutanud, siis poleks teised 2 kohale tulnud. et iga aasta sama jama oli, et muudkui otsi inimesi aga nyyd selline kiri ja siis olid kõik kohal..lausa rekord arv
    Ja ma küsiks kes need lollid olid (nimelised paluks) kes said sellisest kirjast aru et kiri oli “informatiivne” , et sind ootab auhind et saada kasvõi keegi teine enda asemel? kuigi see oli informatiivne ja need inimesed suutsid sellest lausest järeldada, et tegelt ei ole yhtegi auhinda ja isegi lavale ei kutsuta?

    Ja veel vasta, kas Anu mõtles ISE need tobedad kysimused vąlja???

    • 19. juuni 2018 at 12:22

      Kus ma ütlen, et kui ma poleks nii kirjutanud, poleks keegi kohale tulnud. See on kõige klassikalisem taktika, et teavitatakse nominente. Lihtsalt kuna eelnevatel aastatel on kõik kolm auhinnad saanud, siis EELDATI, et on ka sel aastal nii ja kirja saajatel auhind soolas. Oleks ma pannud “võidu korral” ei kobiseks keegi, või kui 2-3 koht oleks diplomid saanud, ei kobiseks ka keegi. Kui siis ainult, et miks nad kinkekotte ei saanud.

      Mina ei mõeldnud Anule küsimusi, kirjutasin, et mina andsin talle info esikolmiku kohta, mitte ei teinud tekste vms ette.

      • 19. juuni 2018 at 14:21
        M.

        Ei olnud ette kirjutatud tekstid aga olid sinu enda poolt kirja pandud info?! :D
        Ehk siis nt Jane kohta olid sinu poolt kirja pandud märksõnad – mehest lahku läinud, korter jne. Või kust Anu selle info võttis?

      • 20. juuni 2018 at 10:01
        M.

        Vaikimine ehk nõusolek? :) Seega milleks selline keerutamine?! Kõik saidki õigesti aru sina üritad igal pool Anu kaela ajada!
        Aga eks intriigid, mida sooviti saavutada, jäid tulemata. Selle üle mul hea meel, et blogijad sellega kaasa ei läinud :)

      • 20. juuni 2018 at 18:29

        Ma ei aja midagi kellegi kaela. Ma ei soovi ka intriige EBA ümber, need lihtsalt tekivad..

      • 20. juuni 2018 at 17:15
        Lily

        :D

  • 19. juuni 2018 at 12:31
    Mila

    See jutt, et Saagim tegi seal ma asja nö Õhtulehe laivi on veits imelik. Selles suhtes, et see oli ikkagi blogiauhindade jagamine ja sina vastutasid ju õhtujuhi leidmise eest. Nüüd see Saagimi kaela ajada on nõme. Sul oli lihtsam lihtsalt ta sinna toppida, sest siis sa ei pidanud õhtujuhi leidmisega tegelema.

    Saagim tegi eelmine aasta ka laivi ju ja oli täiesti eraldi ruumis, kus küsimusi küsis. Miks ei oleks võinud siis niimoodi sel aastal olla?

    • 19. juuni 2018 at 12:41

      Saagim oli eelmisel aastal ka LAVAL! Ja tegi sealt laivi :) ma ei aja midagi tema kaela. Ma lahendasin üldsegi sel aastal selle nii nagu ta lahendatud oli, heliklippidelt tulid nominendid, ja kui Saagim juba laval oli, kuulutas tema võitjad välja. Keegi lisaks oleks ainult segadust tekitanud ja mõttetut plädinat nagu eelmisel aastal kui Ženja ja Anu koos nö tegid. Lihtsam oli ühe inimesega laval.

      Järgmiseks aastaks juba muud plaanid :)

  • 19. juuni 2018 at 13:50
    Keegi

    Mul torkas ka esimese asjana pähe, et Mallukas sobiks õhtujuhiks.
    Aga su irooniapostituses oli tegelikult hea mõte, et auhinnad on nõmedad ja mõttetud. Mis krdi auhind on rahva lemmikblogijale 250 eur eest Dermosili tooteid? Ilmselt kõik popid blogijad upuvad igasugustesse kreemidesse, šampoonidesse. Parem üldse mitte auhindu jagada ja piirduda tunnustusega. Ja auhindu loosida näiteks välja hääletajate vahel.

  • 19. juuni 2018 at 14:00
    E.

    Pakuks õhtujuhiks näiteks Tõnis Niinemetsa – oskaks ehk tuju üleval hoida ja poleks ka labane – srkastiline vms. Aga blogidega võiks ka kursis olla muidugi :)

    • 19. juuni 2018 at 15:16

      Oled Tõnise standupil käinud? Ma olen! Rahvas NUTAKS!

      • 19. juuni 2018 at 21:40
        Birgit

        Olen käinud Niinemetsa kõikidel stand up’idel. Mitte, et ma oleks teab mis suur fänn, aga miks rahvas nutaks? Ei saa küll aru.

