Mari-Leen Albers

hinnatud sisulooja ja majaväline turundaja, reisihunt ja kokkamisentusiast

AHISTAMINE? Su kleit oleks mu magamistoa põrandal nii kaunis..

Ma olen üsna kindel, et Aivar Mäel on jumala ükskõik, mida mingi blogija tema tegemistest arvab, ta ei mäletagi, et on mind kunagi näinud või mulle intervjuu andnud. Ja see polegi oluline. Tänaste uudiste valguses, kus inimesed minu Facebooki seinal on KÕIK seisukohal, et „onuheinodonout“ ja inimene on suvaliste ja anonüümsete allikate peale risti löödud, siis minu meelest ei ole see okei!


Sul võiks üks nööp rohkem avatud olla

Tsiteerin Eesti Ekspressis ilmunud lugu:

Kirjelduste põhjal jääb Mäest mulje kui „Tujurikkuja“ sketšist tuntud Onu Heino tegelaskujust: mees, kes viskab seltskonnas nilbeid nalju, adumata, kui sügavat piinlikkust see seltskonnale valmistab. Naljad on enamasti seksuaalse alatooniga, mõnikord suisa ropud, sageli tehtud mõne ruumis viibiva noore naiskolleegi arvelt. Näiteks, kui juttu tuleb ujumisest, võib Mäe täpsustada, kas ikka ujuti alasti. Kui naiskolleegil on kummiga seelik või lukuga kleit, võib Mäe küsida, kas nii saab riided kiiremini seljast.

Ma loeks nagu Meelisest. Ausalt. Ma ei tea, ehk olen mina imelik, aga ma teeks ka ise selliseid kommentaare. Rääkimata Meelisest, kes ilmselt oleks päris hea onu heino materjal, sest tema naljad on kõik alla poole vööd ja jumala eest, kui palju võib olla neid naisi, keda Meelis sedasi „ahistanud“ on.


Meelise kullafond: „Oo, ilus kleit sul täna, eriti kaunis oleks see mu magamistoa põrandal..“ – peaksin solvuma, et keegi tahab mind panna?

Kui ma mõtlen siit edasi näiteks linnavalitsuse peale, siis seal ilmselgelt ootas iga teine näitsik, et Savisaar talle sellise „komplimendi“ teeks, sest siis tähendas see ju sammukest lähemale vihmavarju hoidmisele..

Minu meelest on vaks vahet, no ikka korralik vaks, kas keegi ütleb mõnele naisterahvale, okei, kelmikalt-vallatult-seksikalt-flirtivalt – sul on üks nööp liiga palju kinni või kui kodanik X haaraks tal konkreetselt tissist ja ütleks, et see peaks küll rohkem välja paistma.


„Ma unustasin oma hambaharja su juurde“

Justnimelt selline oli üks süüdistus Aivar Mäe pihta. Jumala eest, mul ausalt on piinlik naissoo pärast, kes selliste asjade peale solvuvad, sellist asja alanduseks peavad vms. Mis teil viga on? Nagu päris tõsiselt. Ma saan aru, et Fragira Da Morti sugused naised selliseid „nalju“ ei saa, aga ma arvan, et ma olen küll selliseid nalju saanud ja ma ei tea, ma olen elus, ei tunne end kuidagi ahistatuna.

Jaaaa, ma juba tean, kuidas ma saan heiti, sest ma ei mõista, et ahistamine võib ka vaimne olla.. Ma ei leiagi, et kui asi pole füüsiline, siis pole olnud.. Aga nagu päriselt, mina ei saa aru, mis lumehelbekeste keskel ma elan, kellele midagi öelda ei või, kohe on ahistamine.

Põhimõtteliselt ei või ma öelda kellelegi, et tal on ilus kleit, aga see näeks veel parem välja kui see oleks sentimeeter lühem, sest.. raudselt ahistan, tahan talle käe püksi panna, ära vägistada ja keldrisse lukustada. Või mina võin, aga kui mingi mees naisele ütleb, siis kindlalt on tagamõte?


Ma vist olen ise piisavalt labane ja joviaalne, et mitte märgata isegi selliseid „seksistlikke“ nalju enda pihta. Pluss, lisaks ei saa ma ikkagi aru sellest, et inimesed tambitakse mutta mingite suvaliste „kommentaaride“ peale – aga mulle saunas kurdeti.. Ekspressi tase on ka nagu Perekoolis, ausalt.

Ja kui nüüd lõpuni aus olla, siis minu jaoks jääb ikkagi õhku üks küsimus… Kas tegemist on endise töötaja kättemaksukampaaniaga?

Aga mis põhjusel teile siis seda ette heidetakse?

Põhjuseid on hästi palju. Üks on koondamine, vallandamine, lepingute lõpetamine. Äsja just oli keiss ühe teatri töötajaga, kes oli teatrite spartakiaadil ja kel oli tekkinud käel haigus ja ta andis meid kohtusse, süüdistades, et oleme korraldanud halva spartakiaadi, et me pole piisavalt jälginud ohtust ja tegelikult tahtis ta ainult raha saada, muud midagi. Selliseid õnnekatseid on palju. Aga siin on ikkagi … see on laim.



Kategooria:#elulineblogi
EELMINE
Beebinodi: mida on vaja ja millal osta?
JÄRGMINE
Šopingukuninga(nnade) paradiis

32 Kommentaari

  • 24. juuni 2020 at 23:28
    Triin
  • 25. juuni 2020 at 06:23
    Lugeja

    On ikka vahe kas selliseid asju ütleb keegi kellega sul käibki vastastikune selge flirt või keegi suvaline. Suvalise puhul seksuaalseid “nalju” või kommentaare teha pole viisakas ja see paneb väga ebamugavasse olukorda. Kui teha lihtsa komplimendi, et sul ilus kleit siis see on muidugi täiesti okei – jutt ju vaid kleidist. Aga kui sellele lisaks ka, et “..eriti kaunis oleks see mu magamistoa põrandal” on konkreetselt vihje millelegile muule ja on tõsiselt vastik (kordan: kui asi pole mõlemapoolne).

    Samuti ka hambaharja jutt – sa ei tea kui mitmeid kordi võis seesama inimene (äkki ka keegi muu) sellele naisterahvale neid vihjavaid “nalju” teha. Seepärast ei saa sina ka hinnata seda kui mingi nali on jumalast lamp ja ajuvaba.

    Nii et ma ei saa aru miks sa tembeldad seda kohe lumehelbekese sündroomiks?

    • 25. juuni 2020 at 07:40

      Inimesed on ikka nii erinevad. Kui mulle ütleks nt.. no oletame siis, mu ülemus (kes mulle mehena ei sümpatseeri näiteks), et mu kleit oleks tema magamistoa põrandal nii kaunis.. siis see oleks nõme ja ma naeraks ta välja, et kuule, kamoon, sinu magamistoa põrandal see kindlasti oma kohta ei leiaks.. Aga, et see oleks kuidagi vastik, alandav..

      MA EI SAA ARU! Sa oled naine või hiir? Sul on suu peas või ei? Kui keegi ütleb sulle midagi, on sul võimalus alati vastu öelda. Pole olemas, et olen nii suu peale kukkunud. Okei, esimesel korral ahmid õhku, teisel korral ka, kolmandal korral sa ju juba tead, mis sealt tuleb. Võib öelda üleolevalt, et sa oled tont ja sinuga ma ei seksiks kunagi, aga võib öelda ka naljatledes või vihjates, et kle.. mu kleit leiab end kuskilt mujalt põrandalt. Ehk et, sellised “ahistamised” on ajuvabad.