  • 19. juuni 2018 at 15:09
    Valemell

    Helevalgusega täiesti nõus, nii oligi. Vahet pole, mis sa nüüd kokku valetad.

    • 19. juuni 2018 at 15:10

      Okei :D Mul ka suht suva, mis sa arvad :D ma olen ainus, kes tõde teab, ma olen kogu selle “jama” taga :)

  • 19. juuni 2018 at 15:46
    Meriliis

    Minu arvates on kogu üritus muutunud juva tasapisi sotsiaalmeedia auhindadeks mitte blogiauhindadeks, sest osaleda saavad snapid, instagramid ning kes teab veel mis.
    Vb järgmisel aastal teha eraldi sotsiaalmeediakategooria või üldsegi instagrammerite kategooria või saata need inimesed üldse playnupule ja jätta EBA ikkagi blogidekeskseks?

    • 19. juuni 2018 at 17:48

      Hea mõte :) Tegelikult ongi EBA kirjutavate blogide auhinnad! Vähemalt nii see alguses oli, aga kuna BLOGIJAD, on aktiivsed erinevatel aegadel, erinevates kanalites, siis oleme lubanud ka muude kontodega peale “päris blogi” kandideerida.

  • 19. juuni 2018 at 18:27
    Marge

    “Lõpuks jäi see Anu otsustada, kuidas ta teeb, sest tema oli laval.” Vot sellest ma aru ei saa. Sinu üritus, sinu vastutada- ja äkki Õhtuleht võttis lihtsalt asja üle, hakkas keset SINU üritust OMA laivi tegema ja nende laivitegija võis SINU külalistega rääkida ja käituda kuidas ise tahtis? Kas ei ole nii, et kui sina kutsud inimesed oma üritusele, siis nad on sinu külalised ja sinu vastutada on kõik mis nendega juhtub? Inimesed ei tulnud ju Õhtulehe lives osalema- tuldi ju ikkagi EBA-le!

  • 19. juuni 2018 at 20:29
    Marta

    Paljud kommenteerivad, et õhtujuht peaks olema ise blogija.. miks? Modell peaks olema ise disainer, konstruktor ja õmbleja, mis nõuavad totaalselt erinevaid oskusi? Ma ei paneks just õhtujuhiks blogijat, paneks selle ala professionaali, kes oleks üldsusele tundmatu v.a juhul kui mõni blogija teenib igapäevasdelt ka õhtujuhtimisega leiba.

    Küll aga olen nõus, et õhtujuhil on väga suur roll sellise kontseptsiooni juures ja minu meelest Anu seda välja ei kandnud. Kuigi ta ametlik õhtujuht ei olnud, siis siiski ta seal laval oli ja inimeste jaoks õhtut vedas.

    Endiselt, minu meelest on äge, et keegi seda üritust teeb ja tasuta ka veel (osaleja jaoks). Igaühe valik on, kas ta tahab minna või mitte. Suuremalt korraldades või täpselt-nii-nagu-korraldaja-sooviks on paraku vaja lisaraha selleks.

  • 19. juuni 2018 at 21:06
    Haldjapiiga

    Malluka mõtte osas. Nominentidel võiks olla oma pooltund, kõigil korraga kus nad saavad lugejate küsimustele vastata ja kus rahvas saab nendega tutvuda. Igal oma väike nurk. See tekitab suuremat huvi kohal olla, mitte üle lasta või vennatütart enese asemel saata.

  • 20. juuni 2018 at 15:34
    Mir.

    Kui sina panid võitjaks Brigitte, siis kust kohast sai Anu enda kätte ümbrikku, millest BSH-le näidata: “Oi, näed, siin ümbrikus on ju hoopis teine nimi”. Tahad tõesti valetada, et Saagim käis ise seda lipikut trükkimas, et spets drama queen olla? Vastik valekott oled ikka! :D

    • 20. juuni 2018 at 18:26

      Anu käes oli sel hetkel üldse Jane nimi. Klipid läksid kogemata vahetusse..

  • 20. juuni 2018 at 15:38
    P

    Anu on,mis ta on aga neid küsimusi ta küll ise välja ei mõelnud. EBA peaks olema tore ja lõbus sündmus,mitte blogijate laval alandamine ja mingi kotitäie sitaga premeerimine.
    Ma juba kujutan ette,et oleks AE seal olnud,siis oleks küsitud et a’la “mis värk sul selle aknega on” ja Mirjamilt nt et “peika on sul Tinderis vä/jalad on täna ka karvased?”.
    Sinu üritus juba on,ole siis ka ise õhtujuht.

  • 21. juuni 2018 at 08:18
    Katz

    Kuidas hääli kontrolliti?
    Kas tegelikult polegi võimalik kontrollida ja kel soovi võib teha 110 uut meili aadressi, et enda poolt hääletada?!
    Ega emaili pealt kinnitama vist ei pidanud st et pole vaja isegi emaili selle jaoks luua, et häàlt anda, vaid võid visata sinna mõne suvalise emaili?!

15 49.0138 8.38624 1 0 4000 1 https://marimell.eu 300 0