    • 25. juuni 2020 at 07:52
      Selmet

      Mari-Leen, pane nüüd ennast olukorda, kus sa teed karjääri oma eriala tipp-ettevõttes, mis lisaks sellele on ka ainus taoline Eestis. Kui siis su ülemus ahistavaid kommentaare jagab, ei julgegi paljud vastu astuda hirmust karjäärivõimalustele vee peale tõmmata. Nii jäävadki naised kannatama, kuna töötavad oma unistuste töökohas ja on näha, et ebasoosingusse sattumine teeb elu kibedaks.

      • 25. juuni 2020 at 08:11

        Seda enam, ma teeks oma suu lahti ja ütleks vastu. Mitte, et oo, ma lähen minema vms, aga tee vastu samu kommentaare.. oo, sul täna sellised püksid, et kohe näha, et sa oled mind nähes nii erutunud.. Pane siis mees ka piinlikkust tundma. Ma olen suht kindel, et sellised “liputajastiili tegelased” teevad seda seepärast, et neid erutab see, et sina ei reageeri, oled kohmetu.. Kui sa liputajale vastu näitad või temast välja ei tee, siis ta on ka šokeeritud :D

        Aivar Mäe puhul ma muidugi.. arvangi, et ta on Meelise tüüpi ja joviaalne :D Minu silmis mitte ahistav.

  • 25. juuni 2020 at 08:08
    Kuku

    Need, kes vastu hakkasid nendest saadi lahti ja jägi kaks valikut, kas päevast päeva kuulata neid “nalju” või otsida uut tööd (mis selle ala inimestel ei ole lihtne, valiku on väga limiteeritud).

    Ilmselt tuleks ikka laiemat pilti vaadata kui ainult öelda, et lumehelbeke.

    • 25. juuni 2020 at 08:13

      Aga siis ongi kaks valikut – kuula ära (tee vastu nalja) või otsi üldse uus amet. Laiem pilt ongi see, et ära solvu iga pisiasja peale. Jah, saan aru, sulle ei meeldi mees x, tema näeb sinus seksobjekti.. sina temas mitte.. ütle seda! Sa ei pea seda ütlema nii, et sellele lahkumisavaldus järgneb..

    • 25. juuni 2020 at 10:14
      Sille

      Kas sa nagu saad aru, et inimesed on teinud aastaid tööd armastatud eriala õppimiseks. Sel ajal kui sina pidudel käisid, jõid ja sõid mida tahtsid, lugesid nemad suutäisi ja õhtuti pidude asemel tegid veel araldi trenni. Sisuliselt ohverdasid nad oma tulevase elukutse jaoks oma lapspõlve (paljud elavad inernaadis, mitte vanematega kodus) ja teismea ning siis arvab mõni piiratud mõtlemisega inimene, et otsigu omale uus töökoht kui ülemuse “naljad” ei meeldi.
      Teie kaks suudate mind jätkuvalt hämmastada. Kui ma arvan, et nüüd on mu silmad siin blogis kõike näinud, siis teete te jälle postituse, mis oma enesekesksuse ja rumalusega sõnatuks võtab. Ei, onuheino naljad ei ole normaalsed ja kui Meelis selliseid “nalju” teeb, siis on ta lihtsalt üks ebameeldiv inimene. Ma ütleks isegi ebameeldiv nilbik ja tagumine aeg oleks temalgi oma käitumist muuta. Onuheinolik käitumine ei ole normaalne ja loomulik, et inimestele see ei meeldi.

      • 25. juuni 2020 at 10:44

        See näitab ju selgelt, et inimesed on erinevad. Sulle ei meeldi “sellised naljad”, mul pole nende vastu midagi.
        Teemal “samal ajal kui ma jõin ja pidutsesin” – see on inimeste oma valik kuidas nad oma elu elavad, kes elab ja kus elab ja kui palju õpib jne. Siin ei saa küll mid süüdistada, et ma elasin ja teised samal ajal nälgisid. See on inimeste enda valik. Okei, lapsena ehk ka vanemate täitumata unistused, aga saad mu poindist aru.

    • 25. juuni 2020 at 11:09
      Sille

      Ongi nende valik. Nad on oma valiku teinud ja tahavad nüüd tööd teha. Aga selleks, et oma tööd teha, pead kannatama ära onuheino naljad. See ei ole ju normaalne! Ja siis ütlevad sinusugused, et mine siis mujale või harju ära??

    • 25. juuni 2020 at 11:11
      Sille

      Ja muide, mulle mitte ainult ei meeldi sellised naljad, vaid ma lausa jälestan selliseid nilbikuid, kes arvavad, et nad on jumala kingitus igale naisele ja nende naljad on kõigile naljakad.

    • 25. juuni 2020 at 12:28
      Saara

      Sillega absoluutselt ühel meelel! Esiteks, pole kuhugi eriti minna, kui aastaid oled pühendunult ühe eesmärgi nimel tööd teinud (tehke järgi). Ja teiseks, Leen, on näha, et ka Sinul pole olnud töökohti lugupeetud tipporganisatsioonides tunnustatud tippjuhtidega. See päris nii ikka ei ole, et kui juht endale midagi lubab, siis mina lihtsalt niisama asun kedagi paika panema. P+hjus pole mitte arglikkus, vaid see, et ka selliste organisatsioonide nn. reatöötajad on tavaliselt väärikad inimesed, kes enne m+tlevad, mida ütlevad.
      PS. Ma ei anna hetkel hinnangut asja sisulisele küljele, sest pole asjaoludega tuttav.

  • 25. juuni 2020 at 08:42
    Kezzy

    Miks mina pean koguaeg vastu ütlema ja korrale kutsuma, kas mehed on lihtsalt ajudeta hormoonihunnikud? Niisama rahus ei võiks elada?

  • 25. juuni 2020 at 09:10
    Ei ole okei

    Selmet kirjutas õigesti, et vastik variant kui ainus sedalaadi töökoht Eestis. Lihtne öelda, et ütle vastu. Oskus sõnadega enda eest seista või lausa midagi humoorikat vastu öelda on ju mingis mõttes inimese loomuses või pole. Mõni kohmetub selles olukorras. Leian ka, et otsene ülemus ei peaks sellised nalju viskama. See pole tõesti ahistamine, aga sobimatu küll. Ja loomeinimesed on alati veidi emotsionaalsemad ka. Hea ülemus peaks ka ise suuremat pilti nägema. Kui Kivisaare puhul mul ongi kindel seisukoht, et see on ju Kivisaar ja need kellele tema kõnepruuk ei meeldi ei kuula tema saadet. Aga Mäe paneb inimesed olukorda kus nn raadiot kinni ei pane. Ja miks peaks alluv otsima ainult seetõttu uue töö, et ülemuse kõnepruuk on veidi kohatu. Maailm ongi veidi teine. Ja need Onu Heinod ei meeldinud ka vanasti. Tänapäeval on nad täiesti kohatud.

  • 25. juuni 2020 at 10:34
    Ehh

    Selle vastuütlemisega on selline naljakas lugu, et sellest solvuvad ka need onu Heinod. Nii inimlik tunne, kui asjad ei lähe nii nagu sina tahad, et mis mõttes nagu hakatakse vastu. Solvudki, aga see ei ole mingi plahvatuslik jonnituju, vaid vaikne pettumus, et ei saanudki teise inimese üle domineerida, mis hakkab ilusti tasapisi hõõguma.

    See omakorda viibki selleni, et just tema hakkab mingit vimma pidama. Kas või alateadlikult, samamoodi nagu naised tunnevad end halvasti tema öeldu pärast, tunneb tema mingit negatiivsust selle vastuütleja suhtes. See on doominoefekt, mis võib oluline olla näiteks mingite otsuste tegemisel ning võib viia lausa selleni, et ülemusena hakkab onu Heino iga pisiasja kallal norima kuni leiabki võimaluse vastuütleja vallandada või lihtsalt välja süüa.

    Maailm ei ole must-valge ja ka probleemid ning nende lahendused, mis tunduvad must-valgetena, ei ole seda üldse mitte.

    • 25. juuni 2020 at 11:21
      M.

      Üks asi on Meelis, teine asi on rahvusooperi direktor :) Meelisel pole antud taseme töökohti olnud. Seega võrrelda ei saa. Jah need naljad sobivadki ööklubidesse (kus kogu õhkkond on vastav) aga kindlasti on töökohti, kus peab direktor oma sõnu valima. Austus teiste inimeste vastu tuleb sellistel töökohtadel kasuks ;)

    • 25. juuni 2020 at 15:19
      Ilus naine

      Leenuga nõus, ei maksa kõike nii isiklikult võtta ja nii õrnake olla. Varsti ei tohi mehed enam naisele pilkugi heita, ilma et keegi ahistajaks tembeldaks. Nii me selle mehelikkuse tapamegi.

    • 28. juuni 2020 at 13:55
      jmk

      Ossinaljad ja nilbe käperdamine ei ole “mehelikkus”.

  • 25. juuni 2020 at 11:51
    Anna

    Sa ei saa muidugi probleemist aru, kuna sina oma välimuse tõttu selliseid kommentaare ei saa.
    Paksud pigem naudivad selliseid “komplimente”, kuna üldjuhul nad norm meestelt nagunii tähelepanu ei saa.

    • 25. juuni 2020 at 15:24

      Ma just nagu kirjutasin, et olen selliseid kommentaare saanud küll ja veel, olen elus, pole ära solvunud, töölt lahkunud ja mul on suu ka peas, et vastu öelda.

      PS! Kui ma olen paks, siis soovitan silmaarstile aeg panna :D

    • 25. juuni 2020 at 17:05
      Blöö

      Õõhhh. Selline suhtumine on täpselt sama tooniga, mis onu Heinode nilbitsemine. Vastik.

  • 25. juuni 2020 at 13:00
    SH

    Kunagi töötasin ühes väikefirmas kus kõik töötajad olid naisterahvad ja meesterahvast omanikul oli harjumus iga hommik kui tööle tuli kõiki kas tagumikust näpistada või laks anda. Isegi kui tehti hea nägu siis seda kommet jälestati kõigi poolt. Ja head nägu tehti sest siis oli tööga üldse rasked ajad ja niisam plärtsudes lahkuda oli raske. Samas kujutan ette et kui keegi oleks midagi ka öelnud oleks see sealt ka välja söödud.
    Mina lahkusin esimesel võimalusel aga olin noor ja vallaline, lasteta ja suuremate majanduslike kohustusteta.
    Tehku sellised matsid ja ahistajad vabal ajal mida tahavad aga tööl hoia suumulk kinni ja käed ilusti taskus.
    Ja nendele kes siis räägivad et miks te siis enne oma suud lahti ei teinud, sest nüüd on ühiskond nii kaugele jõudnud et sind ka kuulatakse ja inimesed usuvad ja julgevad ka teised välja tulla. Varem oleks sind lihtsalt välja söödud, naeruvääristatud, töö leidmine eriti raskeks tehtud, sest “raske inimene”, jne. Nii et hoidsid ilusti suu kinni ja said oma laksu ära tagumendile.

  • 25. juuni 2020 at 13:23
    Dame

    Mulle jäi praegu selline mulje, et sa võtad ahistust meelitusena. Sellisel juhul sind ei saagi häirida, kui keegi muudkui su lohkudele ja muhkudele viitab või neid näha tahab. Sinu jaoks on järelikult üsna iga tähelepanu positiivne tähelepanu, millele sa reageerid vastavalt sellele, kui sümpaatne on see tegelinski, kes su keret piidleb.
    Aga. Enamus inimesi sellist tähelepanu ei janune. Isegi mitte siis, kui neil kleit mõne kehavormi esile tõstab. Kindlasti mitte töökohas. Erandeid muidugi on, aga räägime ikka tavalisest naisest.
    Käitumine, mis piduses/koduses olukorras võib olla nii enamvähem ok, ei ole tööl/ametiasutuses/muus sarnases kohas seda teps mitte. Eriti mitte juhul kui kahe osapoole vahel mingit flirti ka pole. Täiskasvanud normintellektiga mehel võiks siiski suguorgani ja aju vahel mingi pidur olla, suu ja aju vahel filter samuti.

    See asi on küll, et inimesed on ülemäära hellikuks muutunud, iga asi tembeldatakse üle piiri minekuks, aga kui asi ongi juba üle piiri läinud, siis peabki saba alla ja põuepiilujale koha kätte näitama. Mõni naine on aastaid pidanud taluna, kuidas selline kõrgemal toolil istuv onkel tema pihta ümberaugunalju loobib, talugu onkel nüüd ise ka ära, kuidas need nooled temani tagasi tulevad. Nüüd on tema kord end kaitsta, vastu astuda või ära minna.
    Muide, ega selliste suud kinni panna polegi võimalik. Ütle midagi rahulikult, saada kukele, pane sama mõõduga vastu või vaiki – kõik on vesi onkli veskile. Tema jaoks naine on ja jääb olema saakloom või ahvike puuris.
    Aga kõik naised siiski ei taha olla ainult seksobjektid, ka ei vaja kõik pidevaid meelitusi, ahistamisest rääkimata.

    Ja Meelisest ei tahaks hästi uskuda, et ta võimalikele naisalluvatele või klientidele vastu nende tahtmist vastavasisulisi nalju pilluks. Eeldan seda praegu teie laivide põhjal, kus oli selgelt näha, et krabajaks ja nilbete lausete loopijaks oli naispool, meespool oli oluliselt peenetundelisem võõraste pilkude all.

  • 25. juuni 2020 at 14:31
    K

    Mäletan, et nooremana väljas käies tuli ikka vahel kokku puutuda meestega, kes ilmusid eikuskilt külje alla oma nilbete pickup-lausetega. Ma end küll kuidagi kõrvust tõstetuna nende tõttu ei tundnud, vaid jalutasin lihtsalt sõnagi lausumata minema. Õnneks kuskil baaris või klubis sellest üldiselt piisas ning enam ei pidanud taolisele lorule kunagi uuesti otsagi vaatama.
    Töökeskkonnas on taoline nilbitsemine ja käperdamine aga mu jaoks täiesti out. Kui minu ülemus peaks seda tegema, siis ma läheksingi päeva pealt töölt minema ja annaks põhjustest ka lahkelt teistele teada. Kontor ja tööruumid on minu jaoks paigad, kus hinnatakse minu professionaalsust ja teadmisi, mitte tagumikku või rinnahoidja pitsi. Samas ma mõistan ka EE kirjeldatud naiste olukorda ja vaikimist, sest nende tööandjate hulk on väga piiratud. Siis ehk tõesti inimene pigistabki esimesel korral ebameeldiva kommentaari osas silma kinni, sest see hetk läheb mööda ja ta saab oma armastatud tööga jätkata. Paar korda suudab veel, aga kui ülemus ikka reaalselt kleidi alla juba füüsiliselt vaatab, siis saaks ilmselt iga eneseväärikusega naisterahva piir ületatud.
    Muidugi ei hakka keegi oma ülemusele vastu nilbitsema. Viimane saab veel hoogu ehk juurde ja arvabki, et “meeldimine” on vastastikune. Ja ma usun, et ka ülemuse tondiks sõimamine just meeldivat töökeskkonda ja jätkuvat töösuhet ei kasvata. Mis siis üle jääb lihtsatest valikutest? Jätta senine töö sinnapaika ja minna kassapidajaks? Lasta ülemusel edasi oma riideid näppida? Mu arust siin polegi ühtki head valikut, sest töökeskkonnas ei peaks selliseid olukordi üldse tekkimagi.

  • 25. juuni 2020 at 14:45
    Kana

    Mul olekd väga ebameeldiv töötada sellise ülemusega just seepärast, et see näiutsb totaalaelt ära, et kuna ma olen naine, ei ole ma võrdväärne partner, kolleeg, sest minuga võib nõmedaid nalju teha. Tahaks näha Mäed mõne meesterahva kallal lõõpimas. Ma ei solvuks, aga tunneks end just alaväärsena, kuna olen NAINE. Ja kuna sa ka ise rõhud, et inimesed on niiii erinevad, siis kust sa tead, äkki mõni kolleeg koosolekul arvab PÄRISELT, et mu hambahari jäi eile ülemuse juurde. Ja vot seda ma nüüd küll ei taha. Ja nõustun ühe eelkommenteerijaga, et Meelise „naljad“ on sellisel juhul tõesti äärmiselt jamad kui tasana kräppi suust välja ajab.

  • 25. juuni 2020 at 15:17
    Mina

    Sinu silmis jah ei ole Meelis siis ahistav, vaid on hoopis joviaalen,a ga saa aru, et teiste silmis on. Kes peaks lahkuma on Mäe, mitte need naised seal!

  • 25. juuni 2020 at 19:16
    L (38)

    Ma kommenteerin siin vist esimest korda, kuigi olen blogil silma peal hoidnud mõned aastad. Ma väga soovitaksin teil vaadata Fox Newsi juhist Roger Ailesist tehtud väga kiidetud sarja “The Loudest Voice”. Paneks ehk mõtlema ja asetaks mõned siin uisapäisa toodud mõtted veidi perspektiivi. Ning jätaks ehk pikemalt mõtisklema, kui palju katkisi inimesi igapäevaselt selliste valikud-on-kuid-tegelikult-pole-olukordadega oma tööelus toime tulema peavad.

  • 25. juuni 2020 at 22:08
    M

    Ma usun, et Meelis teeb neid nalju sinuga, mitte iga teise suvalise naisega? Teha selliseid nalju oma kallima seltsis versus töökeskkonnas kolleegide vahel on ikka väga erinev asi.

  • 25. juuni 2020 at 23:41
    Laura

    Meil on töö juures nii kuum ja siis arutasin meeskolleegiga midagi selle üle ja siis ta ütles, et kui on palav, tuleb riideid vähemaks võtta, endal samal selline nägu peas. Mul sisimas oli IUUUUUUUU, aga ma vastasin selle nii möödaminnes umbes et “jajah, you wish” ning ajasin muud mula edasi. Veits rõve tunne oli küll. Ignon teda.

  • 26. juuni 2020 at 11:44
    Ttr

    Ahistamine on tõsine asi aga no see lugu on ikka üle võlli. Issand ma saan ka äkki varsti süüdistuse sest olen oma sõbrannadele öelnud, et Kobe kann või püss tiss vms. No hallo, kui nalja ei mõista siis ikka raske elada. Jah, mõnel on tipud naljad aga nagu näha siis Mäel ONGI sellised naljad alati olnud. See ei tee temast ju ahistajat.
    Inimesed on ikka lumehelbekeseks muutunud! Kõike võetakse nii hinge.

  • 26. juuni 2020 at 17:25
    Aino

    Estonia teatris oli just väike koondamise laine ja ilmselt on see ka vastus sellele, miks artikkel ilmus.

  • 1. juuli 2020 at 08:48
    Kristi Kirsimaa

    Ma saan aru, kui oma mees oma naisele või peigemees oma pruudile selliseid kommentaare loobib .. Aga, kui minu mees peaks mõnele võõrale naisele selliseid kommentaare tegema siis no ma ei tea… ma ei lähe ka ju mingi mehe juurde ja ei ütle, et need lühkarid oleks ilusamad , kui need oleks veel lühemad :D
    Kui minu boss mulle selliseid kommentaare teeks, siis ma ilmselt lihtsalt lajataks ilma mõtlemata talle et kas ta on joonud ?? Mitte, et ma ei arvaks, et naistele ei tohi komplimente teha aga komplimendil ja komplimendil on vahe ka …

15 49.0138 8.38624 1 0 4000 1 https://marimell.eu 300 0